علت واقعی خودکشی بازیگر معروف هالیوودی

علت واقعی خودکشی بازیگر معروف هالیوودی

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه علت واقعی خودکشی بازیگر معروف هالیوودی را ببینید.

علت واقعی خودکشی بازیگر معروف هالیوودی

دلیل خودکشی رابین ویلیامز کمدین معروف هالیوودی

 «سوزان ویلیامز» در نخستین مصاحبه خود یک سال پس از مرگ بازیگر «انجمن شاعران مرده»، گفت که افسردگی باعث خودکشی ویلیامز نبوده و این بازیگر به یک بیماری تحلیل‌ برنده سیستم مغزی مبتلا بوده هست. رابین ویلیامز
 
رابین ویلیامز که بیشتر برای بازی در فیلم‌های کمدی و مثبت‌اندیشانه همچون «پچ آدامز»، «انجمن شاعران مرده» و «چه رویاهایی می‌آیند» شهرت دارد، آگوست سال ۲۰۱۴ خود را در خانه‌اش در کالیفرنیا به دار آویخت.
 
سوزان ویلیامز در مصاحبه‌ای که اخیرا با مجله «مردم» انجام داد، اظهار داشت: افسردگی نبود که  رابین ویلیامز را کشت. افسردگی یکی از ممکن است ۵۰ علائم بیماری رابین بود که خیلی هم خفیف بوده هست.
 
به گزارش گاردین،  او همچنین گفت که  رابین ویلیامز به بیماری مغزی به اسم Dementia with Lewy Bodies مبتلا بوده که نورون‌های مغز را به تدریج از بین‌ می‌برد و باعث اختلالات حرکتی در فرد می‌شود.
 
DLB (دمانس لوی بادی) هم‌اکنون دومین بیماری مغزی هست که پس از آلزایمر، کارکرد سیستم عصبی آن را از بین می‌برد و موجب توهم‌زایی و اختلال در وضعیت ذهنی و توانایی‌های حرکتی فرد می‌شود.
 
سوزان همچنین گفت که این بیماری در یک سال آخر عمر، رابین را درگیر کرده بود و طی ماه‌های آخر که به خودکشی او ختم شد، علائم آن تشدید یافته بود. 
 
رابین ویلیامز  ۶۳ ساله چند ماه پیش از مرگش به پارکینسون مبتلا شده بود و به گفته همسرش، اختلال در سیستم مغزی تأثیر زیادی روی رفتارهایش گذاشته بود تا جایی که او درِ خانه را اشتباهی گرفته و باعث جراحت سرش شده بود.
 
سوزان در پایان گفت:‌ ویلیامز به خوبی می‌دانست دارد عقلش را از دست می‌دهد و سعی داشت اوضاع را جمع و جور کند تا این که یک‌باره فرو ریخت. اگر رابین خوش‌شانس بود، ممکن است سه سال دیگر طاقت می‌آورد و آن سال‌ها مسلما سال‌های سختی می‌بودند.
 
بازیگر «ویل هانتینگ نابغه» در چند سال اخیر از افسردگی رنج می‌برد و خود به ‌صراحت از مصرف کوکایین و الکل حرف می‌گفت.
 
وی چند بار برای ترک مواد مخدر تلاش کرده بود، با این وجود، ‌سوزان خلاف این مطالب را اعلام کرده و گفته هست که رابین هشت سال آخر عمرش را پاک بوده هست.
 
هنرپیشه‌ «بی‌خوابی» با اجرای نقش در مجموعه‌ی تلویزیونی «مورک غریبه» به اوج شهرت دست یافت. 
 
رابین ویلیامز  همچنین برنده‌ی جایزه‌ی اسکار، گلدن گلوب و گرمی بود.
 
فعالیت‌های ویلیامز بیشتر در سینما، تلویزیون و تئاتر بوده هست. از معروف‌ترین کارهای او می‌توان به «انجمن شاعران مرده»، «به دام انداختن»، «چه رویاهایی می‌آیند»، «یک ساعت عکاسی»، «بی‌خوابی»، «پچ آدامز»، «ملوان زبل»، «مرگ دوباره»، «شاه ماهیگیر»، «هملت»، «مرد دویست ساله»، «رییس‌جمهور بعدی»، «جومانجی»، «خانم دابت فایر»، «ویل هانتینگ نابغه» و «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» اشاره کرد.

نوشته علت واقعی خودکشی بازیگر معروف هالیوودی اولین بار در تفريح۲۴ پدیدار شد.

علت واقعی خودکشی بازیگر معروف هالیوودی

لطفا نظر خود را درباره علت واقعی خودکشی بازیگر معروف هالیوودی با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا