قربانيان حادثه منا در گورهاي جمعي دفن نمي‌شوند |اخبار ایران و جهان

قربانيان حادثه منا در گورهاي جمعي دفن نمي‌شوند |اخبار ایران و جهان

پورتال۱ آرشیو وب فارسی:تابناک: قربانيان حادثه منا در گورهاي جمعي دفن نمي‌شوند
کد خبر: ۵۳۶۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ – ۱۰:۴۷ – ۰۴ October 2015

عربستان سعودی تصمیم این کشور برای دفن قربانیان حادثه منا در گورهای جمعی را تکذیب کرد.

عربستان گزارش های برخی رسانه ها درباره تصمیم این کشور برای دفن قربانیان حادثه منا در گورهای جمعی را تکذیب و تاکید کرد هر قربانی به صورت جداگانه و در قبر مستقلی دفن می شود .

خبرگزاری رسمی عربستان (واس) روز شنبه گزارش داد تیمی از جمعیت ملی حقوق بشر عربستان در مکه مکرمه از مرکز اضطراری در محله المعیصم (در مکه)‌ که سردخانه های اصلی اجساد قربانیان حادثه منا در آنجا قرار دارند ، بازدید و با تعدادی از کارکنان این مرکز گفتگو کرده هست .

این تیم افزود هر یک از قربانیان پس از تکمیل مراحل آماده سازی و قرائت نماز در قبر جداگانه دفن می شود و برخلاف ادعاهای مطرح شده قربانیان به صورت جمعی دفن نمی شوند.

به گزارش خبرگزاری آلمان از ریاض ،تیم ویژه جمعیت ملی حقوق بشر( سازمان محلی ) در مکه مکرمه افزود گروههای مسئول پیگیری امور قربانیان حادثه منا پیش از آماده سازی قربانیان برای دفن ،‌اقدامات ویژه ای برای حفظ حقوق آنان از طریق جمع آوری و ثبت کامل اطلاعات هر یک از متوفیان شامل( انگشت نگاری و چهره نگاری و غیره ) را با دقت انجام می دهند و همه اطلاعات را در پرونده وی ثبت می کنند .

مفلح بن ربیعان القحطانی رئیس جمعیت ملی حقوق بشر از همه کشورهای اسلامی خواست پس از اعزام حجاج به عربستان به آنان آموزش بدهند .

وی ابراز امیدواری کرد هیئت های حج و سفارتخانه های کشورهایی که زایران آنها در حادثه منی جان باختند و یا زخمی شدند ، برای شناسایی شهروندان خود همکاری کنند .

قربانيان حادثه منا در گورهاي جمعي دفن نمي‌شوند |اخبار ایران و جهان

تهیه و گردآوری : پورتال ۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا