فال روزانه بر ای ماه های مختلف

فال روزانه بر ای ماه های مختلف

فال روزانه بر ای ماه های مختلف

فال روزانه – فال امروز شما جمعه ۱۰ مهر ۱۳۹۴

فال روز متولدین فروردین:

امروز شما نباید هر حرفی که به شما زده می شود را باور کنید، برای اینکه ممکن می باشد کسی فکر کند که شما آنقدر زودباور هستید که هر چیزی را باور می کنید. اما این حرف به معنی این نیست که شما بی تجربه و زود باور هستید؛ بلکه بدین معنی می باشد که شما فقط می توانید توانایی های هر چیزی که دیگران ممکن می باشد به راحتی ازش گذشته باشند را کشف کنید. نگرش مثبت داشتن اصلاً ویژگی بدی نیست؛ فقط قبل از اینکه مشخص کنید چه جیزی بهترین می باشد مطمئن شوید که قبلاً یک بررسی کامل رویش انجام داده اید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

گر بود عمر به میخانه رسم بار دگر***بجز از خدمت رندان نکنم کار دگر

خرم آن روز که با دیده گریان بروم***تا زنم آب در میکده یک بار دگر 

تعبیر: فرصت های از دست رفته را می خواهی جبران کنی. سبب ساز می باشد و تو موفق خواهی شد. فکر می کنی کسی قدر تو را نمی داند و کارهایت خریداری ندارد اما ناراحت نباش، سرنوشت تو عوض پیدا می کند، با همت خود می توانی این مسئله را ثابت کنی.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین اردیبهشت:

نگرانی هایی که در رابطه با سلامت خود دارید اگر بخواهید یک چک آپ کامل انجام دهید بخش عمده روز شما را به خود اختصاص خواهد داد. اما مطمئن باشید در نهایت جوابی که می گیرید این خواهد بود: باید کمی در روش زندگی خود عوض ایجاد کنید، به ورزش و پیاده روی بروید و رژیم غذاییتان را عوض دهید. پس وقتی آن رسیده که قورباغه تان را قورت داده و برای کارهایی که مدت هاست پشت گوش می اندازید برنامه ریزی کنید. امروز کمی دعوایی هستید و به همیتن دلیل ممکن می باشد عشقتان را به خاطر کارهایی که نکرده مورد مواخذه قرار دهید. بجای حرف زدن با دقت بیشتری گوش کنید و چیزهایی یاد خواهید گرفت که رابطه تان را برای همیشه عوض خواهند کرد.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

خنک نسیم معنبر شمامه ای دلخواه***که در هوای تو برخاست بامداد پگاه

دلیل راه شو ای طایر خجسته لقا***که دیده آب شد از شوق خاک آن درگاه 

تعبیر: آنچه خواسته ای و دلخواه توست به دستت می رسد و چرخ فلک آینده ا بسیار مبارک و عالی برایت رقم زده استو انتظار به سر رسیده، خجالت ر کنار بگذار و از شوق اشک شادی بریز. با علی بگو و برای حفظ حاجت خویش و آینده ای روشن کینه ها را کنار بگذار و حسودان و رقیبان را عفو کن.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین خرداد:

حتی اگر شما در مسیر نسبتاً خوش بینانه ای قرار گرفته اید، امروز پیش روی کردن می تواند تاحدی سخت باشد. شما می توانید بر امواج منفی ای که شما را پریشان کرده اند چیره شوید، اما نسنجیده عمل نکنید زیرا که مخالفت های دیگری را جذب خواهید کرد. ورزشهای رقابت ای یا برنامه های استراتژی شدید راه های جایگزینی هستند تا مقداری از نیروی اضافی تان را تخلیه کنید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

گلبرگ را ز سنبل مشکین نقاب کن***یعنی که رخ بپوش و جهانی خراب کن

بفشان عرق ز چهره و اطراف باغ را***چون شیشه های دیده ما پرگلاب کن 

تعبیر: همگان مجذوب شما می شوند و تو کسی هستی که از حسن و خوبی کم نداری. چشمهایت همه را افسون می کند و بدون هیچ کلامی با همه حرف می زند. پیمانی که بسته ای بسیار مبارک و فرخنده می باشد روزگارت روز به روز بهتر می شود. لطف و محبت کسی دائم شامل حالت می شود. به آرزویت می رسی و جوانتر می شوی.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین تیر:

امروز زمان تغییرات می باشد. طالع شما در وضعیتی قرار گرفته که باید همه چیز را عوض دهید. به واسطه انرژی بسیاری که دارید خیلی کارها از دستتان بر می آید. قوه خیال و تخیلتان نیز امروز خیلی خوب کار می کند. این همه انرژی و خلاقیت را با هم ترکیب کنید تا نتایج خوب و کاربردی برای شما داشته باشد. امروز خوب می باشد با عشقتان به مکان های پرهیجان بروید، یا با هم در خیابان قدم بزنید. حتی می توانید یک پروژه کاری یا هنری را استارت بزنید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

تو را که هر چه مراد می باشد در جهان داری***چه غم ز حال ضعیفان ناتوان داری

بخواه جان و دل از بنده و روان بستان***که حکم بر سر آزادگان روان داری 

تعبیر:  کمی هم به فکر زیردستان باش تو صاحب همه چیز می شوی پس سعی کن انهایی را که در بند غم هستند رهایی دهی. آنچه در توان داری برای خلق خدا صرف کن که هر چه به دست آورده ای از دعای خیر بندگان خدا می باشد. دوستان حسود هم زیاد داری ولی خوشحال باش که یارت همیشه با توست

فال روزانه,فال,فال تصویری

 فال روز متولدین مرداد:

شما اختیار برنامه کار امروز خود را دارید اما باهوشتر از آن هستید که اجازه بدهید پورتال ۱ چیزی را به شما تحمیل کند. یک راه عاقلانه برای روبرو شدن با شرایط عوض یافته مثلاً حزب باد بودن وجود دارد. هر چه به خودتان سخت نگیرید و وابسته به زمان نباشید شانس شما هم در بدست آوردن موقعیت ها بیشتر خواهد بود.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

صبح می باشد و ژاله می چکد از ابر بهمنی***برگ صبوح ساز و بده جام یک منی

در بحر مایی و منی افتاده ام بیار***می تا خلاص بخشدم از مایی و منی 

تعبیر: دچار کبر و غرور شده اید سعی کنید خودتان را خلاص کنید و از کارهای حرام دور کرده و به خدا نزدیک شوید. اگر بخواهید همین راه را طی کنید غم به سراغتاتن می آید. به راز و نیاز بپردازید تا کامروا باشید. درست می باشد که به چیزی نیاز ندارید اما نیازمند رحمت الهی هستید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین شهریور:

درست می باشد که امروز تعطیل می باشد، اما ذهنتان آمادگی بسیار خوبی برای برنامه ریزی کاری دارد و در صورت تفکر جدی، برنامه هایی که امروز بچینید به رسیدن شما به هدف های مورد نظرتان و موفقیت کمک خواهند کرد. اگر می خواهید در کنار کار تفریح هم بکنید می توانید با شریکتان در کافی شاپ یا رستوران مورد علاقه تان قرار گذاشته و صحبت کنید. امروز نسبت به موضوعی که مدتی می باشد بین شما و عشقتان امواج منفی ایجاد کرده می باشد ذهن بازتری خواهید داشت. انسان جایزالخطاست، حالا که به اشتباه خود پی برده اید در مورد آن با طرف مقابلتان حرف بزنید و در صورت لزوم عذرخواهی کنید. مجردها بهتر می باشد منطقی باشند و به انتظار فرد کاملی که در رویاهایشان هست ننشینند، این فقط فرصت های فعلی را از آنها خواهد گرفت.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

ما آزموده ایم در این شهرستان بخت خویش***بیرون کشید باید از این ورطه رخت خویش

از بس که دست می گزم و آه می کشم***آتش زدم چو گل به تن لخت لخت خویش 

تعبیر: هیچکدام از راه هایی را که انتخاب کرده ای به هدف نرسیده می باشد. باز هم تلاش کن بالاخره پورتال ۱ روی خوش خود را به تو نشان می دهد و دلت شاد می شود. زندگی را هر طور که بگیری می گذرد ولی یادت باشد با کسانی که به عهد خود پای بند نیستند پیمان نبند. رسیدن به مقصود برای تو دور نیست و مقامت نیز بالا می رود.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین مهر:

از زمانی که شما از دادن جواب “نه” به یک درخواست امتناع کرده اید، توانسته اید حتی بهتر از آن چیزی که فکر می کردید عمل کنید. راه حل های ذهنی شما قوی هستند، اما تحت کنترل زندیگتان نیستند. در عوض موج تازه ای از ایمان در حالیکه شما را قادر می سازد که به مسائل مشکل مشاهده کرده و شروع هرچیزی را خیلی مثبت ببینید، به شما امید تازه ای برای آینده می دهد. اما کمی هم کناره گیری از فکر کردن به نتیجه آرزوهایتان هنوز برایتان سودمند می باشد.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

گفتا برون شدی به تماشای ماه نو***از ماه ابروان منت شرم باد رو

عمریست تا دلت ز اسیران زلف ماست***غافل ز حفظ جانب یاران خود مشو 

تعبیر: دوستانت به تو وفا نکرده اند و کارهایی را که برایشان انجام داده ای به نیم جو هم ارزش قائل نیستند ولی شما اجر و ثواب د راه خدا را در جایی دیگر دریافت می کنید. به سفری پرخیر و برکت می روید. گم شده ی بخت خویش را در آن سفر می یابید و درسعشق را در ان سفر می آموزید. انشاالله

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین آبان:

ممکن است بهتر باشد به رابطه عاطفی خود کمی استراحت بدهید، دور بایستید و خوب به همه چیز فکر کنید. یا اینکه چند ساعت با عشقتان در مورد مسایل مهم و مشکلات خود حرف بزنید. یا در مور سفر و هیجان بخشیدن به رابطه خود حرف بزنید. روی برنامه ها یا کارهایی برنامه ریزی و مشورت کنید که تاکنون انجام نداده اید. به طور کلی امروز را به شناخت عشق خود اختصاص دهید. البته به خاطر داشته باشید یکی از سریع ترین مسیرها برای این شناخت، آگاهی از خواسته های قلبی خود و صداقت با خودتان می باشد.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

چه بودی ار دل آن ماه مهربان بودی***که حال ما نه چنین بودی ار چنان بودی

بگفتمی که چه ارزد نسیم طره دوست***گرم به هر سر مویی هزار جان بودی 

تعبیر: ناشکری نکنید. با شکوه و شکایت ا عزت نفس تان کاسته می شود. سر خویش را جهت نیاز جز به آستان خداوند جلوی هیچ بنده ای خم نکنید. با سرنوشت خودتان نجنگید آنچه سرنوشت برایتان رقم زده همان اتفاق می افتد. مرحبا بر شما که جز حلقه ی عشق به خداوند دیگری به گوش نیانداخته اید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین آذر:

از بهانه آوردن دست بردارید. عینک خوش بینی و بی خیالی را نیز از چشمان خود بردارید. باید عمیق تر به زندگی و رویدادها مشاهده کنید. احتمالا در ارتباط های خود با موانع و مشکلات بزرگی روبه رو شوید. امروز در هیچ زمینه ای تصمیم گیری نکنید. هیچ قولی ندهید. حتی حرف های جدی هم نداشته باشید. اعصابتان ناآرام می باشد و نمی توانید درست فکر کنید و ممکن می باشد کارهای خود را خراب کنید. به دعوت دوستان پاسخ منفی بدهید. امروز برای آغاز کار یا دوستی زمان خوبی نیست.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

من و انکار شراب این چه حکایت باشد***غالبا این قدرم عقل و کفایت باشد

تا به غایت ره میخانه نمی دانستم***ور نه مستوری ما تا به چه غایت باشد

تعبیر: به عقل خودتان اعتماد ندارید و درایتتان را منکر می شوید. کارهای خودتان را که بسیار خوب هم هستند پنهان می کنید. لطف خدا همیشه با شماست. در هر کاری از هدایت بزرگان استفاده می کنید تا از نادانی رهایی یابید. غصه هایتان برطرف می شود به شرط آنکه دست از شکایت بردارید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین دی:

حرف بزنید. امروز دوست دارید در مورد همه چیز حرف بزنید. خب، همین کار را انجام دهید. امروز اطرافیان گوش شنوای حرف های شما هستند. امروز این شانس را دارید تا بدون تلقین طرز فکر خود به دیگران، با آنها حرف بزنید و حتی در مورد مسایلی که با هم اختلاف دارید، بحث کنید. نه تنها روی رفتار و گفتار خود کنترل دارید، عصبانیت اطرافیان را نیز می توانید کنترل کنید و موجب آرامش آنها بشوید. اگر در این ترس هستید که حرف هایتان برای دیگران خوشایند نباشد، موضوع های ساده انتخاب کنید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

بازآی و دل تنگ مرا مونس جان باش***وین سوخته را محرم اسرار نهان باش

زان باده که در میکده عشق فروشند***ما را دو سه ساغر بده و گو رمضان باش

تعبیر: عجله کن تا از دیگران عقب نیفتی. با دل نگرانی و حرف نگرانی و حرف زدن به جایی نخواهی رسید. بسیار مواظب سلامتی خودت باش. فکر می کنی کس دیگری می خواهد مقصود و نظر تو را از چنگت بیرون بکشد ولی بدان در سرنوشت تو مقصود چیز دیگریست و نصیب کس دیگری نمی شود.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین بهمن:

از امروز تا آخر هفته خودتان را در هیچ درگیری و مشاجره ای، چه در زمینه کاری و چه روابطه احساسی وارد نکنید. ممکن می باشد پی به چیزهایی ببرید که در گذشته حقیقت آنها از شما مخفی شده و اکنون واقعیت آنها برای شما آشکار شده می باشد. خطاهایی که در شریک زندگی خود می بینید دلیلی برای سرکوب کردن او نیستند، به جای اینکار بهتر می باشد خودتان را در آینه رابطه زناشویی ببینید. ممکن می باشد در حال حاضر نگرانی هایی درباره انتخاب شریک زندگی خود داشته باشید. به این وضعیت به صورت عمقی مشاهده کنید و از آن فرصتی بسازید که به جای ایجاد دلزدگی و نفرت در شما رابطه تان را رشد ببخشد، فرصتی برای درک متقابل و بازگشت به روزهای خوش آغاز رابطه!

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

بشنو این نکته که خود را ز غم آزاده کنی***خون خوری گر طلب روزی ننهاده کنی

آخرالامر گل کوزه گران خواهی شد***حالیا فکر سبو کن که پر از باده کنی

تعبیر: اگر می خواهید غم به سراغتان نیاید و از غم ها رهایی یابید به این فکر باشید که عاقبت باید به دیار باقی بروید بنابراین بهتر می باشد که توشه ی راهتان از ثواب باشد. بدون زحمت نمی توان به مقام رسید باید تلاش کنید مطمئن باشد کارهای شما بدون اجر نمی ماند و جواب خودتان را دریافت می کنید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین اسفند:

امروز سرشار از اشتیاق و احساسات عاطفی هستید. به هیچ عنوان آنها را نادیده نگیرید. هر کاری دلتان می خواهد را با شهامت انجام دهید. اما در عین حال، به کلماتی که استفاده می کنید، توجه زیادی داشته باشید. ممکن است نتوانید بین مسایل کاری یا زندگی شخصی خود تعادل خوبی برقرار کنید. اما از اینکه در مورد احساسات خود صادقانه حرف بزنید هیچ ترسی نداشته باشید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

بنفشه دوش به گل گفت و خوش نشانی داد***که تاب من به جهان طره فلانی داد

دلم خزانه اسرار بود و دست قضا***درش ببست و کلیدش به دلستانی داد 

تعبیر: مقدمات رسیدن به مرادت مهیا شده. دست قضا همه چیز را روبراه کرده و درهای بسته به رویت باز می شوندو دوباره جوان می شوی و شادابی خود را به دست می آوری. فقط مواظب حریفان خود باش که اینبار هم سرمایه ی تو را از بین نبرند. اسرارت را هم برای خودت حفظ کن.

نوشته فال روزانه بر ای ماه های مختلف اولین بار در تفريح۲۴ پدیدار شد.

فال روزانه بر ای ماه های مختلف

تهیه و گردآوری:پورتال ۱

لطفا نظرات خود را درباره فال روزانه بر ای ماه های مختلف با ما در میان بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا