فیلم شناسی تام کروز

فیلم شناسی تام کروز

فیلم شناسی تام کروز

fn94-7-115

موفقیت چشمگیر قسمت پنجم ماموریت غیرممکن نشان داد که تام کروز با ۵۴ سال سن همچنان در اوج هست

اگر فکر می کنید ایده فیلمی که در ذهن دارید، خوب نمی فروشد، تام کروز را استخدام کنید. این تفکری هست که سال ها پیش در سینمای هالیوود به وجود آمده و در همه این سال ها هم جواب داده. در آن سال هایی که نسل طلایی بازیگرهای مرد سینما جهان در حال افول بودند، جوانی با دندان های نامنظم از راه رسید و تبدیل به ستاره سینما شد؛ ستاره ای که فرق نمی کرد در چه فیلمی بازی می کند.

مخاطب ها او را دوست داشتند و به خاطرش بلیت می خریدند. او با وجود این محبوبیت چشمگیر به دلیل حاشیه های زندگی اش چند سال به کلی از سینمای جهان ناپدید شد. اما با برنامه ریزی درست برگشت و تبدیل به یکی از ستاره های پا به سن گذاشته، اما همچنان قابل اعتماد شد. بازیگری که حالا در ۵۴ سالگی همچنان در اوج هست و مردم دوستش دارند و برای تماشا فیلمش دست به جیب می شوند.

بازگشت غیرممکن
تام کروز به همراه شریکش پائولا واگنر شرکت کروز- واگنر را راه می اندازد و برای اولین بار در فیلم «ماموریت غیرممکن» به عنوان تهیه کننده ظاهر می شود. در سال های بعد فیلم های دیگری از جمله بدون محدودیت، قسمت دوم ماموریت غیرممکن و چند فیلم دیگر را تولید می کند که همه این فیلم ها از نظر تجاری موفقیت محسوب می شوند. یک اقتصاددان هالیوودی در سال ۲۰۰۵ از تام کروز به عنوان ثروتمندترین و قدرتمندترین فرد در هالیوود اسم برد و هوش تجاری استثنایی کروز را مورد ستایش قرار داد.

سال ۱۹۹۶ با اکران ماموریت غیرممکن قسمت جدیدی از زندگی تام کروز که این روزها به خوبی در نقش ایتان هانت فرو رفته، شروع شد؛ فیلمی که تنها با ۸۰ میلیون بودجه و فروشی نزدیک به ۵۰۰ میلیون کروز را تبدیل به یکی از درآمدزاترین بازیگرهای دنیا کرد.

نکته قابل توجه این هست که تام کروز با حضور به عنوان تهیه کننده در تمامی قسمت های این مجموعه معمولا رقم قابل توجهی را به عنوان دستمزد دریافت می کند. در اصل بهتر هست بگوییم پول را از این جیب در می آورد و در آن جیب می گذارد. حضور او در قسمت چهارم این مجموعه توانست ماموریت غیرممکن را به مرز فروش ۷۰۰ میلیون دلار در جهان برساند.

بهترین نقش آفرینی های تام کروز
تام کروز در دوران دبیرستان در تست بازیگری شرکت می کند و بعد از موفقیت در این تست، عهده دار نقشی در یک تئاتر دبیرستانی می شود. موفقیتش در این تئاتر کافی هست که او به این نتیجه برسد که هنرپیشگی برای او شغل مناسبی هست. بنابراین در سال ۱۹۸۰ تصمیم می گیرد از نیوجرسی به نیویورک برود.

در ابتدا همه چیز ناامیدکننده هست، اما بالاخره یک سال بعد موفق می شود نقش یک سرباز عصبی را در فیلم «ضربه های آهسته» بازی کند و در سال ۱۹۸۶ با بازی در نقش اصلی فیلم تاپ گان به یکباره تبدیل به ستاره شده و این فیلم را به پرفروش ترین فیلم سال آمریکا تبدیل می کند. با این وجود برخی از منتقدان معتقدند که فیلم قبلی اش، «کار پرخطر» او را در مسیر امروزش قرار داده. در اینجا مروری داریم بر ۱۰ نقش ماندگار او.

جوئل گودسان ۱۹۸۳
تجارت پرمخاطره
کارگردان: پال بریکمن
فروش: ۶۳ میلیون دلار

fn94-7-116

نقش یک نماد کاپیتالیسم توانست تام کروز را به یکی از به یادماندنی ترین نقل قول های سینما برساند. «بعضی موقع ها باید بگی، چه غلطی کردی؟»

ران کویچ ۱۹۸۹
متولد چهارم جولای
کارگردان: الیور استون
فروش: ۱۶۱ میلیون دلار

fn94-7-117

اولین نامیزدی اسکار تام کروز با متولد چهارم جولای به دست آمد. در این فیلم کروز شرایط فیزیکی سختی را تجربه کرد.

جری مگ اویر ۱۹۹۶
جری مگ اویر
کارگردان: کمرون کرو
فروش: ۲۷۳ میلیون دلار

fn94-7-118

هرچند آکادمی اسکار کلا به فیلم های ورزشی علاقه دارد، اما این بار بسیاری اعتقاد داشتند که کروز می تواند اسکار را به خانه ببرد که در نهایت موفق نشد.

ایتان هانت ۱۹۹۶
ماموریت غیرممکن
کارگردان: پال بریکمن
فروش: ۶۳ میلیون دلار

fn94-7-119

تمامی سکانس های حضور تام کروز در مجموعه ماموریت غیرممکن به مرور تبدیل به نمادهایی برای سینمای اکشن مدرن شد.

فرانک مک کی ۱۹۹۹
مگنولیا
کارگردان: پل توماس اندرسون
فروش: ۴۸ میلیون دلار

fn94-7-120

بعد از بردن اسکار توسط بازیگرهای همراه کروز در فیلم های مختلف، این بار نوبت او بود تا برای نقش مکمل نامزد اسکار شود. سومین و آخرین نامزدی او.

دیوید آدامس ۲۰۰۱
آسمان وانیلی
کارگردان: کمرون گرو
فروش: ۲۰۳ میلیون دلار

fn94-7-121

هرچند آسمان وانیلی به هیچ وجه توسط منتقدها مورد قبول قرار نگرفت. اما بازی کروز به خوبی در آن دیده و تبدیل به یکی از نقش های به یادماندنی او شد.

جان اندرتون ۲۰۰۲
گزارش اقلیت
کارگردان: استیون اسپیلبرگ
فروش: ۳۵۸ میلیون دلار

fn94-7-122

گزارش اقلیت در کنار تمام دستاوردهای مختلفش به عنوان اولین فیلمی شناخته می شود که کروز در آن شخصا بدلکاری می کرد.

نتان آلگرن ۲۰۰۳
آخرین سامورایی
کارگردان: ادوارد زوبیک
فروش: ۴۵۶ میلیون دلار

fn94-7-123

بعد از اکران آخرین سامورایی تام کروز به یکباره تبدیل به یکی از شاخص ترین چهره های غرب در ژاپن شده و به فروش فیلم نیز کمک کرد.

کلاس استافنبرگ ۲۰۰۸
والکایری
کارگردان: برایان سینگر
فروش: ۲۰۰ میلیون دلار

fn94-7-124

با توجه به حواشی ایجادشده برای کروز در سال ۲۰۰۸ فرزندان استافنبرگ اعتراض شدیدی به حضور تام کروز به جای پدرشان کردند.

#فیلم شناسی تام کروز, #<a
href="http://kotoleha.com/fa/photo-gallery/" target="_blank" title="گالری عکس” >عکس تام کروز, #اخبار تام کروز, #بیوگرافی تام کروز, #قیلم های تام کروز, #پیچ اینستاگرام تام کروز, #تام کروز در پیچ اینستاگرام, #<a
href="http://kotoleha.com/fa/photo-gallery/" target="_blank" title="گالری عکس” >عکس بازیگران

The post فیلم شناسی تام کروز appeared first on کوتوله ها|عکس،بازیگران،مدل مانتو جدید، فال روزانه ، فال حافظ.

فیلم شناسی تام کروز

تهیه و گردآوری:پورتال ۱

لطفا نظرات خود را درباره فیلم شناسی تام کروز با ما در میان بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا