مایلی‌کهن یک گام دیگر به نیمکت تیم امید نزدیک شد |اخبار ایران و جهان

مایلی‌کهن یک گام دیگر به نیمکت تیم امید نزدیک شد |اخبار ایران و جهان

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه مایلی‌کهن یک گام دیگر به نیمکت تیم امید نزدیک شد |اخبار ایران و جهان را ببینید.

پورتال یک آرشیو وب فارسی:تابناک: مایلی‌کهن یک گام دیگر به نیمکت تیم امید نزدیک شد
رئیس فدراسیون فوتبال بدون آنکه نامی از مربی خاصی ببرد عنوان کرد اگر نتوانند خاکپور را از رفتن منصرف کنند و یا مربی دیگری پیدا کنند، یکی از اعضای کادر فنی فعلی سرمربی تیم امید می شود.
کد خبر: ۵۴۰۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ – ۱۰:۰۲ – ۱۹ October 2015

به گزارش تابناک ورزشی، محمد خاکپور بعد از قهرمانی تیم امید در غرب آسیا از سمتش استعفا کرد که دلایل زیادی در مورد عامل استعفای وی اعلام شد.از اختلاف با حبیب کاشانی تا قراردادش با فدراسیون فوتبال تا بی توجهی به مربیان ایرانی به عنوان دلایل کناره گیری وی اعلام شد.
با این حال قرار هست امروز دوشنبه نشستی در فدراسیون فوتبال برگزار شود تا با حضور کفاشیان و کاشانی و مایلی کهن تکلیف سرمربی تیم امید مشخص شود.البته رئیس فدراسیون قبل از برگزاری این نشست عنوان کرد در صورتیکه نتوانند خاکپور را راضی به ماندن کنند یا اینکه با گزینه دیگری به توافق نرسند یکی از میان اعضای فعلی کادر فنی سرمربی تیم امید می شود.
در میان اعضای کادر فنی علی محمد مایلی کهن جدی ترین گزینه هست و سابقه هدایت تیم امید را هم دارد.
علی کفاشیان درباره آخرین وضعیت نیمکت تیم فوتبال امید و برنامه فدراسیون فوتبال برای این تیم، اظهار کرد: یکی از بحثهای بسیار مهم ما روی تیم امید بوده هست که از یکسال و نیم دو سال پیش کار تدارکات را شروع کردیم. کادر فنی این تیم ابتدا وینگادا بود که بعد از مسابقات آسیایی عملکردش مورد تایید کمیته فنی نبود و بعد محمد خاکپور انتخاب شد. خوشبختانه حبیب کاشانی هم مسئولیت مدیریت تیم امید را قبول کرد و کارها را پیش بردیم. در این مدت هم هر تقاضایی از تیم امید آمد، «نه» نگفتیم تا امروز یک تیم منسجمی ایجاد شده هست.
وی افزود: ما در مجموع دو هدف برای تیم امید می‌بینیم. اول اینکه اگر این تیم خوب باشد، تیم ملی خود را در آینده ساخته ایم. دومین هدف هم صعود به المپیک هست.
وی احتمال انتخاب سرمربی خارجی را منتفی دانست و تصریح کرد: نمی‌توانیم برای دو ماه مربی خارجی داشته باشیم. کادر فنی تیم امید که در کنار خاکپور بوده هست،هر کدام در حد سرمربی تیم امید هستند.وی در پاسخ به این سئوال که «آیا امکان انتخاب یکی دیگر از اعضای کادر امید به جای محمد خاکپور هست؟» تاکید کرد: این امکان هست. باید صحبت کنیم. الان در کادر فنی تیم امید مربیانی هستند که هر کدام سوابق خوب مربیگری تیم ملی و تیم امید را داشته‌اند.

مایلی‌کهن یک گام دیگر به نیمکت تیم امید نزدیک شد |اخبار ایران و جهان

منبع : وبسایت پورتال یک

لطفا نظر خود را درباره مایلی‌کهن یک گام دیگر به نیمکت تیم امید نزدیک شد |اخبار ایران و جهان با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا