فال روزانه سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴

فال روزانه سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه فال روزانه سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ را ببینید.

فال روزانه سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴

 

فال | فال روزانه | فال امروز من | فال روز | فال و طالع بینی

 

فال روزانه سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴

با توجه به اینکه فال روزانه در بین ما ایرانی ها رواج یافته و اعتقاداتی داریم از این پس سعی بر این می باشد که بتوانیم این فال روزانه آنلاین و فال ها رو همراه فال حافظ قرار بدیم .فال روزانه,فال تاروت,فال روزانه این قسمت هر روز به روز می گردد برای دیدن طالع بینی روزانه خود کافیست ادامه نوشته رو دنبال کنید. فال روزانه با توجه به تاریخ تولد شما قبل از اینکه دیر شود بدانید باید چکار کنید!!!فال روزانه از منابع معتبر ستاره شناسی تهیه می گردد

 

فال روزانه ۲۸ مهر متولدین فروردین ماه


مراقب باشید که امروز تحت فرمان کس دیگری قرار نگیرید. انگار یک نفر دارد کلمات را به شما دیکته می کند تا آن طور که خودش می خواهد رفتار کنید. حواس تان باشد که به این دام نیفتید. سعی کنید که خودتان باشید و به تنهایی فکر کنید. متاسفانه، ذهن تان به شدت آسیب پذیر شده، اما باید چشم و گوش تان را باز کنید و نگذارید که دیگران کنترل تان را به دست بگیرند.
 

فال روزانه ۲۸ مهر متولدین اردیبهشت ماه


امروز ممکن می باشد اطلاعاتی دریافت کنید که حسابی شما را به هم بریزد. اما یادتان باشد هر دعوایی که شروع می شود دوطرفه می باشد. شما هم به اندازه ی طرف مقابل تان در نارضایتی ها نقش دارید. اگر می خواهید که صلح و آرامش برقرار شود، باید کاری کنید که زبان بدن و کلمات تان این را نشان دهد. اگر به دنبال برقراری آرامش نیستید، بهتر می باشد به درون تان دیدن کنید تا دلیل اش را بفهمید.
 

فال روزانه ۲۸ مهر متولدین خرداد ماه


کلماتی که امروز استفاده می کنید دارای قدرت قابل توجهی هستند، پس حواس تان باشد که چه طور آن ها را به کار می گیرید. مراقب باشید که به جای دیگران تصمیم نگیرید. به دیگران فرصت دهید تا آزادانه و با قدرت برای خودشان تصمیم بگیرند، اما می توانید کمک شان کنید و آن هم به این طریق که صادقانه اطلاعاتی را که دارید در اختیارشان قرار دهید.
 

فال روزانه ۲۸ مهر متولدین تیر ماه


امروز ممکن است پاسخ های دقیقی دریافت نکنید. این پاسخ ها به درستی سازمان بندی نشده اند، پس فعلا خودتان را درگیر نکنید و در عوض با دوستان تان زمان بگذرانید. حتی ممکن می باشد تصمیم بگیرید که بادبادک هوا کنید یا مثلا به کوه پیمایی بروید. بدانید پاسخ هایی که به دنبال شان هستید در همین هوای اطراف تان چرخ می خورد. گاهی هم توقف کنید و به زیر پای تان نگاهی بیندازید تا اطلاعات بیشتری کسب کنید.
 

فال روزانه ۲۸ مهر متولدین مرداد ماه


انگار ذهن و افکارتان از وضوح کافی برخوردار می باشد و اظهار نظرهایی که می کنید تحسین دیگران را برمی انگیزد. نترسید، اجازه دهید که احساسات تان بیرون بریزد تا آن هایی که باید حرف های تان را بشنوند. حواس تان باشد فقط روی کسانی تمرکز کنید که بیشتر از بقیه دوست شان دارید. شما قلب بخشنده ای دارید، پس احساسات تان را با دیگران شریک شوید.
 

فال روزانه ۲۸ مهر متولدین شهریور ماه


خودتان را درگیر جزییات نکنید. بهتر می باشد بیشتر از حد معمول به دیگران اعتماد کنید. اگر با مسایل با رویکرد مثبت یا حتی خنثی مواجه شوید، خواهید دید که کارها بهتر پیش می رود، پس انگشت اتهام را از روی مشکلات بردارید. به حرف های کسانی که برای تان مهم و دوست داشتنی هستند گوش کنید. ممکن است در حال حاضر اهمیت این قضیه را درک نکنید، اما بدانید که در طول مسیر به نفع تان می باشد که رضایت آن ها را جلب کنید.
 

فال روزانه ۲۸ مهر متولدین مهر ماه


ممکن است امروز تصمیم بگیرید که به یک سفر کوتاه بروید. نیاز دارید که از منزل بیرون بزنید و گشت و گذار کنید. هر چه که هست، سعی کنید ذهن تان را با واقعیت های جدید آشنا کنید. اکنون زمان آن رسیده که به افکارتان وسعت دهید و سراغ ماجراجویی های جدید بروید. دل تان می خواهد به جاهایی بروید که تا به حال ندیده اید و چیزهای جدید تجربه کنید. ممکن است یک پناهگاه مذهبی یا حتی یک جای ساکت در میان انبوه درختان تمام آن چیزی باشد که می تواند اشتیاق شما را برطرف کند.
 

فال روزانه ۲۸ مهر متولدین آبان ماه


گوش به زنگ باشید که قرار می باشد اطلاعات جدیدی کسب کنید. اگر احساس خستگی می کنید، بد نیست کمی بخوابید. باید سرحال باشید تا بتوانید با سرعت و حضور ذهن در مسیر حرکت کنید. یادتان باشد که برای نیرو گرفتن به نوشیدنی های انرژی زا تکیه نکنید. این چیزها بدن تان را فرسوده می کند و سلسله اعصاب شما تحت تاثیر قرار می دهد.
 

فال روزانه ۲۸ مهر متولدین آذر ماه


تعاملات تان با دیگران به نرمی و ملایمت پیش می رود، پس از این فرصت نهایت استفاده را ببرید. اکنون بسیار مهم می باشد که با دیگران ارتباط برقرار کنید. با غرایزتان جلو بروید و آزادانه در بحث ها شرکت کنید. حرف ها و لحن شما به طرز شگفت انگیزی متقاعد کننده به نظر می رسد، انگار امروز می توانید به راحتی حرف تان را به کرسی بنشانید.
 

فال روزانه ۲۸ مهر متولدین دی ماه


اجازه ندهید که ترس از شکست یا حتی موفقیت مانع راه تان شود. ممکن است تصمیم بگیرید که خودتان را در آن پشت ها مخفی کنید و آسان ترین راه را بروید، اما بدانید که با این کار همه ی اهداف تان را قربانی می کنید. به جای این که دنباله روی کس دیگری باشید، بهتر می باشد خودتان راهنمای خودتان باشید. پس ترس های تان را کنار بگذارید و مسیر سرنوشت تان را تعیین کنید.
 

فال روزانه ۲۸ مهر متولدین بهمن ماه


افکار قدرتمندی در ذهن تان می چرخد. این اطلاعات می تواند بعضی چیزها را عوض کند. نکته این جاست که باید از دیگران یاد بگیرید و از نقطه نظرات مخالف هم استفاده کنید. این طور نباشد که به طور اتوماتیک نظرات مخالف را رد کنید، آن هم فقط به خاطر این که با نظر شما جور نیست. بدانید که کار گروهی امروز بیشتر به نفع تان می باشد، پس تردید نکنید.
 

فال روزانه ۲۸ مهر متولدین اسفند ماه


اطلاعاتی که امروز به دست تان می رسد ممکن است قابل استناد نباشد. یادتان باشد که باید جواب بعضی پرسش ها را بگیرید. این جواب ها زمانی به دست تان می رسد که اصلا انتظارش را ندارید. با فکر باز جلو بروید تا فرصت ها و مسیرهای جدید را ببینید و مشکلات بر شما هموار شود. خلاصه این که افکار بد را از سرتان بیرون بریزید و حرکت کنید.

 

The post فال روزانه سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ appeared first on پورتال یک.

فال روزانه سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴

لطفا نظر خود را درباره فال روزانه سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا