فروش پیکان علی کریمی با قیمتی مافوق تصور!

فروش پیکان علی کریمی با قیمتی مافوق تصور!

فروش پیکان علی کریمی با قیمتی مافوق تصور!

آخر و عاقبت فروش پیکان گوجه ای علی کریمی به سرانجامی خوب ختم شد و این پیکان به قیمت ۵۰۸ میلیون تومان به فروش رفت
بعد از سوار شدن علی کریمی پول این مراسم به نفع اسایشگاه فیاض بخش مشهد اهدا شد

 

این پیکان استیشن همرنگ با پیراهن کریمی، در نهایت با رقمی دور از انتظار، به قیمت ۵۰۸ میلیون تومان به خیری تعلق گرفت که پیکان را برای خود برداشت وبا این کار دست بچه های فیاض بخش را هم گرفت .

///

پیکان استیشن گوجه‌ای علی کریمی که در روزگاری دور با رنگ و رخ سرخش تنها وسیله نقلیه او بوده پس از گذشت چندین سال ایده‌ای می شود برای کمک‌های هرچه بیشتر مرد شماره هشت به آسایشگاه فیاض بخش که چندین سال می باشد با آنها همکاری دارد. او پیشنهاد می‌دهد که خودرویی مشابه آنچه در گذشته داشته بازسازی شود و به حراج گذاشته شود، تا بتواند عوایدش را به معلولین فیاض‌بخش بدهد.

///

برای این کار یک پیکان با همان مدل و طرح انتخاب می‌شود و دو نفر از اساتید بازسازی خودرو کار خود را بر روی آن آغاز می‌کنند. کاظم ژیان که بر روی پیکان تخصصی ویژه دارد به مدت یک سال و نیم به اصلاح تمام قطعات پیکان مشابه می‌پردازد و هانی اسدی نیز در همکاری با این طرح و کاظم ژیان، به تهیه قطعاتی می‌پردازد که برخی از انها نایاب بوده و حتی در ایران یافت نمی‌شود؛ تمام این اصلاحات و بازسازی از سوی این دو نفر به صورت رایگان انجام شده و سپس خودرو سرحال و قبراق در اوایل شهریور امسال تحویل علی کریمی داده می‌شود. سپس نوبت به داستان دوم می‌رسد تیمی خیّر که با ایده کریمی بازسازی خودرو را به عهده داشتند گام بعدی را برمی‌دارند؛ برگزاری نمایشگاه خودروهای کلاسیک که تمامی منافع آن برای آسایشگاه فیاض‌بخش باشد دعوت از بازیگران و هنرمندان و درکنار انها مخاطبین علاقمند به خودروهای کلاسیک.

در این نمایشگاه در کنار خوردوهای کلاسیک نادر، سه خودرو با اسم کوچک صاحبانشان شناخته می‌شدند، بنز استاد شجریان، بنز همایون شجریان و دیگری پیکان استیشن علی کریمی، خودرویی شبیه به پیکان قرمز سابقش.

در اختتامیه این نمایشگاه، مزایده برای فروش پیکان گوجه‌ای آغاز می‌شود، اما عدد شروع مزایده ۸۸ میلیون می باشد، عددی که متعلق به امام رضا(ع) می باشد و همچنین شماره همیشگی پیراهن علی کریمی می باشد. در تمامی قیمت‌های پیشنهادی عدد هشت تکرار می‌شود تا جایی که هوشنگ ابراهیمی یکی از خیرین دیرپای مشهد دو باب مغازه خود را به ارزش ۵۰۸ میلیون تومان برای این امر خیر پیشنهاد می‌دهد و سرانجام پیکان گوجه‌ای شماره هشت به مردی تعلق می‌گیرد که خود یک فورد موستانگ قرمز دارد اما علاقه او به کریمی یکی دیگر از راه‌هایی می‌شود برای کمک‌های انسان‌ دوستانه‌اش.

در این مراسم لیلی بلوکات بازیگری که همراه با علی کریمی یکی دیگر از خیرین قدیمی فیاض‌بخش بوده، و همچنین تعدادی از خواننده‌ها و هنرمندان دیگر نیز حضور داشتند و در نهایت ۲ میلیارد تومن به علاوه ۵۰۸ میلیون تومانی که از فروش یک پیکان استیشن قدیمی اما سرشناس به دست آمد، پایانی خوش بر پیشنهادهای فعالین اجتماعی خیر و علی کریمی رقم زد.

  • http://www.dailybist.com

فروش پیکان علی کریمی با قیمتی مافوق تصور!

تهیه و گردآوری:پورتال ۱

لطفا نظرات خود را درباره فروش پیکان علی کریمی با قیمتی مافوق تصور! با ما در میان بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا