فراخوان خطیب آل‌سعود برای قطع گردن شیعیان! |اخبار ایران و جهان

فراخوان خطیب آل‌سعود برای قطع گردن شیعیان! |اخبار ایران و جهان

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه فراخوان خطیب آل‌سعود برای قطع گردن شیعیان! |اخبار ایران و جهان را ببینید.

پورتال۱ آرشیو وب فارسی:تابناک: فراخوان خطیب آل‌سعود برای “قطع گردن” شیعیان!
کاربران سایتهای ارتباطات اجتماعی فیلمی را منتشر کردند که در آن، نمازگزاران یکی از مساجد عربستان، دعای خطیب مسجد را که دعوت به قتل شیعیان می‌کند، زمزمه می‌کنند و “آمین” می‌گویند.
کد خبر: ۵۴۰۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ – ۱۳:۳۵ – ۱۸ October 2015

کاربران سایتهای ارتباطات اجتماعی فیلمی را منتشر کردند که در آن، نمازگزاران یکی از مساجد عربستان، دعای خطیب مسجد را که دعوت به قتل شیعیان می‌کند، زمزمه می‌کنند و “آمین” می‌گویند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه سرگرمی شبکه العالم، این خطیب عربستانی در اقدامی علنی که گواهی بر اقدامات تحریک آمیز با حمایت دولت این کشور هست، با دعوت به قتل پیروان اهل بیت علیهم السلام، برای قتل آنها به دست عناصر تروریست ها دعا کرد.

این خطیب وهابی سپس با ذکر اسم کوچک “رافضه” (شیعیان) در کنار “کمونیست ها، یهودیان و مسیحیان” جملۀ خود را این طور ادامه می دهد: “خداوندا! برادران مجاهد ما را برای قطع گردن آنان یاری فرما”!
جالب آن که اربابان این مبلغ تکفیری در دربار آل سعود، برای خوش خدمتی به صهیونیست ها از هم سبقت می گیرند و برای اثبات خوش خدمتی به سردمداران جهان مدعی مسیحیت در اروپا و آمریکا، از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند؛ اما در خطبه های فرمایشی و از پیش تعیین شدۀ سخنرانان مساجد عربستان، اسم کوچک یهودیان و مسیحیان در کنار شیعیان قرار می گیرد تا توهینی به پیروان اهل بیت و مجوزی برای حمله تروریستها به آنان باشد.

با تشدید فراخوان های تکفیری وهابی ها علیه شیعیان در ماه های اخیر، مساجد پیروان اهل بیت (ع) در عربستان به طور فزاینده ای مورد حمله عناصر مسلح قرار می گیرد که آخرین آن حمله تروریستی روز جمعۀ گذشته به حسینیه ای در شهرستان سیهات استان قطیف و حمله به مسجدی در محله العنود در دمام واقع در شرق عربستان؛ همزمان با برگزاری مراسم آیین سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) در حسینیه ها و مساجد شیعیان هست. منابع سعودی شهادت ۵ نفر و مجروح شدن ۹ نفر را در حمله اخیر تروریستی به حسینیه مزبور تأیید کرده اند.

گروه تروریستی داعش مسوولیت حمله شهرستان سیهات را بر عهده گرفت.

به دنبال سخنان تحریک آمیز مبلغان سعودی، شیعیان عربستان که بیشتر در شرق این کشور زندگی می کنند، بارها هدف حملات تروریستی تکفیری ها قرار گرفته اند و این در حالی هست که مقامات سعودی با سکوت و تایید آشکار یا مخفی، تروریست ها را برای افزایش این اقدامات وحشیانه تشویق می کنند.

داعش در اردیبهشت ماه گذشته، چند بمب را خارج از حسینیه ای در شهرستان دمام منفجر کرد. یک هفته پیش از آن نیز در حمله انتحاری داعش به مسجد شیعیان در حین ادای نماز جمعه در شهرک القدیح، ۲۰ نفر شهید شدند.

فراخوان خطیب آل‌سعود برای قطع گردن شیعیان! |اخبار ایران و جهان

منبع : پورتال پورتال۱

لطفا نظر خود را درباره فراخوان خطیب آل‌سعود برای قطع گردن شیعیان! |اخبار ایران و جهان با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا