مهمانی اینستاگرامی مجری سرشناس زن + عکس

مهمانی اینستاگرامی مجری سرشناس زن + عکس

مهمانی اینستاگرامی مجری سرشناس زن + عکس

راحله امینیان مجری تلویزون با انتشار این عکس و نوشت:

سلام و عيدتون مبارك. به بهانه اين روز قشنگ،مهماني اينستاگرامي براتون تدارك ديده شده.بضاعت اندك من رو به بزرگي دلهاي مهربانتون ببخشيد.بازم تبريك و شادباش با ارادت خيلي خيلي زياد تقديم به شما.

مهمانی اینستاگرامی مجری سرشناس زن + عکس

مهمانی اینستاگرامی مجری سرشناس زن + عکس

راحله امینیان (نویسنده و مجری تلویزیون) متولد ۲۶ شهریور ۱۳۵۷ یکی از مجریان برنامه «به خانه برمی‌گردیم» می باشد که چند سالی می باشد در این برنامه حضور دارد. تحصیلاتش را در رشته روان‌شناسی (کارشناسی ارشد)‌ به پایان رسانده و اولین حضور رسانه‌ای‌اش در سال ۱۳۷۶ و برنامه‌ای در رادیو تهران بوده می باشد. امینیان در سال ۱۳۷۸ به عنوان مجری برنامه «تصویر زندگی» انتخاب شد، اما به دلیل سن کمش در آن برنامه حضور نیافت. پس از آن با اجرا در شبکه ۲ در کنار مرحوم فریورکیان برنامه «برپا برپا» را اجرا کرد و از سال ۱۳۸۱ مجری برنامه «به خانه برمی‌گردیم» بوده می باشد

گفتگو با يك‌زوج هنري؛راحله امينيان و عليرضا كنگرلو
ايمان و عقل به زندگي كمك مي‌كند

در اولين مشاهده مي‌توانستي حدس بزني چه صميميت و رفاقتي دارند، دو دوست و همكار و شريك زندگي، مي‌گويند: از اول سعي كرديم مكمل هم باشيم و به هم كمك كنيم، البته اين هم مساله كاري می باشد و هم زندگي. در آغاز سال نو شايد گفتگو با يك زوج هنري خوشبخت و موفق خالي از لطف نباشد.
راحله امينيان، مجري برنامه تلويزيوني به خانه برمي‌گرديم كه چند ماهي می باشد از برنامه صبحگاهي صبح تهران به عصر آمده تا در قالب گروه به خانه برمي‌گرديم قرار گيرد و عليرضا كنگرلو گوينده برنامه‌هاي ورزشي راديو ورزش مهمان «جام‌جم» شدند تا حرف‌هاي دلشان را با صداقت تقديم شما كنند.
چندمين بهار زندگي مشتركتان را پشت سر مي‌گذاريد؟

امينيان: هفت بهار كنار هم بوديم و هشتمين بهار را آغاز كرديم.

در اجراي يك برنامه خانوادگي تجربه زندگي شخصي تا چه حد به شما كمك مي‌كند؟

كنگرلو: البته زماني كه راحله اجراي برنامه شهرستان سلامتي را بر عهده داشت به لحاظ محتواي پزشكي و بهداشتي برنامه، تجربيات خوبي كسب كرد، كه الان در اكثر رشته‌هاي مختلف پزشكي اطلاعاتي دارد و اين كمك بزرگي برايش در اجراست.

منظورم همراهي با كارشناس برنامه در خصوص طرح سوالات مردم می باشد.

امينيان: به هر حال ما نماينده مردم هستيم و وظيفه داريم خواسته‌هاي مردم را در برنامه مطرح كنيم و اندك دانسته‌هاي ما تلفيقي مي‌شود تا مردم را راضي كند، كه آنچه از مسائل و مشكلاتشان مي‌گويند به طور روشن و شفاف با كارشناسان مطرح شود.

آقاي كنگرلو فكر نمي‌كنيد سطح اجرا و گزارشگري راديو ورزش همتراز با راديوهاي ديگر نيست و به نحوي اكثر گوينده‌ها ترجيح مي‌دهند از راديو ورزش به راديوهاي ديگر تغيير مكان بدهند؟

كنگرلو: اصلا اين طور نيست، چه بسا گزارشگران ورزشي راديو ورزش از برخي از گزارشگران تلويزيون تواناترند.

با شغل همسرتان مخالفتي نداريد؟

كنگرلو: از اولش هم مشكل نداشتم، البته اين يك حسن می باشد، همسرم را به عنوان يك گوينده قوي تلويزيون قبول دارم و همين حضورش در تلويزيون به زندگي ۲ نفره ما كمك مي‌كند با تجربيات خوبي كه به دست مي‌آورد.

شناخته شدن و محبوبيت و معروفيت همسرتان در بين مردم براي شما ايجاد مزاحمت نمي‌كند، با توجه به اين كه شما هم شناخته‌شده‌ايد؟

كنگرلو: من اذيت نمي‌شوم، مگر اينكه خودش ناراحت شود.

امينيان: من از اين كه در كنار مردم باشم لذت مي‌برم.

رفتار برخي از هنرمندان زن نشان مي‌دهد خانم‌ها علاقه بيشتري به معروفيت دارند، نظر شما در اين خصوص چيست؟ آيا فعاليت شما در تلويزيون و نرفتن شما به راديو دليلش همين می باشد؟

امينيان: من واقعا راديو را دوست دارم و هميشه گفته‌ام راديو عشق می باشد براي همه و من آنهايي را كه در راديو هستند هم به لحاظ تجربه و هم به لحاظ كارشناسي آدم‌هايي قدرتمند مي‌دانم.

پس چطور شد گوينده راديو نشديد؟

امينيان: من در راديو تست دادم و قبول شدم اما مصادف شد با اجراي تلويزيون و ترجيح دادم در راديو همان سردبير و نويسنده بمانم و در تلويزيون هم مجري.

فرق اجراي راديو و تلويزيون؟

كنگرلو: تفاوت‌هاي زيادي دارند، اجراي تلويزيون سخت‌تر از راديو می باشد، با توجه به اين كه ما اجراي هر دو رسانه را تجربه كرديم، اگر گوينده موفق راديو باشي اجراي تلويزيون به لحاظ اين كه قابليت خودش را دارد، نبايد به موفقيت تلويزيون هم در اجرا مطمئن باشي.

امينيان: تلويزيون با كمك دكور، تصوير و فضا به شما كمك مي‌كند كه قدرت ارتباط با مخاطب را بيشتر كني، اما شايد برقراري اين هماهنگي لازم از حيطه قدرت برخي خارج باشد.

اجراي ۲ نفره هم داشتيد؟

كنگرلو: در دوران نامزدي يك اجراي ۲ نفره در شبكه ۲ براي ايام دهه فجر داشتيم و البته قرار بود برنامه به خانه برمي‌گرديم را هم ۲ نفره اجرا كنيم، كه من فعلا مايل به حضور در تلويزيون نيستم، تا وقتش فرا رسد.

وقتش چه زماني می باشد؟

كنگرلو: اگر شبكه جام‌جم كه ما محدوديتي براي فعاليت همزمان آن با راديو نداشتيم، پيشنهاد يك برنامه خوب با زمان و قسمت‌هاي مناسب را دهد و فكر خوبي هم پشتش باشد شايد قبول كنم. اما برنامه روتين و در حال پخش را براي اجرا نمي‌پسندم

منبع : صفحه اجتماعی راحله امینیان

نوشته مهمانی اینستاگرامی مجری سرشناس زن + عکس اولین بار در پورتال یک پدیدار شد.

مهمانی اینستاگرامی مجری سرشناس زن + عکس

نظرات خود را درباره مهمانی اینستاگرامی مجری سرشناس زن + عکس با ما درمیان بگذارید.

تهیه و گردآوری : پورتال یک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا