هنگام سردرد چه غذاهایی بخوریم ؟

هنگام سردرد چه غذاهایی بخوریم ؟

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه هنگام سردرد چه غذاهایی بخوریم ؟ را ببینید.

پورتال یک آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: هنگام سردرد چه غذاهایی بخوریم ؟
وقتی سردرد می گیریم ساده ترین کار ممکن این می باشد که قرص بخوریم. اگر در تلاش هستید که از مسکن ها استفاده نکنید، ما به شما کمک می کنیم درد را با راه حل های طبیعی دور کنید.
به گزارش نامه نیوز، سیب زمینی سرخ کرده را از سرتان بیرون کنید و به جایش سیب زمینی آب پز استفاده کنید. غذاهایی که سرشار از پتاسیم هستند می توانند مانع سردرد های شدید شوند، و سیب زمینی پخته همراه با پوستش حاوی ۶۰۰ میلی گرم پتاسیم می باشد.
 
 
موز: با استفاده از موز می توانید ترکیبی از پتاسیم و منیزیم را با هم مصرف کنید. خواص آرامش بخش منیزیم برای کاهش فشار یک سردرد بسیار کمکتان می کند.
 
 
هندوانه: بیشتر زمان ها که درگیر سردرد هستید، ممکن می باشد در واقع بدنتان کم آب شده باشد. میوه ی آبداری مانند هندوانه علاوه بر تامین آب می تواند با پتاسیم و منیزیم سردردتان را بهبود ببخشد.
 
 
آناناس: آناناس تازه نیز می تواند به تسکین سردرد کمک کند. آنزیم طبیعی بروملین، سالهاست که به عنوان مسکن درد شناخته می شود. آناناس خواص ضد التهابی نیز دارد که به کاهش سردرد کمک می کند.
 
 
خیار: درست مانند هندوانه خیار نیز به تامین آب بدن کمک می کند. ۹۵ درصد خیار را آب تشکیل می دهد، به همین دلیل انتخابی بسیار مناسب برای چنین مواقعی می باشد.

منبع: سلامت نیوز

۲۹ مهر ۱۳۹۴ – ۱۹:۰۰

هنگام سردرد چه غذاهایی بخوریم ؟

منبع : پورتال پورتال یک

لطفا نظر خود را درباره هنگام سردرد چه غذاهایی بخوریم ؟ با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا