لیگ قهرمانان/ رکوردشکنی رئال تنها خاصیت بازی بدون گل مهاجمان نجومی – شاهکارسویا چندثانیه کم آورد |اخبار ایران

لیگ قهرمانان/ رکوردشکنی رئال تنها خاصیت بازی بدون گل مهاجمان نجومی – شاهکارسویا چندثانیه کم آورد |اخبار ایران

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه لیگ قهرمانان/ رکوردشکنی رئال تنها خاصیت بازی بدون گل مهاجمان نجومی – شاهکارسویا چندثانیه کم آورد |اخبار ایران را ببینید.

پورتال یک آرشیو وب فارسی:تابناک: لیگ قهرمانان/ رکوردشکنی رئال تنها خاصیت بازی بدون گل مهاجمان نجومی – شاهکارسویا چندثانیه کم آورد
دور رفت مرحله گروهی امشب به پایان رسید و هیچکدام از تیم های بزرگ در این شب بازنده نبودند. رئال گرچه با مصدومان بسیار هجومی ظاهر شد اما با نباختن به رکورد رقیب سنتی رسید تا از همین مساوی هم راضی باشد. تعداد بازی های بدون گل رونالدو در حال افزایش می باشد.
کد خبر: ۵۴۱۳۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ – ۰۱:۱۴ – ۲۲ October 2015

پاری سن ژرمن صفر – رئال مادرید صفردر حساس ترین دیدارامشب لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم پاری سن ژرمن و رئال مادرید در ورزشگاه پارک دوپرنس به مصاف هم رفتند که درنهایت تیم بنیتزبه رغم مصدومان متعددی که داشت موفق شد یک تساوی ارزشمند خارج از خانه کسب کرده و با تفاضل گل بهتر نسبت به پاری سن ژرمن صدرنشینی را حفظ کند.دو تیم صدرنشین و ۶ امتیازی گروه A با قضاوت نیکولا ریتزولی به مصاف هم رفتند و درحالیکه رئال مادرید با لشگری از مصدومان و بازیکنان مهم غایب خود به پاریس آمده بود، با حملات به دروازه میزبان هجومی ظاهر شد. دقیقه ۲۵ پاس درعمق عالی کروس برای خسه موقعیتی عالی برای او فراهم کرد اما تراپ با خروج خود به خوبی زاویه را تنگ کرده و ضربه بازیکن اسپانیایی را با پا برگشت داد.
لیگ قهرمانان/ رکوردشکنی رئال تنها خاصیت بازی بدون گل مهاجمان نجومی - شاهکارسویا چندثانیه کم آورد
پاری سن ژرمن با تمام بازیکنان خود توانایی خلق موقعیت جدی و خطرناک به روی دروازه ناواس را نداشت و در عوض در دقیقه ۳۴ ارسال عالی مارسلو با ضربه سر چکشی رونالدو همراه شد که تراپ به هر ترتیب توپ را راهی کرنر کرد؛ بلافاصله کرنر ارسالی کروس با ضربه سر بهتر رونالدو این بار از زیر طاق دروازه توسط تراپ به کرنر فرستاده شد. تیم میهمان بی امان فشار می آورد و این بار دقیقه ۳۹ بازهم نفوذ فوق العاده مارسلو و ارسال زمینی او به دهانه دروازه به زحمت برگشت داده شد. درنهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید اما مادریدی ها به خوبی خود را نشان دادند.در نیمه دوم، رئال علیرغم اینکه همچنان موقعیت هایی برای گلزنی داشت، اما بازی بیشتر تحت کنترل میزبان درآمده بود و آنها با پاسکاری های خود سعی داشتند به دروازه ناواس نزدیک شوند. در دقیقه ۶۶ بلان که دنبال تغییر دادن نتیجه بود، دست به دو تعویض زد و کاوانی و دی ماریا جای خود را به پاستوره و مورا دادند. در سمت دیگر زمین هم مودریچ جای ایسکو به میدان آمد تا کمی از بار مصدومان سفیدها کم شود.دقیقه۷۲ روی ضد حمله ای سریع که شروع آن توسط مودریچ بود، درنهایت مارسلو درسمت چپ توپ را به رونالدو رساند اما ضربه پای چپ این بازیکن از داخل محوطه با اختلافی اندک از کنارتیرعمودی به بیرون رفت. در دقیقه ۷۳ هم خسه جای خود را به چریشف داد. بازی برای لحظاتی افت کرد. در ادامه بازی هم پاریس توان ایجاد خطر جدی را نداشت و رئال هم چشم به ضدحملات دوخته بود و همین باعث شد تا مثل نیمه اول توپی از خط دروازه ها رد نشود .
 منچسترسیتی ۲– سویا یکدو تیم سه امتیازی سویا و منچسترسیتی درغیاب مصدومان پرشمار و سرشناس خود نظیر سرخیو آگوئرو، داوید سیلوا و اور بانگا دراستادیوم اتحاد منظقه منچستر به مصاف یکدیگر رفتند .
لیگ قهرمانان/ رکوردشکنی رئال تنها خاصیت بازی بدون گل مهاجمان نجومی - شاهکارسویا چندثانیه کم آورد
در نهایت بازی جسورانه تیم سویا که با حملات پرشمار و حتی برخورد توپ با تیر دروازه جو هارت با ضربه کونوپلیانکا نیزهمراه بود، نتیجه نداشت و این شاگردان میلیونر پیگرینی بودند که پس از به تساوی کشاندن بازی در نیمه نخست سرانجام بازی نه چندان دلچسب خود در فاز تهاجمی را با گل ثانیه های پایانی و انفرادی دی بروین با پیروزی تمام کردند. این سه امتیاز بی اندازه ارزشمند توانست دو امتیاز از عقب ماندگی سیتی زن ها نسبت به یووه را بخاطر توقف خانگی این تیم مقابل گلادباخ آلمان، جبران کند. تساوی در این رقابت کابوس عدم صعود را برای سیتی زنده می کرد.
ولفسبورگ ۲ – آیندهوون صفرولفسبورگ میزبان بازی را بهترآغاز کرد و توسط دراکسلر و کالیجوری چند بار صاحب فرصت شد. در ادامه هلندی ها هم چند فرصت ایجاد کردند که ثمری نداشت و ولفسبورگ کنترل شرایط را در دست گرفت. بازی مساوی دو تیم کمی خشن شد اما نیمه اول اتفاقی را در بر نداشت . با شروع نیمه دوم این وولفسبورگ بود که خیلی زود حملات خود را آغاز کرد و این بار ثمره اش را با گل باس دوست در دقیقه ۴۶ به چنگ آورد تا دروازه هلندی ها باز شود. این پایان ماجرا نبود و گرگ ها بازهم به حملات خود ادامه دادند تا در دقیقه ۵۷ بار دیگر توسط مکس کروزه به گل رسیدند. پاس عالی کالیجوری نقش مهمی در این گل ایفا کرد. با این پیروزی وولفسبورگ متحول شده به صدر جدول رسید.
 زسکا یک – من یونایتد یکپیش از شروع بازی، تمام تیم های گروه B از امتیازات برابر۳ برخوردار بودند و پیروزمیدان می توانست صدرنشین باشد.بازی با برتری نسبی یونایتد آغاز شد و شاگردان فن خال با بردن توپ به کناره های زمین و استفاده از سرعت و تکنیک آنتونی مارسیال و جسی لینگارد قصد نفوذ به محوطه جریمه زسکا را داشتند. در دقیقه ۱۰ بازی، مارسیال در صحنه ای مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه زسکا مسکو متوقف شد، اما داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت و بازی را ادامه داد.
لیگ قهرمانان/ رکوردشکنی رئال تنها خاصیت بازی بدون گل مهاجمان نجومی - شاهکارسویا چندثانیه کم آورد
۵ دقیقه بعد، بازهم مارسیال بود که صحنه ای مشکوک به پنالتی (این بار در محوطه جریمه خودی) خلق کرد. نفوذهای خوب ماریو فرناندس – مدافع راست زسکا – خیلی زود جواب داد و اشتباه بچگانه وینگر۱۹ساله یونایتد در متوقف کردن توپ با دست موجب شد تا نماینده روسیه صاحب یک پنالتی شود. ضربه پنالتیِ امرنکو با پورتال یک عالی داوید دخیا مهار شد، اما این دومبیا بود که در ریباند دروازه شیاطین سرخ را بازی کرد.پس از گلِ زسکا، یونایتد بیش از پیش مالکیت توپ را در اختیار گرفت و همچنان عمده نفوذهایش را از کناره های زمین انجام داد. در نیمه دوم کم حادثه ، منچستر با ارسال کوتاه از جناح راست و هد شیرجه ای مارسیال بازی را مساوی کرد تا قبل از زمستان یخبندان مسکو، یک امتیاز از زمین سفت زسکا بیرون ببرد.

لیگ قهرمانان/ رکوردشکنی رئال تنها خاصیت بازی بدون گل مهاجمان نجومی – شاهکارسویا چندثانیه کم آورد |اخبار ایران

منبع : پورتال پورتال یک

لطفا نظر خود را درباره لیگ قهرمانان/ رکوردشکنی رئال تنها خاصیت بازی بدون گل مهاجمان نجومی – شاهکارسویا چندثانیه کم آورد |اخبار ایران با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا