مهمان نوازی مازندرانی ها از توریستی که دوچرخه اش به سرقت رفته بود

مهمان نوازی مازندرانی ها از توریستی که دوچرخه اش به سرقت رفته بود

مهمان نوازی مازندرانی ها از یک مرد چینی که دوچرخه اش به سرقت رفته بود دوچرخه‌سوار جهانگرد که در سواحل محمودآباد هدف سرقت قرار گرفته بود، رفتاری عجیب داشت.

او که از این اتفاق متعجب شده بود وقتی برای اعلام شکایت به مأموران نیروی انتظامی محمود آباد مراجعه کرد با هماهنگی‌های انجام شده قرار شد یک دستگاه دوچرخه از طرف مسئولان شهرستان به او داده شود.

 در حالی که در مدت زمان کوتاهی از مراجعه او به پلیس دوچرخه تهیه شده و در اختیار این مرد جهانگرد قرار داده شده بود، او از تحویل گرفتن دوچرخه اهدایی امتناع و اعلام کرد دوچرخه به سرقت رفته او قیمتی کمتر از این دوچرخه داشته و امکان پرداخت بقیه مبلغ دوچرخه مورد نظر را ندارد.

مسئولان شهرستان محمود آباد نیز گفتند که این کار برای دلجویی از او انجام گرفته و نیازی به پرداخت بقیه پول دوچرخه اهدایی نیست. 

 

این جوان ورزشکار اهل کشور چین که «وانگ وی» اسم کوچک دارد پس از سفر به ارمنستان، گرجستان و ترکیه وارد ایران شده و از طریق استان‌های غربی وارد مازندران شده بود.

مسئولان شهرستان محمود آباد در این باره اعلام کردند در اقدامی غیر فرهنگی دوچرخه این توریست ورزشکار به سرقت رفته بود ولی برای خلق خاطره‌ای خوش برای این توریست این دوچرخه از طرف مردم میهمان‌نواز محمودآباد خریداری و به وی هدیه داده شد.

ورزشکار جوان چینی که از این اقدام مسئولان شهری محمودآباد و میهمان‌نوازی مردم مازندران، دلخوری‌هایش درباره سرقت را فراموش کرده بود ، این شهرستان را به مقصد استان‌های شرقی کشور ترک کرد و مقصد بعدی او کشور ترکمنستان می باشد.

 

 

 

 

مهمان نوازی مازندرانی ها از توریستی که دوچرخه اش به سرقت رفته بود

تهیه و گردآوری:پورتال ۱

لطفا نظرات خود را درباره مهمان نوازی مازندرانی ها از توریستی که دوچرخه اش به سرقت رفته بود با ما در میان بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا