مردم برای رصد فعالیت مالی نامزد‌ها هیچ ابزاری ندارند

مردم برای رصد فعالیت مالی نامزد‌ها هیچ ابزاری ندارند

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه مردم برای رصد فعالیت مالی نامزد‌ها هیچ ابزاری ندارند را ببینید.

واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:

مردم برای رصد فعالیت مالی نامزد‌ها هیچ ابزاری ندارند
روز نو : عضو شورای عالی سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان تاکید کرد: مردم برای رصد فعالیت مالی نامزد‌ها هیچ ابزاری ندارند
 
عبدالله ناصری در گفتگو با  «عصر قانون» با تاکید بر لزوم شفافیت مالی نامزدهای انتخاباتی اظهار داشت: مردم برای شناسایی افراد سالم در حوزه مالی و برای رصد فعالیت مالی نامزد‌ها هیچ ابزاری ندارند؛ حال آنکه داشتن شفافیت مالی معیار بسیار مهمی است که قطعا در انتخاب مردم تاثیر می‌گذارد.
 
وی افزود: چون ابزاری برای رصد این مورد در اختیار مردم قرار ندارد، دولت لایحه‌ای را برای ارزیابی این شفافیت مالی تقدیم مجلس کرده که نمایندگان باید با دید روشن به آن بپردازند. پس از افشاگری‌های اقای رحیمی چشم مردم ترسیده است و لایحه «شفاف سازی» انتخاباتی در همین راستا ارائه شده است.
 
مدیرعامل خبرگزاری ایرنا در دولت اصلاحات با اشاره به اظهارات اخیر مهدی کوچک زده که در مقام بیان مخالف این لایحه گفته بود «دولت خود شفافیت مالی ندارد و از لایحه مالی انتخابات حرف می‌زند» تصریح کرد: اینکه دولت شفافیت مالی دارد یا خیر این یک مسئله است و شفافیت مالی نمایندگان مسئله‌ای دیگر!
 
وی با «فرافکنانه خواندن مواضع این نماینده مجلس» ادامه داد: رحیمی پس از ختم و صدور جکم پرونده‌اش افشاگری‌هایی نمود که طبق آن ۱۷۰ نماینده به اخذ پول از وی متهم شده بودند. به هر تقدیر باید گفت بخشی از افشاگری‌های رحیمی گریبانگیر اصولگرایان خواهد شد. البته من می‌فهمم که چرا اقای کوچک‌زاده اعتراض می‌کند!
 
در مجالس اخیر، اصولا بانوان حضور کمی و کیفی نداشتند
 
عبدالله ناصری در بخش دیگر مصاحبه خود با «عصر قانون» تصریح کرد: بانوان نصف جامعه رای دهنده هستند و اگرچه تا حدی طیف فرهیخته و اهل مطالعه در آن‌ها کمتر دیده می‌شود، اما این نمی‌از جامعه باید سهم معناداری داشته باشند که انشالله در مجلس آتی محقق خواهد شد.
 
وی اضافه کرد: البته زنانی که وارد این عرصه‌ها می‌شوند باید حتما از زنانی باشند که سابقه کار اجرایی دارند؛ یعنی با ضوابط، مقررات و پیچ و خم‌هایی که در اداره امور نمایندگی لازم می‌شود، آشنا باشند.
 
این عضو شورای مشورتی رئیس دولت اصلاحات، همچنین گفت: تجربه مجلس هفتم به بعد را داریم که در این سه مجلس اخیر، اصولا بانوان حضور کمی و کیفی نداشتند. نه آن سهم معنادار محقق شده و نه این عده قلیل که به مجلس راه یافته بودند، توانسته‌اند تاثیرگذاری خاص خود را داشته باشند.
 
وی در تببین این وضعیت نابسامان اغلب بانوان در ۳ دوره مجلس گذشته تاکید کرد: دلیل این امر غلبه دیدگاه‌های سنتی، تاریخی و قشری بر این بانوان است. مجلس شورای اسلامی به بانوان نواندیش نیاز دارد که حقیقتا نیازهای بانوان را درک کنند.

تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ – ۱۶:۵۴

مردم برای رصد فعالیت مالی نامزد‌ها هیچ ابزاری ندارند

منبع : سایت واضح

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا