نویدکیا: مشکلات من و باشگاه حل شدنی نیست ::

نویدکیا: مشکلات من و باشگاه حل شدنی نیست ::

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه نویدکیا: مشکلات من و باشگاه حل شدنی نیست :: را ببینید.

پورتال۱ آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نویدکیا: مشکلات من و باشگاه حل شدنی نیست
محرم نویدکیا مدعی هست در برهه فعلی به خاطر هواداران و بازیکنانش تیمش بازگشته وگرنه مشکلاتش با باشگاه ادامه دارد و حل نشدنی هست.

به گزارش “ورزش سه”، بازگشت کاپیتان تاثیرگذار سپاهان به تمرینات این تیم سرگرمی بود که اردوی زردپوشان را شادمان کرده بود اما نویدکیا که در این مدت سکوت کرده بود در بازگشت و در مصاحبه ای مدعی شده مشکلات همچنان ادامه دارد.
برخلاف میل باطنی ام به تیم برگشتم واقعیت این هست که من بر خلاف میل باطنی‌ام به تیم برگشتم و این بازگشت فقط و فقط به خاطر هواداران و بازیکنان تیم به ویژه هادی عقیلی بود که خیلی با من صحبت کردند. فقط آمدم که یک رابطه‌ای بین بازیکنان و هوادارانمان برقرار باشد زیرا حس کردم در این چند زمان رابطه‌ای که باید بین هوادار و بازیکن برقرار باشد وجود نداشت و برای یک مساوی یا شکست خیلی بحث‌ها پیش آمد که خیلی‌ به من برمی‌گشت. این در حالی بود که من به عنوان یک بازیکن با مسئولان باشگاه، کارخانه یا کادر فنی مشکلاتی داشتم که همه اینها به خودم مربوط بود ولی حس کردم این مشکلات در حال ضربه زدن به تیم و هواداران هست، به خاطر همین با وجود اینکه هیچ کدام از مشکلات حل شده نیست و به نظر برسد اصلاً هم حل نشود.
نیازی به توجیه مسوولان سپاهان ندارم  از مسئولان تیم، مسئولان کارخانه و کادر فنی خواهش می‌کنم اصلاً جلسه‌ای برای من نگذارند که در مورد مسائل و مشکلات به طور شخصی با من صحبت کنند چون تمام شده و رفته هست. من تا وقتی به چیزی ایمان نداشته باشم در موردش بحث نمی‌کنم و مطمئنم آن چیزی که فکر می‌کردم درست بود اکنون هم اصلاً لازم نیست که چیزی را برای من توجیح کنند که فلان مسئله به خاطر این بوده هست، من همه مسائل را در ذهن و قلبم حک کردم و دیگر تمام شده هست.
تصمیم گرفته بودم خداحافظی کنم من تصمیم گرفته‌ بودم بازی نکنم و به همین خاطر هیچ تمرینی هم نداشتم. تمرینانتم را شروع می‌کنم و هر زمان فکر کردند به دردشان می‌خورم به میدان می‌روم.
جذب و رد بازیکن به من ربط ندارد، خفت نمی پذیرم  به نظر برسد خیلی چیزها و مشکلاتی که گفتم اصلاً به من به عنوان یک بازیکن ارتباطی نداشته باشد ولی برای من سپاهان واقعاً مثل خانواده‌ام می‌ماند و اگر بحثی می‌کنم به خاطر منافع خودم نبود، من اگر با مسئولان کارخانه یا مسئولان باشگاه در مورد مسائلی حرف می‌زنم فقط به خاطر خودم حرف نمی‌زنم زیرا نه احتیاجی به پولش دارم، نه احتیاجی به شهرتش دارم و نه از آن آدم‌هایی هستم که هر خفتی را برای پول و موقعیت قبول می‌کنند. برای من این چیزها اصلاً مهم نیست و فردا اگر به من بگویند نیا، نمی‌آیم.

محرم نویدکیا فولادمبارکه سپاهان

ارسال به تلگرام

۱۴:۰۲  ۱۳۹۴/۰۷/۲۵

نویدکیا: مشکلات من و باشگاه حل شدنی نیست ::

منبع : پورتال پورتال۱

لطفا نظر خود را درباره نویدکیا: مشکلات من و باشگاه حل شدنی نیست :: با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا