فروش ۷ میلیاردی فیلم (محمد رسول الله)

فروش ۷ میلیاردی فیلم (محمد رسول الله)

فروش ۷ میلیاردی فیلم (محمد رسول الله)

اکران فیلمهای محمد رسول الله (ص)، دلتنگی های عاشقانه، نهنگ عنبر، دوران عاشقی،قندون جهیزیه و مردن به وقتی شهریور همچنان با مسابقه بالا ادامه دارد.

نهنگ عنبر
فیلم «نهنگ عنبر» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سامان مقدم می باشد و بازیگرانی چون رضا عطاران، مهناز افشار، ویشکا آسایش، هانیه توسلی، رضا ناجی، نادر سلیمانی، امیرحسین رستمی، حسین سلیمانی و امید روحانی در این فیلم ایفای نقش می‌کنند. تاکنون در ۱۱۰ روز نمایش با ۱ سینما در تهران و ۶ سینما در شهرستان ۷ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان فروش کرد. 
داستان‌ فیلم‌ آمده ارژنگ صنوبر مردی پنجاه‌ساله می باشد که همراهش می‌شویم تا تجربه‌های متفاوت و پیچیده‌اش از عشق و مصائبی که در زندگی دچارش می شود را برایمان بازگو کند.
نهنگ عنبر
گفتنی می باشد؛ «نهنگ عنبر» با وجود اینکه در جشنواره سی‌وسوم فیلم فجر حضور نداشت و دیده نشد و حوزه هنری و شهرداری آن را تحریم کردند،اما در زمان اکران با استقبال مواجه شده و به فروش بالایی دست پیدا کرده می باشد و در ادامه اکران شهرداری تصمیم به اکران این فیلم گرفت.
«نهنگ عنبر» یک فیلم کمدی فانتزی که بخش اعظم آن درباره دهه ۶۰ می باشد بی‌شک یکی از بهترین فیلم‌های عطاران همراه با موزیک‌های خاطره انگیز این دهه می باشد.
مردن به وقتی شهریور
«مردن به وقتی شهریور» چهارمین فیلم سینمایی هاتف علیمردانی می باشد که بعد از ۲ سال از ۷ مرداد به سرگروهی سینما آزادی شروع به اکران کرد. این فیلم با ۵۶ روز نمایش و ۵۳ سینما در تهران ۱ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان و در شهرستان ۶۳۰ میلویون تومان فروخت.
در خلاصه فیلم آمده: سینا چند ماه بیشتر برای قبولی در کنکور فرصت ندارد. از یک سو بنیاد متزلزل خانوادگی و از سوی دیگر آشنایی او با یک جوان خیابانی عاشق موسیقی ماجراهایی را برای او رقم می‌زند.
در «مردن به وقتی شهریور» بازیگرانی چون حمید فرخ‌نژاد، هانیه توسلی، نوید لایقی مقدم، صبا گرگین‌پور، نازنین بیاتی، مارتین شمعون‌پور، مهرداد ماکویی، پروین ملکی، کتایون سالکی و ترلان پروانه ایفای نقش می‌کنند.

این فیلم بعد از نمایش در سی‌و‌دومین جشنواره فجر نقدهای مثبت و منفی را به دنبال داشت برخی ساختار نامناسب فیلم را مورد نقد منفی قرار دادند و برخی آغاز و پایان خوب فیلم را دوست داشتند.
برخی فیلم را در حد چهارمین کار‌ هاتف علیمردانی خوب قلمداد می‌کردند و سطح آن را از «بیگانه» و «خواب زده‌ها» از دیگر فیلم‌های این کارگردان بالاتر می‌دانستند و برخی موضوع آن را ضعیف بر‌شمردند.
با همه این تفاسیر باید دید این فیلم جوان به چه موفقیتی دست پیدا خواهد کرد.

مردن به وقتی شهریور

دوران عاشقی
فیلم سینمایی «دوران عاشقی» به کارگردانی «علیرضا رئیسیان» در ۵۷ روز اکران، با ۲۰ سینما در تهران ۱ میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان رسید و در شهرستان نیز ۷۸۰ میلیون تومان فروش داشت.
فیلم سینمایی «دوران عاشقی» Time to Love آخرین ساخته «علیرضا رئیسیان» و با بازی «لیلا حاتمی»، «شهاب حسینی»، «فرهاد اصلانی»، «پرویز پورحسینی» و «بیتا فرهی» و با معرفی «مینا وحید» در سه روز اول اکران خود، از مرز ۲۰۰ میلیون تومان گذشت. 

اکران سراسری و عمومی فیلم سینمایی «دوران عاشقی» از روز چهارشنبه ۷ مردادماه جاری در سینماهای تهران، همچون؛ پردیس سینمایی کوروش، پردیس سینمایی آزادی، سینما فرهنگ، پردیس سینمایی ملت، زندگانی، جوان، اریکه ایرانیان، چهارسو و ده سینمای دیگر پایتخت و همچنین در ۷۰ سینمای سراسر کشور آغاز شده می باشد.
فیلم
قندون جهیزیه
«قندون جهیزیه» اولین ساخته بلند سینمایی علی ملاقلی‌پور در ۴۲ روز اکران با ۳۰ سینما در تهران ۹۴۵ میلیون تومان و در شهرستان ۲۹۰ میلیون تومان فروخت.
در این فیلم بازیگرانی چون صابرابر، نگار جواهریان، مصطفی ساسانی، حسن عباسی، وحید نفر، حیدر زرقومی، اکبر عبدی، افسانه چهره‌آزاد، کریم اکبری مبارکه ایفای نقش می‌کنند و در خلاصه داستان این فیلم آمده عطا و معصومه در خانه‌ای مستأجرند، موعد اجاره آنها پایان یافته اما می‌خواهند در خانه بمانند.

«قندون جهیزیه» طنز تلخی می باشد که به مشکلات موجر و مستأجر می‌پردازد و ممکن است این موضوعبهانه‌ای می باشد برای نشان دادن تضاد طبقاتی. اما ما در فیلم با پیش‌داوری و قضاوت بی‌مورد نیز مواجه هستیم که می‌فهمیم کار بسیار اشتباهی می باشد. «قندون جهیزیه» می‌گوید باید با دید مثبت‌تری نسبت به سطح بالای جامعه دیدن کرد و با یک بدبینی با آنها برخورد نکرد.
علی ملاقلی‌پور به عنوان کار اول توانسته نظر مثبت بسیاری از مخاطبان و منتقدان سینما را به خود جلب کند و در ارائه فیلمی از چهارچوب استاندارد رو به بالا موفق باشد
.
محمد رسول الله (ص)
فیلم «محمد رسول الله (ص)» به کارگردانی مجید مجیدی نیز از چهارشنبه چهارم شهریور ماه در سینماهای تهران و شهرستان‌ها و هم‌زمان در جشنواره مونترال اکران خود را آغاز کرد و تاکنون فروش فیلم سینمایی محمد رسول الله (ص) در ۲۹ روز نمایش، از مرز ۷میلیارد تومان گذشت.
در این فیلم علیرضا شجاع‌نوری نقش «عبدالمطلب» پدر‌بزرگ پیامبر (ص)، مهدی پاکدل «ابوطالب» عموی پیامبر (ص)، محسن تنابنده «ساموئل» تاجر یهودی، مینا ساداتی مادر پیامبر (ص)، ساره بیات، حلیمه و پانته‌آ مهدی نیا نقش «فاطمه بنت اسد» همسر ابوطالب را بازی می‌کنند.
فیلم «محمد رسول الله (ص)» از محاصره مسلمانان در شعب ابی‌طالب آغاز می‌شود و به پیش از تولد پیامبر اسلام باز می‌گردد. در این فیلم مخاطب شاهد وقایعی می باشد که پیش از تولد پیامبر اسلام تا ۱۲ سالگی ایشان را در بر می‌گیرد. صحنه‌های وفات مادر رسول اکرم در روستای ابواء و صحنه‌های مربوط به دوران شیرخوارگی و خردسالی پیامبر در روستای سعدیه هم از دیگر بخش‌های فیلم می باشد.
این فیلم با اولین سفر پیامبر به شام و رسیدن به صومعه بحیرا به پایان می‌رسد.
قرار می باشد اگر زمینه‌های مساعد جور شود قسمت‌های دو و سه این فیلم نیز ساخته شود و به بخش‌های دیگر زندگی پیامبر و آن زمان‌ها بپردازد.
فیلم «محمد رسول الله (ص)» با سه زبان انگلیسی، عربی و اردو نیز در سینماهای کشورهای دیگری غیر از ایران به اکران می‌رسد.
در این پروژه عظیم و استثنایی که پر هزینه‌‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران می باشد، عوامل ایتالیایی در بخش‌های مختلف از جمله گریم، صدابرداری و… حضور دارند و حضور ویتوریو استورارو به عنوان فیلمبردار ایتالیایی که  تاکنون ۳ بار موفق به کسب جایزه اسکار شده به چشم می‌خورد. لوکیشن این فیلم که در ایران و اطراف شهرستان قم ساخته شده طبق گفته کارگردان فیلم به مدت ۳۰ سال قابل بهره‌برداری می باشد که از نکات قابل توجه خواهد بود.
پیش‌بینی‌ها حاکی از این می باشد که فیلم محمد (ص) در اکران و گیشه و در دیگر کشورهای پخش‌کننده آن غیر از ایران موفق خواهد بود و مخاطبان شاهد فیلمی خوش ساخت و پر افتخار خواهد بود.
فیلم

نوشته فروش ۷ میلیاردی فیلم (محمد رسول الله) اولین بار در تفريح۲۴ پدیدار شد.

فروش ۷ میلیاردی فیلم (محمد رسول الله)

تهیه و گردآوری:پورتال ۱

لطفا نظرات خود را درباره فروش ۷ میلیاردی فیلم (محمد رسول الله) با ما در میان بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا