ماندگاری رژ لب را چگونه زیاد کنیم؟

ماندگاری رژ لب را چگونه زیاد کنیم؟

ماندگاری رژ لب را چگونه زیاد کنیم

ماندگاری رژ لب را چگونه زیاد کنیم؟
استفاده از رژ لب قطعاً تاثیر مهمی بر زیبایی و اهمیت لبهای شما می گذارد. اما باید سایه و مارک مناسب خود را انتخاب کنید.

اکنون اگر رژ لب مخصوص بخود را یافته اید، مسئله ی بعدی این می باشد که چطور دوام آن را بدون استفاده مکرر از رژ لب افزایش دهید. مایلید تمام روز لبهایتان تازه به نظر بیاید، اما فرصت این را ندارید تا بعد از هر وعده مجدداً از رژ لب استفاده کنید.

به همین دلیل خیلی از کارخانجات رژلبهایی را ساخته اند که ماندگاری بیشتری دارد، اما اگر رژ لب شما عادی می باشد، این نکات برایتان مفید خواهد بود:

– لب نیز مانند سایر قسمتهای بدن دارای سلولهای مرده می باشد و مهم می باشد که قبل از اعمال رژ لب آن پوسته ها جدا کنید. در نتیجه لایه نهایی بدست آمده صاف تر خواهد بود و ماندگاری رژ را افزایش می دهد. برای اینکار، لب ها را با مسواک نرم یا اسفنج به آرامی بسابید.

– از خط لبتان بعنوان زمینه‌ای برای رژ لب استفاده کنید. با این کار مطمئن باشید که دوام رژ لب روی لب‌هایتان بیشتر خواهد شد. زمانی که از رژ لب روشن استفاده می‌کنید، از خط لب بی‌رنگ یا همرنگ با لبتان استفاده کرده، سپس رژ لب را روی آن بزنید.

– راه دیگر استفاده از لایه بسیار نازکی از پودر پنکیک قبل از مالیدن رژ می باشد. پودر از جابجایی ماده رژ جلوگیری کرده و آن را سرجای خود نگه میدارد. کمی پنکیک را با اسفنج روی لب و خط لب خود بمالید. پودر اضافی را با دستمال کاغذی پاک کنید.

برای ماندگاری رژ لب

– ابتدا خط لب بکشید. اگر ابتدا رژ لب بزنید و سپس سعی کنید که خط لب بکشید، قادر نخواهید بود تا خط طبیعی لب خود را پیدا کنید.

– برای اینکه برق لب، دوام بیشتری پیدا کند، ابتدا تمام لبتان را با خط لب پر کنید، سپس روی آن برق لب بزنید.

– برای پاک کردن رژ اضافی، یک دستمال درشت بافت را بین لبهای خود بگیرید. حالا لایه دوم رژ را بمالید. این لایه ایجاد کردن به ماندگاری رژی کمک می کند.

– براي اينکه دوام رژتان افزايش يابد پس از زدن لايه اول رژ يک يا دو لايه دستمال روي لبتان بگذاريد، دوباره رژ بزنيد و دوباره دستمال را روي لبانتان بگذاريد. به اين ترتيب چربي رژ گرفته شده و رنگدانه ها و موم آن باقي ميماند.

مه شو

The post ماندگاری رژ لب را چگونه زیاد کنیم؟ appeared first on جذاب.

ماندگاری رژ لب را چگونه زیاد کنیم؟

تهیه و گردآوری:پورتال ۱

لطفا نظرات خود را درباره ماندگاری رژ لب را چگونه زیاد کنیم؟ با ما در میان بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا