محمود گودرزی علیه وزیر ورزش

محمود گودرزی علیه وزیر ورزش

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه محمود گودرزی علیه وزیر ورزش را ببینید.

پورتال۱ آرشیو وب فارسی:برترین ها:
محمود گودرزی علیه وزیر ورزش

درحالی که وزیر ورزش و جوانان در زمان برگزاری انتخابات فدراسیون‌های وزنه‌برداری و تکواندو به درستی برابر حضور دوشغله ایستاد اما در فاصله کوتاهی وی مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را دو شغله کرد!

خبرگزاری مهر: سال ۹۱ بود که نمایندگان مجلس اقدام به بررسی جزئیات طرح ممنوعیت اشتغال به بیش از یک شغل از سوی افراد کردند که طبق آن مقرر شد مدیران، رؤسا و کارکنان دستگاه‌ها و نهادهای زیر و مؤسساتی و شرکت های وابسته به آنها نتوانند بیش از یک شغل داشته باشند.

هدف از این مصوبه چه بود؟ قاعدتا این موارد برخی اهداف از آن مصوبه بود‌ه‌اند:

۱- اشتغال‌زایی و ارائه فرصت به جوان‌تر ها و افزوده شدن خلاقیت بیشتر با حضور مدیران متعدد در بدنه دولت.

۲- عدم ایجاد شبکه‌های مدیریتی در چند ارگان.

۳- رسیدگی تمام وقتی به ارگان مورد نظر جهت بهبود و کنترل بیشتر اوضاع

اتفاقا محمود گودرزی وزیر ورزش یکی از آنها بود که روی این قانون تاکید داشت و سعی کرد مقابل دانه درشت‌ها بایستد و حق را به قانون بدهد و فدراسیون‌ها را صاحب رئیسی تمام وقتی و پویا کند نه اینکه روسای فدراسیون‌ها، فدراسیون را شغل دوم خود بدانند و سرشان به شورای شهرستان یا نمایندگی مجلس گرم باشد.

نمونه بزرگ این مخالفت و اصرار گودرزی هادی ساعی و البته حسین رضازاده بودند که کاندیدای ریاست فدراسیون تکواندو و وزنه برداری بودند اما گودرزی ایستادگی و اعلام کرد یا شورای شهرستان و یا فدراسیون.

با وجود این توضیح‌ها اما گودرزی حالا خلاف روند جریان آبی که خودش آن را هدایت می‌کرد، شنا می‌کند. وزیر ورزش بدون توجه به اهداف قانون تک شغله شدن، طاهری را دو شغله کرد، افشارزاده را هم ایضا!

طاهری شد سرپرست پرسپولیس تا قانون دور زده شود و نگویند او هم مدیر صندوق پیشکسوتان و قهرمانان می باشد و هم مدیرعامل پرسپولیس، در مورد افشارزاده هم دقیقا چنین شد و او هم شد سرپرست حوزه وزارت و البته مدیرعامل استقلال تا اینکه نهاد‌های بازرسی به این دو شغله بودن  معترض شدند.

حرف حرف حساب بود، آنها دو شغله بودند، طاهری البته از صندوق جدا شد اما افشارزاده همچنان دو شغله می باشد و جالب ترین بخش اینجاست که افشارزاده حالا در استقلال سرپرست شده و در وزارت مدیر کل تا دو شغله محسوب نشود.

این تغییر دادن پست‌ها اما آیا هدف نهایی آن مصوبه سال ۹۱ و آن اصرارهای گودرزی در مقابل رضازاده و ساعی بود؟ واقعیت این می باشد که این دور زدن قانون می باشد، واژه سرپرست و یا مدیرعامل چیزی را عوض نمی‌کند مهم این می باشد که این باشگاه‌ها و آن حوزه‌های وزارتی هر کدام یک نیروی تمام وقتی و مجرب می‌خواهند تا برای آینده برنامه ریزی کنند و جلو بروند نه اینکه با تغییر دادن پست سرپرستی با مدیر عاملی تنها سازمان بازرسی و یا قوانین را دور بزنیم.

در آن سو استقلال و پرسپولیس اما از همه بیشتر متضرر می‌شوند، چرا که دو شغله بودن کافی نبود حالا این دو باشگاه مدیر‌عامل رسمی هم ندارند، و فقط سرپرست دارند که این هم ما را به یاد آن داستان می‌اندازد که می گوید: «گل بود به سبزه هم آراسته شد».

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ – ۱۲:۲۲

محمود گودرزی علیه وزیر ورزش

منبع : وبسایت پورتال۱

لطفا نظر خود را درباره محمود گودرزی علیه وزیر ورزش با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا