نحوه خرید ۱۳۸ شرکت توسط بابک زنجانی

نحوه خرید ۱۳۸ شرکت توسط بابک زنجانی

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه نحوه خرید ۱۳۸ شرکت توسط بابک زنجانی را ببینید.

پورتال۱ آرشیو وب فارسی:روز نو:

نحوه خرید ۱۳۸ شرکت توسط بابک زنجانی
معاون دادستان تهران در ادامه کیفرخواست به موضوع خرید ۱۳۸ شرکت تأمین اجتماعی از سوی بابک زنجانی و مبالغ رد و بدل شده در این خصوص اشاره کرد.
روز نو : نجفی معاون دادستان تهران در ادامه قرائت کیفرخواست متهمان پرونده نفتی گفت: بابک زنجانی تمامی عملیات بانکی متقلبانه و فسادانگیز خود را به اعتبار وام ارزی ۱۵ میلیارد یورویی از شرکت آیوان مستند کرده بود در حالی که در تحقیقات خلاف این ادعا ثابت شد.

وی توضیح داد: با استعلام بازپرسی از بانک مرکزی مشخص شد که اولاً شرکت سوئیفت شرکتی به‌اسم آیوان در زیرمجموعه خود ندارد و شرکت سوئیفت و شرکت مجعول آیوان در امر اعطای تسهیلات به مشتریان فعالیت نمی‌کند. بابک زنجانی در طول تحقیقات به منابع ارزی خود در شرکت آیوان اشاره کرده می باشد و پیرو این ادعا بازپرس از او می‌خواهد پرینت خود را ارائه کند، اما ازآن‌جا که بابک زنجانی در زنجان با عوامل خود ارتباط داشته از خواهرش ب‌.ز.، تقاضا می‌کند چند ردیف از عملیات بانکی را عوض داده و پرینتش را ارائه دهد.

معاون دادستان تهران در ادامه به اقدامات متقلبانه بابک زنجانی در خصوص تأمین اجتماعی اشاره کرد و گفت: وقتی گزارشات بانک مرکزی یکی از مهمترین و بحث‌برانگیز‌ترین نقل و انتقال وجوه در حساب‌های بابک زنجانی مربوط به وجوه انتقال یافته به بانک مسکن جهت خریداری ۱۳۸ شرکت تأمین اجتماعی در آذر ۹۱ می باشد.

وی ادامه داد: مستندات یافت‌شده حاکی از آن می باشد که وجوه ارسال شده به بانک مسکن و مؤسسه ت.، حاصل جعل اسناد بوده می باشد، این خلق پول کاذب در حالی صورت می‌گیرد که بابک زنجانی از یک سو در پی گسترش دسترسی‌های خود به منابع پولی کشور و از سوی دیگر گسترش فعالیت‌های خود در فروش نفت بوده می باشد.

نجفی ادامه داد: طبق اظهارات خانم م.م. از کارمندان بابک زنجانی در شرکت هولدینگ سورینت کیش، این پیام‌ها طبق دستور بابک زنجانی در سیستم ایجاد شده بود و بانک پیامی صادر نکرده می باشد.

وی اضافه کرد: براساس نامه مورخ ۲۶ آذر سال ۹۱ مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره تأمین اجتماعی به س.م. دستور می‌دهد حساب‌های ارزی بانک رفاه نزد بانک مسکن طی نامه‌ای به س.م. اعلام شود و تفاهم‌نامه‌ای میان هولدینگ سورینت قشم و سازمان تأمین اجتماعی مبنی بر خرید ۱۳۸ شرکت از شرکت‌های تأمین اجتماعی منعقد می‌شود که سقف این تفاهم‌نامه مبلغ ۴ میلیارد یورو بوده می باشد.

نماینده دادستان تهران ادامه داد: اکنون زمان آن فرا می‌رسد مبلغ به ین ژاپنی منتقل شود و در این هنگام یک پیام جعلی از بانک اف‌آی‌آی‌بی به بانک ارسال می‌شود. بانک اف‌آی‌آی‌بی ۴ میلیارد یورو در قالب وام سه‌ساله به حساب بانک رفاه به‌نفع سازمان تأمین اجتماعی واریز می‌کند، جالب این می باشد که پیام حواله و صورت‌حساب این مبلغ با دو تاریخ متفاوت در هولدینگ سورینت یافت شده می باشد.

در حین قرائت کیفرخواست قاضی پرونده تنفس ۱۵دقیقه‌ای اعلام کرد تا پس از آن ادامه کیفرخواست قرائت شود.

تاکنون از کیفرخواست ۲۳۷صفحه‌ای ۱۷۸ صفحه قرائت شده می باشد.

منبع: تسنیم

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ – ۱۷:۵۸

نحوه خرید ۱۳۸ شرکت توسط بابک زنجانی

منبع : وبسایت پورتال۱

لطفا نظر خود را درباره نحوه خرید ۱۳۸ شرکت توسط بابک زنجانی با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا