معلمی که دانش آموز مسلمانش را به دار کشید! +تصاویر

معلمی که دانش آموز مسلمانش را به دار کشید! +تصاویر

معلمی که دانش آموز مسلمانش را به دار کشید!

مادر این کودک اعلام کرد که فرزندش تنها به دلیل اینکه مسلمان هست اینگونه مورد شکنجه قرار گرفته هست و امکان داشت که جان خود را نیز از دست بدهد.

یک معلم زن در بلژیک دانش آموز مسلمانش را از طریق دار کشیدن تنبیه کرد.
بر پایه این گزارش، یک معلم مدرسه ابتدایی در بلژیک متهم هست که دانش آموز  را که تنها ۵ سال سن دارد از گردن بر دار آویخته هست. این دانش آموز مسلمان به دلیل اینکه از ایستادن در صف خودداری می کرد مورد تنبیه معلم خود قرار گرفته هست.

معلمی که دانش آموز مسلمانش را به دار کشید! +تصاویر

s8m3gx86a0950wcdvgfa

ماجرای این دانش آموز زمانی رسانه ای شد که مادر این پسربچه تصاویر او را در فیس بوک منتشر کرد. تصاویری که به وضوح نشان از شکنجه شدید کودک دارد و به همین دلیل نیز توجه بسیاری را به خود جلب کرد. مادر این کودک اعلام کرد که فرزندش تنها به دلیل اینکه مسلمان هست اینگونه مورد شکنجه قرار گرفته هست و امکان داشت که جان خود را نیز از دست بدهد.

مادر دانش آموز مسلمان اظهار داشت که هر کاری بتواند انجام می دهد تا معلمی که اینکار را کرده از کار اخراج شود. در همین زمینه تعدادی از مادران دیگر دانش آموزان نیز با تظاهراتی خواستار برخورد جدی با معلم خاطی شدند.

s2igh4ue3lo9htn3yfyj
حدود ششصد هزار نفر از جمعیت ۱۱ میلیونی بلژیک را مسلمانان تشکیل می دهند و بنابر گزارش پلیس بلژیک، در ماه های اخیر حملات نژاد پرستانه علیه مسلمانان این کشور افزایش قابل توجهی یافته هست.

جام

  گرداوری:ایران استایل

The post معلمی که دانش آموز مسلمانش را به دار کشید! +تصاویر appeared first on مجله اینترنتی ایران استایل | پورتال سرگرمی و سبک زندگی.

معلمی که دانش آموز مسلمانش را به دار کشید! +تصاویر

تهیه و گردآوری:پورتال ۱

لطفا نظرات خود را درباره معلمی که دانش آموز مسلمانش را به دار کشید! +تصاویر با ما در میان بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا