كارواخال:بهتر می باشد به موضوع پیكه اصلا اهمیت ندهیم

كارواخال:بهتر می باشد به موضوع پیكه اصلا اهمیت ندهیم

در ادامه از كارواخال:بهتر می باشد به موضوع پیكه اصلا اهمیت ندهیم تماشا نمایید.

کارواخال:”بهتر می باشد که به موضوع پیکه اهمیت ندهیم”/ “در تایلند خیلی ها مرا می شناختند!”
دنی کارواخال ، مدافع راست رئال مادرید در مصاحبه با ال موندو در مورد شرایط خود صحبت هایی انجام داد.
وی در مورد شرایط تحصیلش گفت :” در مقطع دوم راهنمایی درس را ترک کردم و به آلمان رفتم. باید بتوانم دیپلم را بگویم. همیشه به جوان تر ها توصیه می کنم که درس را درک نکنند. من این شانس را داشتم تا به رئال و تیم ملی برسم. هم تیمی هایی داشتم که بسیار بهتر از من  بودند اما فکر کردند که تا این جا درس برایشان کافی می باشد. این یک اشتباه رایج برای فوتبالیست هاس که فراموش می کنند که ممکن می باشد که همین فردا به هر دلیلی شغلشان از دست برود.”
اهمیت تواضع در زندگی:” خودم را متواضع می دانم. از لگانس آمدم و همه دوستانم را حفظ کرده ام. سعی می کنم که به خانواده ام نزدیک باشم. اگر از نوش جان کردن همبرگر با دوستانم خوشحال شوم ، این کار را خواهم کرد.”
اولین دستمزدش:”یک مینی ماینر خریدم تا بتوانم سر تمرین بروم و پس از آن یک خانه برای والدینم و یک خانه دیگر برای خواهرم خریدم. زمانی که رئال دوباره مرا برگرداند یک سال کنار خانوادینم در محله مان زندگی می کردیم. سال گذشته مستقل شدم اما خانه من و والدینم ۱۵ دقیقه فاصله دارد و سه روز یک بار یا من به آنها سر می زنم یا آنها به من. خانواده و دوستان برایم خیلی مهم هستند و به من کمک می کنند که مسیر را درست طی کنم.”
چه حسی داشت که والدبباس ، زمین تمرین جدید رئال را یک دهه پیش افتتاح کردی؟” در آن زمان در تیم نونهالان بازی می کردم. کاپیتان دوم یا سوم بودم. در هر رده سه کاپیتان داشتیم. آلبرتو مورینیگو به من گفت که باید بروم و یک پیراهن را نشان بدهم و برگردم. اما فکر کردم سر کارم گذاشته می باشد. اگر به عکس بیشتر دقت کنید می بینید که گیج شده ام و مادرم به من می گوید که چطور باید سنگ را سر جایش بگذارم.”
عظمت رئال مادرید :” از بیرون غیرممکن می باشد که بتوانی میزان این عظمت را تصور کنی. در این تابستان با نامزدم در تایلند بودم و خیلی ها مرا می شناختند. تازه من نه رونالدو هستم نه سرجیو.”
چالش هایش فصل جدید:” سعی می کنم که به آنها به چشم یک رقابت سالم دیدن کنم. این اولین سال من می باشد که چالش بزرگی دارم. زمانی که به رئال آمدم آربلوا در این جا بود و خیلی زود با او رفیفق شدم. امسال هیجان انگیز می باشد. در تیم لمی سعیم یک نم که انتخاب را برای دل بوسکه سخت کنم و در رئال هم تلاش می کنم با دنیلویی رقابت کنم که در دو بازی اول فیکس بوده اما فصل طولانی می باشد. هرگز چه با زبان چه با رفتار نا امید نمی شوم.”
علاقه به چالش ها :” این ها سدهای موجود در زندگی هستند. ترجیح می دهم که یک زندگی با سد و مشکل داشته باشم تا یک زندگی آسان. کسی نیستم که به هر چیزی رضایت بدهم. مشکلات را دوست دارم. می دانم که باید تا چه سطحی جلو بروم. امسال سعی می کنم که به جلو حرکت کنم. هر کسی مرا می شناسد می داند که در لحاظت مشکل همیشه خودم را نشان می دهم و قایم نمی شوم.”
کاسیاس و راموس:” همیشه به آنها نزدیک بودم و کمکم کردند. می دانیم که کار در این باشگاه چطور  می باشد. خیلی ارزشمند می باشد.”
رابطه با پیکه :” این جا جنگی میان رئال و بارسا یا این چیزها وجود ندارد. بهتر می باشد که اهمیتی به این وضعیت ندهیم.”
شرایط ده خیا را چطور می بینی؟” کمی عجیب می باشد. در مدت کمی انتقالش منتفی شد اما در تیم ملی با هم رفیق هستیم. مطمئنم که به ما کمک زیادی خواهد کرد.”

تهیه و گرد آوری : وبسایت تفریحی و سرگرمی پورتال یک

لطفا نظرات خود را درباره نوشته كارواخال:بهتر می باشد به موضوع پیكه اصلا اهمیت ندهیم با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا