فال روزانه چهار شنبه ۹۴/۰۷/۲۹

فال روزانه چهار شنبه ۹۴/۰۷/۲۹

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه فال روزانه چهار شنبه ۹۴/۰۷/۲۹ را ببینید.

download

فـال روزانـه - Daily Omenسایت اجتماعی پورتال یک: چشم هایتان را به هدفتان دوخته اید و با سرعت تمام می خواهید به آن برسید، اما ستاره ها شما را به آرامش و اولویت بندی در کارهایتان دعوت می کنند. هرچند فکر می کنید به کمک نیازی ندارید، بد نیست در صورت نیاز از کسانی که توانایی کمک به شما را دارند یاری بخواهید. در کارتان بیشتر روزتان را با خانواده و دوستان نزدیکتان خواهید گذراند، هرچند بعید نیست زمانی را هم با شرکای تجاری خود بگذرانید. بنابراین روزی لذت بخش را در پیش دارید، زیرا کسانی که برایتان اهمیت دارند و از بودن با آنها لذت می برید در کنارتان خواهند بود. احساس وابستگی بیشتری به عشقتان احساس خواهید کرد. خوابی که درباره عشقتان می بینید را یادداشت کنید، آنچه در رویا دیده اید در واقعیت به شما کمک خواهد کرد

فـال روزانـه - Daily Omen

در حالی که ماه در یازدهمین خانه شما قرار گرفته هست که مربوط به روابطتان با دوستانتان هست، در روزهای آینده نیز فعالیتهای اجتماعی شما نسبت به قبل زیادتر می شود. شما دوست دارید که یک کار گروهی را شروع کنید یا خودتان را کاملاً درگیر یک پروژه کنید. از زیاد کار کردن نترسید، فقط با خودتان عهد کنید که حتماً تفریح را هم وارد برنامه روزانه خود کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز دلتان می خواهید در خانه بمانید و تمایل چندانی به فعالیت های اجتماعی ندارید. بد نیست گاهی وقتتان را فقط صرف خانه و خانواده تان بکنید و جایی نروید. احساس می کنید در وضعیت سختی گیر افتاده اید، دلتان می خواهد در زندگیتان عوض ایجاد کرده و راه جدیدی در پیش بگیرید اما عادت به روال فعلی زندگیتان دست و پایتان را بسته هست. این زنجیر ها را بشکنید تا پیشرفت کنید فعلی زندگیتان را به یک جهش بزرگ ناگهانی تبدیل کنید. شما عشقتان را همیشه به کسانی که دوست داشته اید ثابت کرده اید، اما گاهی باید این عشق را به زبان آورد. همسرتان را به یک شام دونفره رمانتیک دعوت کنید و به او بگویید که دوستش دارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

اگر تنها کسی باشید که مسئولیت های افراد دیگر را بهشان یادآوری می کنید اعصابتان به هم می ریزد!! شما امروز می خواهید به اندازه هر فرد دیگری تفریح و سرگرمی داشته باشید، بنابراین دوست ندارید در موضع قدرت واقع شوید. اگرچه وسوسه شده بودید که قاطعانه دست به عمل بزنید، اما احتمالا رنجش و ناراحتی تان را بروز نداده و همانطوری که ازتان انتظار می رفت رفتار می کنید. دلسرد نشوید؛ شما بعدا در طول هفته برای تفریح کردن هم زمان خواهید داشت.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز ماه و چندین سیاره دیگر در چهارمین خانه تان یعنی خانه شرایط خانوادگی حضور دارند. بهتر هست که در خانه بمانید و یا وقتتان را با افراد خانواده سپری کنید. شما اکنون قابلیت هایی دارید که شما را تبدیل به میزبانی مهربان کرده هست، بنابراین می توانید تعداد کمی از دوستانتان را دعوت کرده و بساط کباب را راه بیندازید! شما باید برای کسانی که دوستشان دارید جوی صمیمی درست کنید و در این کارچیزی را دریغ نکنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

با ورود ماه به چهارمین خانه خود، شما باید توجه بیشتری به امور داخل خانه خود کرده و آنها را بررسی نمایید. هرچند که ممکن هست وظایف سنگینی در محل کار خود داشته باشید اما این روزها نباید از اوضاع داخل خانه خود غافل شوید. اگر کمی فعالیت خود را بیشتر کرده و سعی کنید شادابی و نشاط خود را حفظ نمایید، خواهید دید که توانایی انجام هرکاری را خواهید داشت.

 فـال روزانـه - Daily Omen

امروز ذهنتان درگیر سفر و رفتن خواهد بود. ممکن است یک مسافرت گروهی، یک تعطیلات طولانی مدت و یا رفتن به یک سمینار را برنامه ریزی کنید. امروز زمان زیادی را در ماشین به اینجا و آنجا خواهید رفت و این شما را کمی خسته خواهد کرد، به ویژه این که ممکن هست در ترافیک هم گیر کنید. انرژی بدنی شما در سطح بالایی خواهد بود اما خودتان را زیادی خسته نکنید و بعد از ظهر را در خانه استراحت کنید. مواظب باشید این همه انرژی که امروز دارید به جای یک شب عاشقانه همراه با عشقتان به دعوا ختم نشود. اگر می بینید اوضاع آنطور که می خواهید نیست کمی کوتاه بیایید و دست در دست هم به قدم زدن رفته و در کنار هم به آرامش برسید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز روزی بسیار پرمشغله برای شما خواهد بود و بیشتر وقتتان در رابطه با مسائل مالی و اقتصادی مثل پرداختن صورت حساب ها و قسط ها و امثالهم خواهد گذشت. هرچند این کار خسته کننده به نظر می رسد، اما باعث می شود خیالتان راحت شده و ذهنتان برای انجام کارهای مهمتر آماده شود. امروز و یا یکی از همین روزها ممکن هست به ترفیعی غیر منتظره دست پیدا کنید که برای آن مدیون یکی از همکاران نزدیکتان خواهید بود، یادتان باشد حتما از او تشکر کنید. چرا که با این ترفیع زندگی شما عوض خواهد یافت. بد نیست کمی زمان هم برای سرگرمی های مورد علاقه تان بگذارید و به خودتان استراحت دهید. برای اینکه کارمان را به نحو احسن انجام دهیم همه ما گاهی نیاز به استراحت داریم.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز هیچ چیزی جلودار شما نیست. سرشار از انرژی هستید و امروز این فرصت را دارید تا همه کارهای عقب افتاده را به انجام برسانید. اگر تردیدهای درونی مانع از انجام کارهایی می شود که دوست دارید، امروز همه آنها از بین خواهند رفت. خوش شانسی به شما روی آورده هست. همه افکارتان را اجرایی کنید و خیالتان راحت باشد که درست و دقیق انجام خواهند شد. با دید روشنی که امروز به مسایل دارید، رابطه عاطفی خود را نیز بهبود خواهید بخشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز بالاخره بعضی از نقشه های جاه طلبانه شما به نتیجه نزدیک می شوند. شما باید خوشحال باشید، اما ممکن است کمی هم نگران باشید که مبادا در آخرین دقیقه همه چیز به هم بخورد، به خودتان انرژی منفی ندهید و حالا که تا اینجای کار را آمده اید با انرژی تمام به راهتان ادامه دهید و خواهید دید اوضاع بهتر از آنچه که فکر می کنید خواهد بود. امروز ممکن هست درگیری های کوچک خانوادگی کمی اوقاتتان را تلخ کنند. اما به نفعتان هست که در مقابل اتهاماتی که مبنی بر پشت کردن به خانواده به شما وارد می شود خیلی مستقل عمل کنید و بیهوده احساس گناه نکنید. این آخر هفته را به رابطه خود با همسرتان بیندیشید. آیا همه چیز برابر هست؟ آیا همه نیازهای روانی، روحی، جسمی و احساسی شما برآورده می شوند؟

فـال روزانـه - Daily Omen

شما امروز پیامهایی دوگانه ارسال می کنید، برای اینکه یک بخش از وجود شما مشتاق بذله گویی و تفریح هست. اما بخش دیگر شما سیر و سفر درونی برای ارتباط با جهان معنوی را ارزشمند می شمارد و این زمانی حاصل می شود که از شام میل کردن با همکاران یا تفریح بعدازظهر با دوستانتان چشم پوشی کنید. اگر شما تصمیم گرفته اید در فعالیتهای اجتماعی سهیم باشید، حداقل مذاکراتتان را به سمتی معناگراتر و به نفع دیگران هدایت کنید.این روزها زندگی به شما فشار آورده، حتی اگر سعی کنید پنهان شان کنید واقعیت را نمی توانید عوض دهید. به این نتیجه رسیده اید که بهتر هست همه ی فشار را به تنهایی تحمل نکنید، البته دوستانی هم دارید که حتماً به کمک تان خواهند آمد. سعی کنید مدت کوتاهی خودتان را از این نگرانی ها دور نگه دارید و یک آرامش نسبی را تجربه کنید. به این ترتیب می توانید با انرژی بیشتری به سراغ کارهای نیمه تمام تان برگردید و در رویارویی با چالش های پیش رو آمادگی لازم را داشته باشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز میل رفتن به سفر و یا تماشا یک دوست نزدیک را خواهید داشت و انرژی زیادی نیز صرف پیدا کردن راه حل های ممکن برای این کار خواهید کرد. ممکن هست بخواهید به سفری الهام بخش برای انجام کارهای هنری بروید. با این همه انرژی و انگیزه ای که دارید مطمئنا خواهید توانست بدون نادیده گرفتن وظایفتان این کار را هم انجام دهید. اگر مشکلی با اعضای خانواده تان دارید سعی کنید ان را بدون خشونت و ایجاد دلخوری حل کنید. اگر کسی هست که دوستش دارید زمان آن رسیده هست که تمام شجاعتتان را یک جا جمع کنید و احساستان را با او در میان بگذارید. اگر چیزی را می خواهید این حق مسلم شماست که آن را به دست بیاورید.

فال روزانه چهار شنبه ۹۴/۰۷/۲۹

لطفا نظر خود را درباره فال روزانه چهار شنبه ۹۴/۰۷/۲۹ با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا