مناسبت ترین رنگ لاک مخصوص شما در پاییز ۲۰۱۵ چیست؟+تصاویر

مناسبت ترین رنگ لاک مخصوص شما در پاییز ۲۰۱۵ چیست؟+تصاویر

مناسبت ترین رنگ لاک مخصوص شما در پاییز ۲۰۱۵ چیست؟

زمان آن رسیده تا دیگر رنگ فیروزه ای تابستان را بازنشته کرده و رنگ های مناسب این فصل را جایگزین کنید. یکی از آسان ترین روش های عوض ظاهر با فصل جدید، رنگ لاک ناخنهست ولی اگر هنوز هم به رنگ های خاصی دلبستگی دارید ، با راهنمای زیر می توانید بسته به رنگ مورد علاقه همیشگی، رنگ جایگزین پاییزی را برای خود بیابید:

رنگ بنفش سلطنتی

اگر در تابستان رنگ های پاستیلی زیادی را امتحان کرده و حالا قصد دارید رنگ سنگین تری را در این فصل امتحان کنید ما رنگ بنفش سلطنتی را پیشنهاد می دهیم.

مناسبت ترین رنگ لاک مخصوص شما در پاییز ۲۰۱۵ چیست؟+تصاویر

292e4f8db8

ارغوانی روشن

اگر اغلب از رنگ صورتی استفاده می کنید و دوست ندارید آن را با رنگ جدیدی جایگزین کنید، بنابراین رنگ ارغوانی روشن عوض خوب و ملایمی برای شما خواهد بود.

2dee763950

سبز جنگلی

اگر عاشق رنگ سرمه ای هستید، رنگ سبز جنگلی می تواند رنگ لاک پاییزی شما باشد. از آنجا که به نظر می رسد علاقه ای به رنگ های صورتی تند و امثال آن نداشته و رنگ های آبی تیره را می پسندید، بنابراین این رنگ می تواند با آن برابری کند.

ef5a943a3c

قرمز شرابی

اگر رنگ قرمز رنگ معروف شما هست، پس سنتی هستید بدین معنی که دوست ندارید ریسک رنگ های دیگر را بپذیرید و نقطه امن را انتخاب می کنید. بنابراین عوض لاک پاییزی شما می تواند قرمز تیره و شرابی باشد.

b784c99c40

سبز دودی

اگر رنگ های آبی روشن انتخاب همیشگی شماست ، پس رنگ هایی با ته رنگ خاکستری می تواند گزینه پاییزی شما باشد. به خصوص ممکن هست ترجیح دهید تنها یک لایه از این رنگ را روی ناخن ها بزنید.

a13e06794b

خاکی مات

اگر لاک معروف شما رنگ پوست هست، در این فصل رنگ خاکی مات می تواند مورد پسند شما باشد، چرا که هر دو از رنگ های خنثی هستند.

64546b3390

شامپاین شیشه ای

اگر رنگ سفید کرمی دوست دارید ، بنابراین رنگ شامپاین شیشه ای ایده خوبی هست. باید قبول کنید که رنگ سفید تنها با پوست برنزه خوب می شود. بنابراین در دیگر فصول سال، باید رنگ آن مقداری گرم باشد ولی اگر هنوز هم اصرار به سفید روشن دارید ، از این رنگ چند لایه اضافه بزنید.

0ec35c04c5

نقره ای متالیک

اگر رنگ طلایی متالیک را دوست دارید ، بنابراین در این پاییز رنگ نقره ای متالیک را جایگزین کنید.

86be70c572

منبع: پرشین وی

  گرداوری:ایران استایل

The post مناسبت ترین رنگ لاک مخصوص شما در پاییز ۲۰۱۵ چیست؟+تصاویر appeared first on مجله اینترنتی ایران استایل | پورتال تفریحی و سبک زندگی.

مناسبت ترین رنگ لاک مخصوص شما در پاییز ۲۰۱۵ چیست؟+تصاویر

تهیه و گردآوری:پورتال ۱

لطفا نظرات خود را درباره مناسبت ترین رنگ لاک مخصوص شما در پاییز ۲۰۱۵ چیست؟+تصاویر با ما در میان بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا