لایحه مقابله با تقلب در حال تدوین هست

لایحه مقابله با تقلب در حال تدوین هست

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه لایحه مقابله با تقلب در حال تدوین هست را ببینید.

پورتال۱ آرشیو وب فارسی:پایگاه سرگرمی آفتاب: لایحه مقابله با تقلب در حال تدوین هست
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: لایحه مقابله با تقلب در حال تدوین هست و در کمیسیون دولت قرار دارد که با تصویب آن افراد متقلب مجازات می‎شوند.
آفتاب : معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: لایحه مقابله با تقلب در حال تدوین هست و در کمیسیون دولت قرار دارد که با تصویب آن افراد متقلب مجازات می‎شوند.

به گزارش ایسنا، الهام امین‌زاده در دیدار با رییس دانشگاه شهرکرد، روسای دانشکده‎ها و معاونان این دانشگاه، با تاکید بر لزوم بهره‎گیری از استعدادها، ذهن‌های خلاق و حقوقدانان برای اداره امور کشور، اظهارکرد: طبق تاکیدات مقام معظم رهبری بر استفاده از نخبگان سعی ما هم بر این هست که از نخبگان حقوق‌دان در سطح کشور استفاده کنیم در همین راستا با برگزاری جلساتی در دانشگاه‌های سراسر کشور درصدد جمع‌آوری بانک اطلاعاتی اساتید حقوق‌دان هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه دانشگاه شهرکرد نیز جزو دانشگاه‎های برتر کشور هست، افزود: این دانشگاه فرصت و پتانسیل مطلوبی برای رسیدن به نتایج مطلوب علمی را دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

امین‌زاده با اشاره به ضرورت ارتقای دانش حقوق‌دانان کشور، تصریح کرد: در حال حاضر ۱۷ هزار کارشناس حقوقی در دستگاه‎های اجرایی کشور داریم که می‌طلبد آموزش آنان به ‌زودی آغاز شود.

وی اهمیت رسیدگی به تقلب علمی را نیز یادآور شد و گفت: لایحه مقابله با تقلب در حال تدوین هست و در کمیسیون دولت قرار دارد که با تصویب آن افراد متقلب مجازات می‎شوند.

امین‌زاده با بیان اینکه اکنون شاهد برخی فسادها در کشور هستیم، افزود: بروز این گونه فسادها در جامعه ناشی از عدم اجرای قانون و منفذهایی که برای دور زدن قانون وجود دارد هست.

معاون حقوقی رئیس جمهور ساده‎سازی قوانین و اطلاع رسانی به روز این قوانین را از مهم‌ترین برنامه‌های این معاونت برای جلوگیری از بروز فساد در جامعه عنوان کرد و گفت: اگر یک قانونی چه در دولت و چه در مجلس به تصویب برسد اما به اطلاع مردم نرسد و تنها یک عده افراد خاص از آن مطلع باشند، همین خودش به یک رانت تبدیل می‌شود و در نهایت فسادآور خواهد شد.

وی از ایجاد یک سامانه اطلاع رسانی قوانین به مردم در معاونت حقوقی ریاست جمهوری خبر داد و تصریح کرد: این سامانه تمام قوانینی را که به روز تصویب می‌شود به صورت یک پست الکترونیکی یا email به مردم اطلاع‌رسانی می‌کند.

امین‌زاده با بیان اینکه در حال حاضر ۱۱ هزار قانون در کشور وجود دارد، افزود: این تعداد قانون در طول ۱۰۰ سال گذشته به تصویب رسیده هست که بسیار از آنان به اطلاع مردم نرسیده و مردم از آنان بی‌اطلاع هستند.

وی بهره‎مند شدن از نظام حقوقی را حق مردم دانست و گفت: متأسفانه مردم از بسیاری از ابعاد حقوقی که حق‌شان هست بی‌اطلاع هستند و این معاونت یکی از اولویت‌های کاری خود را اطلاع رسانی قوانین و حقوق به مردم قرار داده هست.

امین‎زاده با اشاره به مشکل بیشتر دانشگاه‌ها در خصوص تملک زمین، اظهارکرد: به ‌زودی کمیسیون مستندسازی تشکیل و برای رفع این‌گونه مشکلات به استان‌ها اعزام خواهد شد.

وی در پایان مشکلات انتقال آب از چهارمحال و بختیاری را یادآور شد و گفت: با پژوهش‌های دانش محور بسیاری از مشکلات موجود رفع خواهد شد.

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ – ۱۴:۴۷

لایحه مقابله با تقلب در حال تدوین هست

منبع : پورتال پورتال۱

لطفا نظر خود را درباره لایحه مقابله با تقلب در حال تدوین هست با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا