وزیر خارجه آلمان به تهران می‌آید |اخبار ایران و جهان

وزیر خارجه آلمان به تهران می‌آید |اخبار ایران و جهان

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه وزیر خارجه آلمان به تهران می‌آید |اخبار ایران و جهان را ببینید.

پورتال یک آرشیو وب فارسی:تابناک: وزیر خارجه آلمان به تهران می‌آید
«فرانک والتر اشتاین مایر» وزیر خارجه آلمان ۲۵ مهرماه برای انجام یک سفر ۲ روزه راهی ایران می شود.
کد خبر: ۵۳۶۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ – ۰۸:۱۱ – ۰۶ October 2015


«علی ماجدی» سفیر کشورمان در آلمان روز دوشنبه اعلام کرد که «فرانک والتر اشتاین مایر» وزیر خارجه آلمان ۲۵ مهرماه برای انجام یک سفر ۲ روزه راهی ایران می شود.

به گزارش ایرنا، وی در نشست مدیران تجاری در برلین گفت: هنگامی که به دورنمای روابط ایران و آلمان مشاهده می کنیم، به زمینه های مشارکتی بسیاری دست می یابیم.
وی یادآور شد که ایران و آلمان وارد روند مشارکتی بسیار سازنده ای به منظور بهبود ثبات و امنیت در جهان و به ویژه خاورمیانه شده اند.

ماجدی با اشاره به همکاری جدی و دوستانه تهران و برلین در مورد مسایل مربوط به سوریه، یمن و عراق، خواستار تقویت سطح مشارکت دو طرف در زمینه مسابقه با داعش در خاورمیانه شد.
سفیر ایران خواستار تقویت مناسبات تجاری ایران و آلمان شد و گفت که برلین همواره یکی از ۲ شریک اصلی اقتصادی تهران بوده می باشد.

وی تاکید کرد که ایران خواستار بازگشت به سطح مبادلات تجاری دو جانبه به ارزش ۶ میلیارد یورو در سال ۲۰۰۵ و قبل از اعمال تحریم ها می باشد.

ماجدی همچنین گفت که کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و آلمان ماه می (اردیبهشت – خرداد سال آینده) در تهران تشکیل جلسه می دهد.

وزیر خارجه آلمان به تهران می‌آید |اخبار ایران و جهان

منبع : وبسایت پورتال یک

لطفا نظر خود را درباره وزیر خارجه آلمان به تهران می‌آید |اخبار ایران و جهان با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا