«هنگامه» به استقبال شهید مدافع حرم رفت

مطالب جدید

«هنگامه» به استقبال شهید مدافع حرم رفت

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه «هنگامه» به استقبال شهید مدافع حرم رفت را ببینید.

واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
«هنگامه» به استقبال شهید مدافع حرم رفت
«هنگامه» به استقبال شهید مدافع حرم رفت در ادامه اکران‌های بلیتی جشنواره عمار، مردم اصفهان این بار با اکران فیلم داستانی «هنگامه» به استقبال شهید مدافع حرم رفتند.

به گزارش فرهنگ نیوز، در ادامه اکران‌های بلیتی جشنواره عمار، مردم اصفهان این بار با اکران فیلم داستانی «هنگامه» به استقبال شهید مدافع حرم رفتند.
 
زهرا شجاعی، اکران کننده جشنواره عمار در شرق اصفهان و مدیر مسئول پایگاه سرگرمی اصفهان شرق که از سه سال قبل اکران فیلم‌های جشنواره عمار را در شرق اصفهان آغاز کرده است، درباره اکران فیلم «هنگامه» در پایگاه بسیج روستای «روران» گفت: دوست داشتم در مراسم تشییع شهید مهدی اسحاقیان، از شهدای مدافع حرم «درچه» شرکت کنم اما چون همزمان با طرح صالحین بود، امکانپذیر نبود و باعث شد جرقه‌ی اکران فیلم «هنگامه» به عنوان اولین درباره مدافعان حرم در طرح صالحین به ذهنم خطور کند.
 
این فعال رسانه‌ای ادامه داد: از قبل اعلام شده بود مراسم به یاد یک شهید است و به همین دلیل مردم با نیتِ حضور در یک مراسم معنوی آمده بودند، حدود ۵۰-۶۰ نفر از خانم‌های روستا در رده‌های سنی مختلف حضور داشتند و فیلم «هنگامه» در لحظه‌ی ورود شهید اسحاقیان به فرودگاه به نمایش در آمد.
 
وی افزود: قبل از اکران فیلم، به یاد این شهید مراسمی برگزار شد که تصویر شهدای مدافع حرم را ملموس‌تر کرد، به این صورت مجلس ساده به یک مراسم معنوی تبدیل شد به گونه‌ای که همه با چشمان اشک‌بار فیلم را تماشا کردند.
 
شجاعی با اشاره به اینکه بعد از اکران نظرسنجی صورت گرفت، اظهار داشت: در این نظرسنجی، مخاطبان رضایتشان را از این فیلم اعلام کردند و از آن به عنوان یکی از بهترین‌ فیلم‌های بعد از دفاع مقدس اسم بردند.
 
این فعال فرهنگی- رسانه‌ای، فیلم «هنگامه» را نگینی برای جشنواره عمار توصیف کرد و گفت: این فیلم توانسته جایش را در دل مخاطبان باز کرده است، از طرف دیگر، زمان تولید فیلم هم به موقع بود و ممکن است اگر در زمان دیگری ساخته می‌شد، این تاثیرگذاری را نداشت.
 
مدیر مسئول پایگاه اصفهان شرق در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: ویژگی فیلم‌های عمار این است که مانعی برای اکران آنها وجود ندارد و سینما را به خانه‌ها، پایگاه‌ها و حتی جمع‌های دوستانه می‌برد. این اکران‌ها باعث جذب بیشتر جوانان به واسطه عمار شده است و مسئولان هم باید در رونق بیشتر تولیدات این جشنواره همت کنند.
 
شجاعی بیان کرد: در این چند سال، فیلم‌های عمار توانسته‌اند به خوبی جای خود را بین مردم باز کنند و این اکران‌های مردمی قابلیت تبدیل به پاتوق فرهنگی دارد.
 
وی اکران‌های عمار را عامل تشویق جوانان برای ورود به فضای فیلم‌سازی دانست و تصریح کرد: بعضی از مخاطبان بعد از شرکت در اکران‌های مردمی، به ساخت فیلم و کلیپ با محتوای مشکلات موجود در شرق اصفهان تشویق شدند اما به دلیل کمبود امکانات، این امکان، میسر نشد و پیشنهاد می‌کنم ستادهای اکران مردمی جشنواره عمار در هر منطقه، تصاویری را که گرفتند در قالب یک فیلم یا کلیپ آماده کنند.

۹۵/۴/۲۵ – ۱۷:۰۵ – ۲۰۱۶-۷-۱۵ ۱۷:۰۵:۳۰

«هنگامه» به استقبال شهید مدافع حرم رفت

منبع : سایت واضح

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا