مدرن‌ترین زیردریایی توریستی جهان را ببینید

مطالب جدید

مدرن‌ترین زیردریایی توریستی جهان را ببینید

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه مدرن‌ترین زیردریایی توریستی جهان را ببینید را ببینید.

کد مطالب: ۳۴۵۵۳۴

گردش در عمق ۱۰۰۰ متری

مدرن‌ترین زیردریایی توریستی جهان را ببینید

بخش‌دانش و فن‌آوری الف،۲۷ فروردین۹۵

گردش در زیرآب خواسته بسیاری از دوستداران طبیعت است. به گزارش ایسنا،شرکت هلندی U-Boat Worx جدیدترین زیردریایی پیشرفته توریستی با قابلیت ورود به اعماق بالای ۱۰۰۰ متر را به بازار عرضه کرده است.

تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۱۱

زیردریایی توریستی Cruise Sub قادر به حمل پنج تا ۹ توریست تا عمق حداکثر ۱۱۴۰ متری سطح اقیانوس است.

زیردریایی Cruise Sub تنها نمونه موجود در جهان است که تماشا و جستجوی ایمن در اعماق اقیانوس را با کاربری غیرعلمی امکان‌پذیر ساخته است. مهم‌ترین ویژگی زیردریایی توریستی U-Boat Worx پنجره‌های کروی بزرگ و بسیار مقاوم از جنس آکریلیک است که میدان دید پانارومایی را برای توریست‌ها مهیا می‌کند.

همچنین برای افزایش میدان دید توریست‌ها واحد کنترل زیردریایی به قسمت میانی منتقل شده و صندلی‌های قابل چرخش در اطراف آن نصب شده است.

مدرن‌ترین زیردریایی توریستی جهان را ببینید

مدرن‌ترین زیردریایی توریستی جهان را ببینید

شرکت سازنده برای جلب رضایت کامل توریست‌ها در بخش داخلی زیردریایی از تزئینات گران‌قیمتی مثل صندلی‌های چرمی، سیستم پیشرفته صوتی و تهویه مطبوع هوشمند استفاده کرده است. کنترل زیردریایی توریستی بسیار آسان است، به‌طوری‌که افراد علاقه‌مند می‌توانند در یک دوره آموزشی دو هفته‌ای گواهینامه کنترل زیردریایی را دریافت کنند.

مدرن‌ترین زیردریایی توریستی جهان را ببینید

شرکت سازنده اعلام کرد که قیمت نمونه پنج سرنشین زیردریایی با امکانات پیشرفته ناوبری و رفاهی بیش از دو میلیون و ۵۰۰ هزار یورو است.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

Let”s block ads! (Why?)

مدرن‌ترین زیردریایی توریستی جهان را ببینید

لطفا نظر خود را درباره مدرن‌ترین زیردریایی توریستی جهان را ببینید با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا