فال روزانه پنج شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴

فال روزانه پنج شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه فال روزانه پنج شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ را ببینید.

فال روزانه پنج شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴

فال روزانه,فال روزانه روز,فال روز,فال و طالع بینی روزانه

 

فال | فال روزانه | فال امروز من | فال روز | فال و طالع بینی

فال روزانه پنج شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴

با توجه به اینکه فال روزانه در بین ما ایرانی ها رواج یافته و اعتقاداتی داریم از این پس سعی بر این هست که بتوانیم این فال روزانه آنلاین و فال ها رو همراه فال حافظ قرار بدیم .فال روزانه,فال تاروت,فال روزانه این قسمت هر روز به روز می گردد برای تماشا طالع بینی روزانه خود کافیست ادامه نوشته رو دنبال کنید. فال روزانه با توجه به تاریخ تولد شما قبل از اینکه دیر شود بدانید باید چکار کنید!!!فال روزانه از منابع معتبر ستاره شناسی تهیه می گردد

 

فال روزانه ۲۳ متولدین فروردین ماه


رفتار امروز شما به نظر همکاران تان گیج کننده هست ، چون طوری رفتار می کنید که انگار اصل نوشته را می دانید، اما واقعیت فقط آن چیزی نیست که به چشم دیده می شود. می توانید فشار را در اطراف تان حس کنید و این که هنوز نمی دانید نقش تان در ماجراهای امروز چیست. خستگی ناپذیر شده اید و حتی کمی هم طغیانگر به نظر می رسید. باید حواس تان به ماجراهای امروز باشد تا چیزی را از دست ندهید، اگر یک لحظه چشم بردارید ممکن هست عقب بمانید.
 

فال روزانه ۲۳ مهر متولدین اردیبهشت ماه


فکر می کنید که دارید با حقایق ملموس پیش می روید، اما واقعیت این قدرها هم ساده نیست. هنوز دقیقا نمی دانید که کجای کار ایستاده اید و دیگران چه نظری درباره ی شما دارند، اما وقتی اوضاع خوب پیش می رود می توانید آن را بفهمید و همین کافی هست که ترغیب شوید به کارتان ادامه دهید. البته، احساسات تان کمی مغشوش شده و تصمیم گیری و قضاوت اوضاع برای تان دشوار هست. ممکن است زندگی بر وفق مرادتان پیش نرود، اما به هر حال دانستن حقیقت بهتر از زندگی در خواب و خیال هست.
 

فال روزانه ۲۳ مهر متولدین خرداد ماه


دوستان نزدیک تان مرموز به نظر می رسند، به همین خاطر نمی توانید تشخیص دهید که چه کسی طرفدار شماست. سیگنال های متضاد به سوی شما روانه شده هست، در چنین اوضاعی جهت گیری در مسیر کار بسیار دشواری هست. ممکن است در مسیر گم شوید و حتی نتوانید راه بازگشت به واقعیت را پیدا کنید. زمان بگذارید و قبل از این که دور شوید همه چیز را بررسی کنید. وقتی بدانید کجای قضیه ایستاده اید، راحت تر می توانید به مقصد برسید.
 

فال روزانه ۲۳ مهر متولدین تیر ماه


معمولا دچار شدت احساسات نمی شوید، اما امروز ممکن هست بخواهید پا از محدودیت های تان فراتر بگذارید. به شدت نیاز به ماجراجویی دارید. حتی اگر بدانید که باید بیش از این ها احتیاط کنید، باز هم اعتماد به نفس تان برای ماجراجویی بالا خواهد گرفت. یادتان باشد که مجبور نیستید عقلانی رفتار کنید. اگر این خواسته ی قلبی شماست، پس اشکالی ندارد برای رسیدن به آن خطر کنید.
 

فال روزانه ۲۳ مهر متولدین مرداد ماه


امروز ممکن هست توپی از زمین دوست تان به سوی شما روانه شود، اما تا آمادگی نداشته باشید اصلا توپی نخواهید دید. پس حواس تان را حسابی جمع کنید تا اتفاقات غیر منتظره غافل گیرتان نکند. این اتفاقات ناگهانی ممکن است یک تجربه ی دلپذیر به نظر برسد و به همین خاطر حالت تدافعی به خود نگیرید. اما واقعیت چیز دیگری هست، به نفع تان هست که آماده باشید تا بتوانید به سرعت با واقعیت روبرو شوید.
 

فال روزانه ۲۳ مهر متولدین شهریور ماه


امروز به قابلیت های تحلیلی خود دسترسی ندارید و مثل این می ماند که از قسمت ی ایمن خارج شده باشید. جواب های کاربردی که همیشه به راحتی دم دست تان بود امروز پیدا نیستند. این عدم شفافیت آن قدر برای تان غیر معمول هست که ممکن است مسیرتان را گم کنید. اکنون زمان آن رسیده که راهکارهای عقلانی را کنار بگذارید و به احساسات تان بچسبید.
 

فال روزانه ۲۳ مهر متولدین مهر ماه


بیشتر روزها می دانید که می خواهید چه کار کنید و البته می توانید برای به دست آوردن خواسته های آن روزتان از عقل کمک بگیرید. اما امروز سرگرمی  از راهکارهای عقلانی نیست و به حال خودتان رها شده اید. تمام چیزی که برای تان باقی مانده این هست که به رویاهای تان بپردازید. بگذارید خیالات تان آزادانه بچرخند، اما آن ها را بیش از حد بزرگ نکنید. برای این که مشکل درست نشود باید سلامت افکارتان را حفظ کنید.
 

فال روزانه ۲۳ مهر متولدین آبان ماه


امروز ممکن است در عمق خیالات تان فرو بروید یا این که توجه تان را به رویاهای دیگران معطوف کنید، اما در هر صورت مسیری که می روید اشتباه هست. دارید به جایی می رسید که دیگر تشخیص واقعیت از رویا ممکن نیست. هر چه بیشتر دچار خواب و خیال می شوید، از دنیای واقعی دورتر خواهید شد. اما اشکالی ندارد، قرار هست که به زودی در واقعیت ها قدم بردارید.
 

فال روزانه ۲۳ مهر متولدین آذر ماه


وقتی تصمیم تان را گرفتید دیگر کسی نمی تواند نظرتان را عوض کند. انگار امروز هر چیزی توجه تان را جلب می کند. ممکن است چند روز دیگر بفهمید که در زندانی از خیالات تان محبوس شده اید. تمام آن چیزی که اکنون نیاز دارید، این هست که حواس تان را جمع کنید تا به دام نیفتید.
 

فال روزانه ۲۳ مهر متولدین دی ماه


به نظر خودتان همه ی حرف های تان پورتال۱ و روشن هست و اهداف تان هم به اندازه ی کافی قدرتمند هستند. ممکن است دیگران به این نتیجه برسند که نباید قدرت شما را دست کم گرفت، اما با این وجود باید احتیاط کنید. سعی کنید کسی را گمراه نکنید. بدانید که باید به گروه انسجام ببخشید، پس هر طور شده خودتان را به آن ها ثابت کنید.
 

فال روزانه ۲۳ مهر متولدین بهمن ماه


اوضاع به اندازه ی کافی پیچیده هست، اما متاسفانه شما هم دارید آن را بدتر می کنید. احساسات تان آشفته شده و نمی دانید چه طور آن ها را مدیریت کنید. سعی کنید هیچ چیز را در دل تان نگه ندارید، چون اگر این طور پیش بروید ممکن هست ناگهان منفجر شوید. برای این که از این امتحان سربلند بیرون بیایید باید با احتیاط و نرمی حرکت کنید.
 

فال روزانه ۲۳ مهر متولدین اسفند ماه


امروز فرصت های بیشماری پیش روی تان قرار گرفته تا گریزی بزنید و چندتای آن ها را تجربه کنید. باید زمان بگذارید و کاری عجیب یا خلاقانه انجام دهید، در غیر این صورت ممکن هست خودتان را در وضعیتی بیابید که پیامدهای جدی آن گریبان تان را بگیرد. همه چیز به انتخاب شما بستگی دارد که امروزتان را چگونه بسازید.

 

The post فال روزانه پنج شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ appeared first on پورتال ۱٫

فال روزانه پنج شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴

لطفا نظر خود را درباره فال روزانه پنج شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا