میکروباس هوشمند سوزوکی را ببینید

میکروباس هوشمند سوزوکی را ببینید

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه میکروباس هوشمند سوزوکی را ببینید را ببینید.

نمایشگاه خودرو ۲۰۱۵ توکیو در ماه آینده میلادی برگزار می شود و خودروسازانی همچون هیوندا، هوندا و سوزوکی و … در حال آماده کردن خودروهای خود برای نمایش بازدیدکنندگان هستند.

یکی از این خودرو سازان شرکت سوزوکی می باشد که یک میکرو باس کوچک را ارائه می کند و گفته می شود جزء برترین های این نمایشگاه خواهد بود.این میکرو باس به دلیل دماغه ی کوچکآن و همچنین طرح رنگ سفید و قرمزش مشکل بتوان تفاوت آن را با مدل مفهومی ۲۰۱۱ VW Bulli Conceptتشخیص داد.

در دیدن اول میکروباس Air Triserکمی عجیب به نظر میرسد و سوزوکی هم آن را در ردیف مینی ون های کوچک و جمع و جور قرار داده می باشد. طراحی آن به شکلی می باشد که یک فضای راحت، انعطاف پذیر، کوپه خصوصی را در داخل یک مجموعه ای از ابعاد و اندازه های کوچک به وجود آورده می باشد.مسافران می توانند زمانی که این خودرو پارک شده می باشد، صندلی های عقب را به شکلی چرخانده و روبروی یکدیگر قرار گیرند و در حالتی آرامش بخش و به شکل U حالت سالنی قرار دهند. در این حالت سرنشینان می توانند روی یک صفحه نمایش تعبیه شده در آن کارهای کامپیوتری خود را انجام دهند.

میکرو باس Air Triser به زودی به ناوگان حمل و نقل ژاپن خواهد پیوست. در طراحی این میکروباس جایگاه نشستن مسافران که از آن به Mighty Deck یا عرشه توانا تعبیر می شود جالب ترین بخش آن می باشد و از فضاهای باز شهری الهام گرفته شده می باشد.

۵۴۵۴

نوشته شده توسط : kotoleha در موضوع : تکنولوژی

با فالو کردن ما در شبکه اینستاگرام و دیگر شبکه های مجازی، از جوایز و قرعه کشی های ما که فقط از طریق شبکه های اجتماعی اعلام میشود مطلع شوید.

http://www.khabaronline.ir/detail/467785

The post میکروباس هوشمند سوزوکی را ببینید appeared first on کوتوله ها|عکس،بازیگران،مدل مانتو جدید، فال روزانه ، فال حافظ.

میکروباس هوشمند سوزوکی را ببینید

لطفا نظر خود را درباره میکروباس هوشمند سوزوکی را ببینید با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

مضرات اسید فسفریک برای سلامتی سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه مضرات اسید فسفریک برای سلامتی را ببینید. اسید فسفریک یکی از اسید های معدنی است که به دلیل داشتن ویژگی های مختلف در بسیاری از محصولات غذایی یا صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده با …

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا