ماجرای عجیب یک کلیک از زبان رسایی!

ماجرای عجیب یک کلیک از زبان رسایی!

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه ماجرای عجیب یک کلیک از زبان رسایی! را ببینید.

پورتال۱ آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: ماجرای عجیب یک کلیک از زبان رسایی!
حمید رسایی نماینده مجلس ماجرای عجیبی را از امروز مجلس در اینستاگرامش منتشر کرده هست.
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این نماینده مجلس که معمولا آنچه را که در مجلس می گذرد را با کاربران در میان می گذارد باز هم با پست اینستاگرامی اش از آنچه در مجلس و استیضاح وزیر راه و منظقه سازی گذشته رونمایی کرده هست.

وی در اینستاپست خود نوشت:

امروز در نشست علنی (سه‌شنبه) پارلمان به عنوان موافق استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در صحن علنی پارلمان صحبت کردم و در بخشی از سخنانم گفتم: در آخرین سؤالی که از وزیر راه و شهرسازی در مجلس مطرح شد، وی با اختلاف یک رأی شکننده از مجلس کارت زرد نگرفت و بعداً هم معلوم شد که آن یک رای هم درست نبوده هست.

بعداز صحبتم، آقای لاریجانی در پاسخ به اظهارات من که هیچ اشاره ای به عمل هیات رییسه در آن نشده بود اما ظاهرا غلط انداز بود، گفت: این اظهارات شما درست نیست، این موضوع از اختیارات هیأت رئیسه مجلس هست و ما چنین چیزی را تأیید نمی‌کنیم. ما در بررسی‌هایمان حرف شما را تأیید نمی‌کنیم.

بنده همان جا توضیح دادم که منظورم هیات رییسه نبود و اشکالی به کار هیات رییسه نیست اما ایشان متوجه صحبت من نشد. رئیس مجلس سپس عدد آرای سوال را هم قرائت کرد:

حاضرین: ۲۱۸
آرای مأخوذه: ۱۹۹
بدون رأی: ۱۲
موافق قانع‌کننده بودن پاسخ‌های وزیر: ۱۰۷
ممتنع: ۱۲
مخالف: ۸۴

و گفت که فاصله بیشتر از یک رای بوده! از این نحوه محاسبه تعجب کردم چون جمع ۱۹۹ و ۱۲ می شود، ۲۱۱ و از ۲۱۱ رای، نصف آن می شود ۱۰۵/۵ که طبق قانون ۱۰۶ محاسبه می شود و وزیر ۱۰۷ رای آورد و این یعنی اختلاف یک رای.

اما داستان روز سوال چه بود؟
در روز سوال، آقای پورابراهیمی (از نمایندگان خوب کرمان) به آخوندی رای مخالف داد اما نماینده دیگری – که زیاد شوخی می کند و اسمش را نمی آورم – دکمه موافق دستگاه آقای پورابراهیمی را زد، مجددا پورابراهیمی رای خودش را منفی کرد و نماینده کناری اش، به شوخی رای را مثبت کرد! اعتراض پورابراهیمی هم به شوخی گرفته می شد. چند بار این کار تکرار شد و در نهایت وقتی نماینده شوخ! دکمه مثبت را زد، رییس پایان رای گیری را اعلام کرد و آخوندی با همین یک رای مثبت از ۱۰۵/۵ رای که در شمارش ۱۰۶ محاسبه می شود، با ۱۰۷ رای از کارت زرد عبور کرد و زنگ پایان جلسه زده شد.

همان زمان بنده به یکی از اعضای هیات رییسه گفتم ولی چون جلسه تمام شده بود کاری نمی توانستم بکنم.در نهایت به هيات نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت کردم و آقای پورابراهیمی هم در مصاحبه اي به این رفتار اعتراض کرد. 

به هر حال هر دو ادعای امروزم درست بپد و البته هیچ اعتراضی به آقای لاریجانی یا هیات رییسه نبود ولی ظاهرا آبشان بد متوجه شدند. امیدوارم دیگر شاهد این رفتارها از طرف نمایندگان در خانه ملت نباشیم ولی بعید هست،چون امروز هم شاهد رفتارهای مشابه بودم. ان شالله سر فرصت درباره جلسه استیضاح امروز نکاتی را یادآور میشوم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

املت هانیه بیاتی/سلفی پور سرخ در ماداگاسکار /کل کل رسایی و بعیدی نژاد/الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی
پلاکارد رسایی در صحن علنی+ عکس
پورتال یک بعیدی نژاد به حرکت رسایی در مجلس+ عکس
افشای متن طرح برجام توسط رسایی+ سند
خروج بنیامین از ایران/سلفی نادر سلیمانی/اعتراف آیت الله هاشمی/بالاخره یک پست خوب از رسایی
کنایه رسایی به پاسپورت های ایرانی+عکس
آیت الله هاشمی و موشک/ پست بدون شرح ستاره اسکندری/حاج قاسم در جبهه/ دلتنگی پاییزی آزاده نامداری

۱۴ مهر ۱۳۹۴ – ۲۱:۵۴

ماجرای عجیب یک کلیک از زبان رسایی!

منبع : وبسایت پورتال۱

لطفا نظر خود را درباره ماجرای عجیب یک کلیک از زبان رسایی! با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا