همه چیز درباره سفر به هامبورگ

همه چیز درباره سفر به هامبورگ

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه همه چیز درباره سفر به هامبورگ را ببینید.

سایت سرگرمی پورتال ۱:  «دروازه ورود به جهان» برای هامبورگ اگرچه کمی جسورانه می باشد، اما دومین شهرستان بزرگ آلمان و بزرگ ترین بندر اروپا، هیچ وقتی یک شهرستان کم ادعا نبوده می باشد؛ هامبورگ از قرون وسطی تاکنون در تجارت جهانی نقش آفرینی کرده و هنوز هم به عنوان یک شهرستان ثروتمند در اروپا شهرستان دارد.

هامبورگ هر موقع سال یک گزینه مناسب به شمار می رود؛ شهری با جاذبه های گردشگری فراوان و مکان های بسیار زیبای طبیعی برای کشف تجربه های جدید. روح دریایی این شهرستان در تمام آن دمیده شده می باشد؛ بزرگ ترین دریاچه مصنوعی اروپا در وسط شهرستان قرار دارد و در غرب هامبورگ، دریای شمال و در شرق آن دریای بالتیک جاری می باشد؛ بنابراین در هر کجای شهرستان که قدم بزنید، صدای مرغان دریایی در گوش تان طنین می اندازد.

هامبورگ ترکیبی از فضای یک شهرستان مدرن همراه با جاذبه های دریایی منحصر به فرد و مناظر فوق العاده زیبا می باشد. شما می توانید در این شهرستان خوش آب و هوا، یک روز لذت بخش را در ساحل آبی آغاز کنید و سپس به موزه ها و گالری هاش معروف بروید، اما برای گشت و گذار در هامبورگ همیشه زمان کم می آورید، زیرا تفریحات این شهرستان سبز تمامی ندارد. در هامبورگ، دو هزار و ۳۰۰ پل زیبا و دیدنی وجود دارد که این رقم از مجموع پل های ونیز و آمستردام هم بیشتر می باشد.

همه چیز درباره سفر به «هامبورگ» دومین شهرستان بزرگ آلمان

دیدنی های هامبورگ

هامبورگ به داشتن ۳۱ سالن تئاتر، ۶ سالن موزیک و ۵۰ موزه ایالتی و خصوصی مباهات می کند. از میان ۴هزار رستوران، دو هزار و ۴۰۰ رستوران، غذای خارجی سرو می کنند. سواحل رودخانه های آلستر و الب برای قدم زدن ایده آل و گردشگاه های تفریحی بندرگاه، واقعا به یادماندنی می باشد و چشم انداز زیبای هامبورگ را به نمایش می گذارند.

درست در قلب شهرستان، رودخانه بزرگی به اسم آلستر جریان دارد. تور قایق سواری لذت بخش آن به مرکز شهرستان، یعنی جایی که شما می توانید برای خرید اقدام کنید و یا در کافه های خیابانی به استراحت بپردازید، ختم می شود.

اتوبوس ها و ترن های زیرزمینی مدرن هامبوگر هم با نازل ترین قیمت و با سرعت هرچه بیشتر، شما را به هر نقطه ای که می خواهید، می رسانند. حومه هامبورگ به طرز خاصی زیبا و چشم نواز می باشد و منطقه پرورش میوه در آنجا، با منازل روستایی قدیم، دقیقا مناسب گشت و گذار با اتوبوس و دوچرخه می باشد. تماشا ورزشگاه اختصاصی تیم هامبورگ که فوتبالیست های ایرانی مدت ها در آن بازی می کردند، برای فوتبال دوستان ایرانی، بسیار جذاب می باشد. باغ وحش منحصر به فرد هامبورگ هم از نقاط دیدنی این شهرستان می باشد.

همه چیز درباره سفر به «هامبورگ» دومین شهرستان بزرگ آلمان

کانال «آلستر فلیت»، مرکز مدرن هامبورگ را از منطقه قدیمی شهرستان تفکیک می کند. در منطقه قدیمی هامبورگ می توانید کلیساهای تاریخی، بناهای زیبا به سبک معماری «نئوگوتیک» و فروشگاه های سنتی بسیاری یپدا کنید. مرکز مدرن شهرستان، اما جایگاه معروف ترین بنای هامبورگ، یعنی کلیسای «میخاییل ایسکرخه» و ا لبته گالری های هنری، تالارهای نمایشی و رستوران های متنوع و مراکز تفریحی می باشد. یکی از دیدنی های هامبورگ، تونل زیر آب آن می باشد که آمد و شد اتومبیل ها نیز در آن صورت می گیرد.

زیر پوست شهرستان

بهترین راه برای گردش در هامبورگ، پیاده روی می باشد و بعد از آن می توانید روی سیستم حمل و نقل گسترده و فلق العاده شهرستان هم حساب باز کنید. قطار برای مسیرهای حومه و شهرستان و اتوبوس و مترو برای مسیرهای دورتر، مناسب می باشد. شما می توانید از فرودگاه هامبورگ با چند یورو خودتان را به مرکز شهرستان برسانید. گرچه در هامبورگ تاکسی زیاد می باشد، اما کرایه گران آن ها باعث شده که این وسیله برای توریست ها توجیه چندانی نداشته باشد. آلمانی ها بهترین سیستم حمل و نقل عمومی در جهان را دارند، به ویژه در هامبورگ هم چنین می باشد. شما می توانید با تهیه نقشه شهرستان، به راحتی از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید.

همه چیز درباره سفر به «هامبورگ» دومین شهرستان بزرگ آلمان

جشنواره های هیجان انگیز

هامبورگ نه تنها نقاط دیدنی و گردشگری بسیاری را در خود جای داده،بلکه شهرستان فستیوال های هیجان انگیز اروپا می باشد. خیابان های فرعی و اصلی این شهرستان در فصل های مختلف سال، میزبان جشن های خیابانی و نمایشگاه های بی نظیری می باشد که توریست ها را از اقصی نقاط دنیا به خود جذب م یکند؛ چنان که هر سال و در ماه فوریه، علاقه مندان به موتور سیکلت از سراسر آلمان برای تحسین آخرین مدل های موتورسیکلت و مسابقات موتروسواری راهی هامبورگ می شوند. در این ماه هر گوشه هامبورگ را که مشاهده کنید، می توانید هواداران موتورسیکلت را در لباس های مخصوص خود تشخیص دهید.

حرکات نمایشی با موتور سیکلت و برگزاری مسابقات از قسمت های هیجان انگیز این رویداد بین المللی می باشد. شهربازی هامبورگ نیز سه بار در سال میزبان نمایشگاه سرگرمی می باشد. اگر علاقه مند به هیجان هستید یا دوست دارید یکی تجربه سرگرم کننده داشته باشید، بهتر می باشد سری به این شهرستان بازی بزنید. سه کیلومتر از فضای این شهرستان به دکه های مواد غذایی اختصاص دارد و هر نوع خورد و خوراکی که تصورش را بکنید، در آنجا پیدا می شود.

همه چیز درباره سفر به «هامبورگ» دومین شهرستان بزرگ آلمان

جشن بندر هامبورگ، اما یکی از بزرگ ترین جشنواره های جهانی می باشد. در این جشنواره که سالانه در هفته اول ماه می برگزار می شود، بسیاری از مردم با پوشیدن لباس های ملوانی یا محلی گرد هم می آیند و به جشن و پایکوبی می پردازند. تاریخچه برگزاری این جشن به سال ۱۱۸۹ بر می گردد؛ زمانی که تجار هامبورگ تصمیم گرفتند عوارض سنگین گمرکی برای کشتیرانی در این منطقه را حذف کنند.

چگونه برویم؟

ویزای توریستی آلمان برای سه ماه صادر می شود و برای در خواست روادید شینگن حضور متقاضی الزامی می باشد و مصاحبه هم صورت می گیرد. برای درخواست ویزا باید فرم تقاضا را از طریق وب وبسایت سفارت جمهوری فدران آلمان در تهران تکمیل و همراه مدارک لازم به سفارت این کشور در تهران مراجعه کند.

برای درخواست ویزا باید شناسنامه، گذرنامه، سه قطعه عکس رنگی، دعوت نامه، اسناد رسمی شغلی و منابع مالی، بیمه مسافرتی، بلیت هواپیمایی و رزرواسیون هتل را همراه داشته باشید. برای رسیدن به هامبورگ می توانید از خطوط هوایی ایران ایر، ایر فلوت، لوفت هانزا، ترکیش یا امارات استفاده کنید که در این بین خطوط هوایی ایرفلوت، ارزان ترین و امارات گران ترین بلیت ها را پیش فروش می کنند.

همه چیز درباره سفر به «هامبورگ» دومین شهرستان بزرگ آلمان

چی بخوریم؟

از طعم منحصر به فرد ماهی های تازه در رستوران های بندری گرفته تا مزه عجیب و غریب ژله های میوه ای در رستوران های لوکس؛ هر مسافری در همان وهله اول متوجه می شود که هامبورگ شهرستان بسیار خوش خوراکی می باشد. اگر انتخاب شما غذاهای دریایی می باشد، منوی مفصلی عرضه می شود که شامل انوا مختلف ماهی های رودخانه ای می باشد، بنابراین، در هامبورگ باید حتما شاه ماهی را امتحان کنید؛ آشپزهای این شهرستان ابتدا شاه ماهی را همراه سبزیجات در روغن سخر می کنند و سپس آن را در سرکه می خوابانند. مارماهی دودی هم از اوایل قرن ۱۹ تاکنون غذای معروف هامبورگی ها می باشد. در منوی غذایی این شهرستان، خورشت های لذیذ بسیاری هم جای دارد که از ترکیب سبزیجات و میوه های خشک همراه با انواع ماهی ها تهیه می شود.

همه چیز درباره سفر به «هامبورگ» دومین شهرستان بزرگ آلمان

کجا اقامت کنیم؟

اگر خیال سفر به این شهرستان را در فصل تابستان دارید، بهتر می باشد رزرو هتل را فراموش نکنید. این موضوع در مورد تعطیلات آخر هفته هم صدق می کند. هامبورگ علاوه بر این که یک شهرستان صنعتی می باشد، اما اقامت در آن چندان گران نیست و شما می توانید با یک بودجه مناسب خدمات خوبی دریافت کنید.

هتل ۶ ستاره «فرمونت» در نزدیکی دریاچه آلستر و در قلب هامبورگ قرار دارد. اتاق های این هتل با دکوراسیون مدرن تزیین شده اند و تمام اتاق ها به دستگاه اسپرسوساز، تلویزیون صفحه تخت و دستگاه پخش دی وی دی مجهز هستند.

همه چیز درباره سفر به «هامبورگ» دومین شهرستان بزرگ آلمان

قیمت اتاق در این هتل رویایی، ۱۵۰ دلار می باشد، اما هتل «اینترسیتی»، امکانات بسیاری با قیمت ارزان در اختیار مسافران قار می دهد. این هتل دارای ۱۵۵ اتاق با شیشه های دوجداره می باشد که از ورود هرگونه سروصدایی در هنگام استراحت جلوگیری می کند. این هتل تنها ۸ کیلومتر با فرودگاه شهرستان فاصله دارد و دسترسی به مناطق گردشگری هم بسیار آسان می باشد. قیمت اقامت در هتل «اینترسیتی» شبی ۵۴ دلار می باشد.

همه چیز درباره سفر به هامبورگ

منبع : پورتال ۱

لطفا نظر خود را درباره همه چیز درباره سفر به هامبورگ با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا