فقط در ۱۰ ثانيه كلسترول خود را پايين بياوريد! +تصاویر

فقط در ۱۰ ثانيه كلسترول خود را پايين بياوريد! +تصاویر

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه فقط در ۱۰ ثانيه كلسترول خود را پايين بياوريد! +تصاویر را ببینید.

فقط در ۱۰ ثانيه كلسترول خود را پايين بياوريد! 

به گزارش ایران استایل ،همانطور كه ميدانيد كلسترول به ساختن سلول ها و هرمونها كمك ميكند و تمام عمليات هاي مهم بدن را ممكن ميسازد .وجود كلسترول براي بدن ما اندازه ي وجود خون اهميت دارد.

مواد غذايي همانند زرده ي تخم مرغ ، گوشت و لبنيات كلسترول دارند.اما بيشترين مقدار كلسترول توسط بدن ما ساخته ميشود .

دو نوع از ليپوپروتيين ها و مولكول ها هستند كه ميزان كلسترول بدن مارا تامين ميكنند

HDL كه كلسترول خوب می باشد اين نوع كلسترول زيادي را به كبد ميبرد و ممكن می باشد از پلاك هاي بدن كلسترول زيادي را بگيرد و سرعت رشد آن را كاهش دهد.ميزان زيادي از نوع كلسترول ميتواند از سكته ي قلبي جلوگيري ميكند.

LDLكلسترول بد به جاي حمل كلسترول اضافي به كبد آنرا در خون ذخيره ميكند و باعث ميشود كه رگ هايتان بسته شود. اين نوع به شدت به سن و جنسيت بستگي دارد و به وسيله ي رژيم و ورزش ميتوان آن را كنترل كرد.

حال سريع ترين مواد غذايي براي كاهش كلسترول را معرفي ميكنيم:

١-نوشيدن ٥ تا ٨ ليوان در روز خطر سكته ي قلبي را تا ٦٠٪ كاهش ميدهد.

فقط در ۱۰ ثانيه كلسترول خود را پايين بياوريد! +تصاویر

AAedv9N

٢-نكشيدن سيگار به كاهش كلسترول بد كمك ميكند.

٣-ورزش كردن براي حداقل نيم ساعت در روز ميتواند بسيار كمك كند.

AAedSkn

٤-نوش جان کردن يك عدد گريپ فروت در روز ميتواند ميزان كلسترول شما را پايين بياورد ( كلسترول بد را ٨تا ١١ ٪ كاهش ميدهد.) اين ميوه از سرطان و مريضي هاي قلبي جلوگيري ميكند و حتي به كاهش وزن و داشتن خوابي راحت در شب كمك ميكند.

AAedAf6

٥-بيشتر از مواد غذايي سبوس دار ، فيبر دار ، مانند حبوبات ، جو، ذرت استفاده كنيد.

AAedAfd

٦-چاي سبز بنوشيد اين چاي در تحقيقات نشان داده می باشد كه ميزان كلسترول بدن را بسيار كاهش ميدهد.همچنين از سبزيجات تازه و زرده ي تخم مرغ استفاده كنيد.

AAedPJn

٧-در ميان وعده هاي خود از انواع مغز هاي تازه استفاده كنيد اين مواد خطر سكته ي قلبي را ٣٠ درصد كاهش ميدهد ، و همچنين از مرگ قبل از ٣٠ سالگي جلوگيري ميكند.

AAedHWl

The post فقط در ۱۰ ثانيه كلسترول خود را پايين بياوريد! +تصاویر appeared first on مجله اینترنتی ایران استایل | پورتال تفریحی و سبک زندگی.

فقط در ۱۰ ثانيه كلسترول خود را پايين بياوريد! +تصاویر

لطفا نظر خود را درباره فقط در ۱۰ ثانيه كلسترول خود را پايين بياوريد! +تصاویر با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا