مالک میلیاردر فیس بوک ، پدر شد + عکس

مطالب جدید

مالک میلیاردر فیس بوک ، پدر شد + عکس

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه مالک میلیاردر فیس بوک ، پدر شد + عکس را ببینید.

مالک میلیاردر فیس بوک ، پدر شد + عکس

مالک میلیاردر فیس بوک ، پدر شد + عکس

مارک زاکربرگ ، در سن سی و یک سالگی برای اولین بار پدر شد و این خبر را در فیسبوک با جهانیان به اشتراک گذاشت.

مارک زاکربرگ ، موسس فیسبوک در صفحه فیسبوکش، از به دنیا آمدن دخترش «مکس» خبر داد. میلیاردر جوان، از عشق و حمایت همه کسانی که او و همسرش را در دوران بارداری حمایت کردند، تشکر کرد.

ماکسیما، اولین فرزند مارک زاکربرگ و همسر هنگ‌کنگی‌تبار او، پریسیلا چان است. بعد از گذشت پنج ساعت از انتشار این نوشته در فیسبوک مارک، بیش از سه میلیون نفر آن را لایک کرده‌اند.

مارک و پریسیلا، سال‌ها پیش در دانشگاه هاروارد با هم آشنا شده بودند. در آن هنگام، پریسیلا چان در دانشکده پزشکی مشغول به تحصیل بود. آنها بعد از نه سال آشنایی در سال ۲۰۱۲ با هم ازدواج کردند.

مالک میلیاردر فیس بوک ، پدر شد + عکس

مارک زاکربرگ ، ۹۹ درصد ثروت خود را می بخشد

مارک زاکربرگ موسس و مدیر عامل شرکت فیسبوک در نامه ای سرگشاده به دختر تازه متولد شده اش اعلام کرد او و همسرش پریسیلا چان ۹۹ درصد از سهام خود در فیسبوک را خرج امور خیریه می کنند.

نیویورک تایمز نوشت؛ راکربرگ در نامه ای ۲ هزار کلمه ای به دختر تازه متولد شده اش ” مکس” با اعلام این موضوع گفت بنیاد خیریه ای به اسم کوچک ” ابتکار عمل چان زاکربرک” تشکیل خواهد شد و نحوه صرف این میزان ثروت را در آینده مشخص خواهد کرد.

زاکربرگ در این نامه ارزش سهام خود در فیسبوک را ۴۵ میلیارد دلار اعلام کرده است. او افزوده است همچنان در طی سال های آتی مدیرعامل فیسبوک باقی خواهد ماند.

او در این نامه تاکید کرده است هدف  ابتکار عمل چان زاکربرگ ترویج یادگیری شخصی، درمان بیماری ها، اتصال بیشتر مردم جهان به یکدیگر و ایجاد جوامعی قوی خواهد بود.

او به دخترش نوشته است: بسیاری از بزرگ ترین فرصت ها برای نسل تو با دسترسی عمومی به اینترنت میسر خواهد شد.” زاکربرگ و همسرش تاکید کرده اند توسعه قابلیت ها و پتانسیل انسانی و تشویق برابری بین همه کودکان در نسل های آینده هدف بنیاد تازه تاسیس آنها خواهد بود.

چان و زاکربرگ هفته پیش صاحب دختر شدند و اسم کوچک دخترشان و تاریخ دقیق تولد او به طور رسمی با انتشار این نامه اعلام عمومی شده است.

به نوشته نیویورک تایمز اقدام زاکربرگ ۳۱ ساله و همسر ۳۰ ساله او دکتر پریسیلا چان ، در ادامه سنت جدید در میان میلیاردرهای جوان قسمت سیلیکون ولی سانفرانسیسکو است که دوست دارند زمانی که جوان هستند اموال و دارایی های خود را صرف امور خیریه کنند.

در این زمینه “وارن بافت” میلیاردر آمریکایی با تحسین این اقدام زاکربرگ گفته است میلیاردرها دیگر نباید برای تسلیم دارایی هایشان به نسل آینده منتظر مرگ باشند.

قرار است ۴۵ میلیارد دلار سهام زاکربرگ در طول دوران حیات او صرف امور خیریه شود. برای سه سال آتی قرار است سالانه ۱ میلیارد دلار از این مبلغ صرف بنیاد ابتکار چان زاکربرگ شود.

مالک میلیاردر فیس بوک ، پدر شد + عکس

لطفا نظر خود را درباره مالک میلیاردر فیس بوک ، پدر شد + عکس با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا