فال و طالع بینی روز دوشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۴

فال و طالع بینی روز دوشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۴

 امروز شما

 
فال روزانه ۲۳ شهریور متولدین فروردین ماه
امروز یک حس درونی به شما می گوید که احساسات تان را دنبال کنید، حتی اگر نمی دانید که در این مسیر به کجا خواهید رسید. دوست ندارید آزادی خود را از دست بدهید، اما به نظر می رسد چندان هم بد نباشد که با یک شخص خاص ارتباط برقرار کنید. مثل یک قمار می باشد، باید امتحان کنید و ببینید نتیجه چه می شود، انگار خشنودی نهایی ارزش این خطر کردن را دارد.

 
فال روزانه ۲۳ شهریور متولدین اردیبهشت ماه
امروز برای این که از نظر احساسی به مرحله ی رضایت برسید باید علاوه بر داشتن حس و حال خوب، اهداف عالی هم داشته باشید. اگر عقل و احساس تان هماهنگ باشد، آن زمان می توانید فقط در یک چشم به هم زدن به اهداف تان جامه ی عمل بپوشانید. اکنون می دانید که برای به رونق آوردن زندگی و به دست آوردن عشق چه کارهایی لازم می باشد، پس حواس تان باشد که نگرانی های بی مورد شما را از فرصت های پیش رو بازندارد. تا جایی که امکان دارد به چیزهای بزرگ فکر کنید و هر زمان فرصتی عالی دست داد از آن استفاده کنید.

 
فال روزانه ۲۳ شهریور متولدین خرداد ماه
برای تان سخت می باشد که سرعت تان را کم کنید و در احساسات تان غوطه ور شوید، زیرا از چیزهایی که ممکن می باشد در اعماق وجودتان کشف کنید می ترسید. امرزو ممکن می باشد در زوایای تاریک ذهن تان گیر بیفتید. اگر بتوانید صبور باشید، آن زمان امواج منفی تغییر دادن خواهد کرد. اگر خودتان تمایل داشته باشید که در اعماق وجودتان کنکاش کنید، می توانید به گنج های پنهان درون تان دست پیدا کنید.

 
فال روزانه ۲۳ شهریور متولدین تیر ماه
امروز آماده هستید که پا به صحنه بگذارید و به دیگران کمک کنید تا بر ترس های شان غلبه کنند. خودتان موفق شده اید که با دیوهای درون تان رقابت کنید و حالا قصد دارید که این تجربه را در راه کمک به دیگران به کار بگیرید. اگر چه همه ی جواب ها و راه حل ها را نمی دانید، اما تمایل دارید که به طی این فرآیند کمک کنید. این همیاری را جدی بگیرید، زیرا باید برای آن سخت نیرو و انرژی بگذارید، اما مطمئن باشید که در نهایت از شما قدردانی خواهد شد.

 
فال روزانه ۲۳ شهریور متولدین مرداد ماه
به نظر برسد امروز به راحتی نتوانید یک ماجرای نشاط بخش در میان هیاهوی پیش رو پیدا کنید. اما جستجوی لجوجانه ی شما چیزهایی را آشکار خواهد کرد که روزتان را بهتر می کنند. دارید یاد می گیرید که چه طور سلامتی احساسی خود را حفظ کنید، اما درسی که امروز یاد خواهید گرفت از نوع غیر منتظره ی آن می باشد. مسیر سختی را انتخاب کرده اید، اما اگر در این مسیر با اندیشه ی عمیق پیش بروید به دیدگاه های کاملاً متفاوتی خواهید رسید.

 
فال روزانه ۲۳ شهریور متولدین شهریور ماه
اکنون شور و اشتیاق عجیبی دارید و هیچ مانعی نمی تواند شما را از بیان احساسات تان منصرف کند. دل تان می خواهد که تلاش های تان را روی موضوعات کاربردی متمرکز کنید، اما تصمیم دارید که احساسات تان را در این مسیر زنده نگه دارید و البته تفکر نقادانه ی شما نیز به کمک تان خواهد آمد. آن چه را که در درون تان می گذرد با دیگران در میان بگذارید تا به کسانی که دوست شان دارید نزدیک تر شوید.

 
فال روزانه ۲۳ شهریور متولدین مهر ماه
امروز با تمام وجودتان سعی دارید که از موضوعات پیچیده ی احساسی پرهیز کنید، اما اگر با یک ماجرای احساسی آشنا روبرو شوید به نظر برسد دیگر کاری از دست تان برنیاید. باید بدانید که شرایط حاضر با گذشته متفاوت می باشد، اما مدام زمانی به خاطرتان می آید که در یک رقابت ی قدرت گیر افتاده بودید و نمی توانستید احساسات تان را کنترل کنید. به شما توصیه می شود که به عقب مشاهده نکنید، زیرا این کار ممکن می باشد مانع تصمیم گیری صحیح شما شود. امروز هر چیزی که به ذهن تان خطور کند این قابلیت را دارد که به واقعیت تبدیل شود.

 
فال روزانه ۲۳ شهریور متولدین آبان ماه
قدرت اکنون شما به قابلیت خارق العاده ی تان در گذر از یک مرحله ی غیر منتظره برمی گردد. امروز می توانید مثل ققنوس باشید، همان پرنده ی افسانه ای که از خاکستر خودش زاده می شود. به نظر برسد دیگران از مشاهده ی تغییرات شما بترسند، اما خودتان می دانید که مقاومت در برابر نیروهای کهکشانی امکان ناپذیر می باشد، پس عاقل باشید و زمام امور را رها کنید. این که با جریانات کهکشانی همراه شوید نشانه ی هوشمندی و قدرت شماست و نه نشانه ی ضعف.

 
فال روزانه ۲۳ شهریور متولدین آذر ماه
به نظر برسد با نتیجه گیری طرف مقابل تان موافق نباشید، اما به شما توصیه می شود که به خاطر یک اختلاف نظر ساده دعوا راه نیندازید. می توانید عقایدتان را بیان کنید، اما بهتر می باشد وارد مباحثی نشوید که در نهایت هیچ نتیجه ای نخواهد داشت. برای این که امروز پیروز نهایی میدان باشید، تنها کاری که می توانید انجام دهید این می باشد که از بحث و مجادله بپرهیزید.

 
فال روزانه ۲۳ شهریور متولدین دی ماه
امروز کسی شما را به خاطر عدم ادامه ی مسیر مسخره نخواهد کرد، اما شما خودتان میل دارید که این راه را بروید. به نظر برسد فکر می کنید آن قدر غنی هستید که اگر بعضی چیزها را هم در مسیر به باد دادید اشکالی پیش نیاید. به شما توصیه می شود که دست به یک کار خلاقانه بزنید تا انرژی های خود را به شکلی سازنده تر به کار بگیرید. مطمئن باشید که دیگران این قدم شما را تحسین خواهند کرد.

 
فال روزانه ۲۳ شهریور متولدین بهمن ماه
چیزهایی که امروز در بیان احساسات تان بازگو نمی کنید بر دوش تان سنگینی می کنند. اما این دلیل نمی شود که همه چیز را با همه کس در میان بگذارید. خیلی چیزها هستند که بهتر می باشد اصلاً گفته نشوند. قبل از این که هر حرفی بزنید اول از همه به انگیزه های تان خوب فکر کنید و بعد آگاهانه حرف های تان را گلچین کنید. اگر اهداف تان روشن و مشخص باشد، آن زمان می توانید یک بار و برای همیشه آن موضوع را در گفتگوهای تان حل و فصل کنید.

 
فال روزانه ۲۳ شهریور متولدین اسفند ماه
راهکار تحلیلی شما ممکن می باشد یک تصمیم گیری مهم را درباره ی یک رابطه به خطر بیندازد. اکنون احساس می کنید که در یک بیابان گم شده اید و دارید دنبال آبادی می گردید. اگر چه نشان می دهید که در اهداف تان مصمم هستید، اما ممکن می باشد نسبت به اهداف کلی خود دقت نظر کافی نداشته باشید. بهترین راهکار این می باشد که ببینید عقل تان کدام مسیر را به شما نشان می دهد، البته به ندای قلب تان هم گوش کنید.

The post فال و طالع بینی روز دوشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ appeared first on ایران ناز.

فال و طالع بینی روز دوشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۴

تهیه و گردآوری:پورتال ۱

لطفا نظرات خود را درباره فال و طالع بینی روز دوشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ با ما در میان بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا