متن خداحافظی محمود گبرلو از برنامه سینمایی هفت

متن خداحافظی محمود گبرلو از برنامه سینمایی هفت

متن خداحافظی محمود گبرلو از برنامه سینمایی هفت

محمود گبرلو مجری سری دوم برنامه تلویزیونی «هفت» که حدودا سه ما قبل و همزمان با ماه رمضان به صورت غیررسمی از تهیه برنامه کنار گذاشته شده بود، ۳۰ شهریور ماه نامه خداحافظی خود از این برنامه را منتشر کرد.

محمود گبرلو البته که دلیل انتشار دیرهنگام نامه خداحافظی را انتظارش برای دعوت به جلسه مدیران برای تعیین استراتژی جدید برنامه ذکر کرده غافل از آن که در زمان طولانی انتظار، تیم جدید در حال ساماندهی طرح های خود بوده اند.

نکته عجیب نامه گبرلو هم آنجاست که در خط اول ادعا کرده چهار سال مجری-کارشناس “هفت” بوده هست.

این ادعا در شرایطی طرح شده که فریدون جیرانی مجری ابتدایی “هفت” در اردیبهشت ۹۱ از کار برکنار شد و در تیر ماه ۹۱ گبرلو روی آنتن رفت. از تیرماه ۹۱ تا تیر ۹۴ هم نهایتا بیشتر از ۳سال خورشیدی نمیشود!

متن خداحافظی محمود گبرلو از برنامه سینمایی هفت

متن خداحافظی محمود گبرلو از برنامه سینمایی هفت

متن کامل یادداشت خداحافظی گبرلو را در ادامه بخوانید:

«بینندگان خوب برنامه هفت!

سلام

حدود ۴ سال «تهیه کننده و مجری کارشناس» برنامه سینمایی هفت بودم، در این مدت بر اساس استراتژی تعیین شده و البته تایید شده! تلاش کردیم در آرامش و صداقت مباحث سینمای ایران بطور عمیق و منصفانه مطرح شود.

بعد از تعطیلی برنامه درماه مبارک رمضان بنا بر فرمایش مسئولان محترم شبکه سه قرار بود دوم مرداد به روی آنتن برویم اما ناگهان برنامه تعطیل شد و فرصت خداحافظی بدست نیامد.

در این مدت چون گفته بودند جلسه می‌گذاریم تا استراتژی جدید تعیین شود ادب و رفتار حرفه ای حکم می‌کرد منتظر بمانیم و ماندیم اما اخیرا در رسانه ها خواندم عزیزی را برای برنامه انتخاب کردند.

لذا وظیفه دارم از شما که حدود ۴ سال بیننده مهربان هفت بودید خداحافظی کنم. من و دوستانم را ببخشید که تا پاسی از شب بیدارتان نگه میداشتیم. مشاهده مهربانتان را از سینمای ایران دریغ نفرمایید.

محمود گبرلو

تهیه کننده و مجری کارشناس برنامه سینمایی هفت»

منبع : مهرنیوز

نوشته متن خداحافظی محمود گبرلو از برنامه سینمایی هفت اولین بار در پورتال یک پدیدار شد.

متن خداحافظی محمود گبرلو از برنامه سینمایی هفت

نظرات خود را درباره متن خداحافظی محمود گبرلو از برنامه سینمایی هفت با ما درمیان بگذارید.

تهیه و گردآوری : پورتال یک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا