مسابقه پرتاب گوشی!

مسابقه پرتاب گوشی!

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه مسابقه پرتاب گوشی! را ببینید.

مسابقه پرتاب گوشی!

 بدون شک برگزاری مسابقه پرتاب گوشی در بین کاربران بسیار جذاب و هیجان انگیز خواهد بود. این در حالی می باشد که کاربران گوشی های هوشمند علاقه خاصی به دستگاه شاخص خود دارند و برای بسیاری از آنها عدم استفاده از این گوشی ها حتی برای دقایقی بسیار  دشوار می باشد.
مسابقه‌های جهانی پرتاب گوشی‌های همراه از سال ۲۰۰۰ تاکنون در منظقه Savonlinna در قسمت جنوب شرقی فنلاند برگزار شده و این مکان میزبان ورزشکارانی از این کشور و دیگر کشورهای اروپایی می باشد.
پرتاب گوشی
در قالب این مسابقه کاربران می‌توانند گوشی‌های قدیمی و فرسوده خود را به منظور مسابقه با سایر شرکت‌کنندگان به دورترین نقطه پرتاب کنند. مرکز محلی بازیافت نیز که با برگزارکنندگان مسابقه همکاری نزدیکی دارد این گوشی‌های هوشمند را به‌منظور بازیافت مجدد جمع آوری می‌کند. از سوی دیگر حاضرین و شرکت‌ کننده‌ها می‌توانند در این رویداد یک گوشی هوشمند جدید نیز خریداری کنند و البته جوایزی نیز به برندگان اهدا خواهد شد.
جایزه اول یک گوشی هوشمند می باشد که احتمالا سال آتی توسط کاربر در مسابقه شرکت داده خواهد شد. همانند هر مسابقه دیگر، قوانینی خاص نیز بر این مسابقه‌ها حاکم می باشد. در این مسابقه می‌توان هر مدل گوشی از هر برندی را استفاده کرد و البته برای پرتاب باید در محدوده‌ای مشخص قرارگیرد و از آن خارج نشود.
پرتاب گوشی
نهایتا هیئت داوران صحیح بودن پرتاب و یا پرتاب اشتباه را تشخیص خواهند داد و البته برنده مسابقه را مشخص می‌کنند. از سوی دیگر این داوران وضعیت فیزیکی و روحی شرکت‌کننده را مورد بررسی قرار می‌دهند تا وی با شرکت در این مسابقه برای خود و یا سایرین مشکلی ایجاد نکند.
پرتاب گوشی
در سال ۲۰۱۳ کلیه برندگان در دسته مردان فنلاندی بودند. بیشترین پرتاب، ۹۷٫۷۳ متر بود و برنده این مسابقه Riku Haverinen  اسم داشت. دومین پرتاب طولانی نیز ۸۷٫۸۸ متر بود و توسط Ilkka Aaltonen انجام شد. سومین پرتاب ۸۶٫۰۹ متر بود و به Otto Sammalisto اختصاص داشت.
در دسته بانوان نیز Asa Lundgren از کشور سوئد با پرتاب ۴۰٫۴۱ متر اول شد. نفر دوم نیز Louise Van De Ginste با پرتاب ۳۹٫۸۸ متر بود و سومین نفر نیز یک فنلاندی به اسم Tanja Pakarinen بود که توانست گوشی خود را ۳۶٫۶۹ متر پرتاب کند.
منبع:باشگاه خبرنگاران

نوشته مسابقه پرتاب گوشی! اولین بار در تفريح۲۴ پدیدار شد.

مسابقه پرتاب گوشی!

لطفا نظر خود را درباره مسابقه پرتاب گوشی! با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا