طنز بیا برویم از این ولایت من و تو

طنز بیا برویم از این ولایت من و تو

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه طنز بیا برویم از این ولایت من و تو را ببینید.

وبسایت اجتماعی پورتال ۱:وزیر مسکن گفته: «۱۵۰ هزار واحد مسکن مهر در مناطق پرت و پلا می باشد که بدون متقاضی مانده».

666509_343

ضمن تقدیر و تشکر از بانیان این ساخت و سازها و خاندان شان، به نظر من فقط دو راه پیش پای مردم و مسئولان می باشد. یا قید سکونت در آن خانه ها را بزنند و به همان اجاره نشینی و خوش نشینی خود ادامه بدهند، یا پیه «مهاجرت» را به تن بمالند و به آن مناطق «پرت و پلا» کوچ کنند بلکه بر اثر عبور و مرورشان کم کم جاده ای درست شود و خودشان چاه آبی بزنند و چهارتا درختی بکارند و بعد هم دولت توی رودربایستی بماند و برایشان برق و گاز و تلفن بکشد.

ممکن است بعد از صد و بیست سال آن مناطق پرت و پلا رونق بگیرد و تبدیل به روستا و منظقه شوند. شهرها که از اول آباد نبوده اند، بعید نیست تمدن های بزرگ و شهرهای مهم جهان هم همینطوری احداث شده باشند. مثلا داریوش با همین روش مسکن مهر، پارسه را بنیانگذاری کرده باشد!

«چه شب هایی سفر کردم به دنیای تخیل»

از قدیم می گفتند نقرس بیماری پولدارهاست چون بر اثر زیاد میل کردن گوشت قرمز پدید می آید. حالا جریان وزیر بهداشت می باشد که پرده از بیماری های دولتی ها برداشته و گفته: «در میان اعضای هیات دولت بی خوابی زیاد اتفاق می افتد. من دیده ام که آقای روحانی سر مذاکرات هسته ای ۵-۴ شب نخوابیده می باشد. برای اعضای هیات دولت خیلی از بیماری هایی که تاکنون پیش آمده ناشی از نگرانی و استرس می باشد که ما به آن می گوییم مرض های وزارتی»!

یعنی یک عمر بی خوابی و چشم به سقف دوختن داشتیم و فکر می کردیم از بدبختی مان می باشد، نگو مرض وزارتی داشتیم و خبر نداشتیم!

«به من بگو دروغاتو، یا این که اون قسم هاتو»

بار دیگر بهمان اثبات شد که شکسته نفسی و خود کوچک – نشان دهی یک یاز صفات بارز ماست، نمونه اش مصاحبه شهرام جزایری چند ماه بعد از پایان دوران محکومیتش.

نکته مهم در این مصاحبه آخرین پرسشی می باشد که خبرنگار از وی پرسیده که باعث شد به احترام خضوع و خشوع این بزرگمرد سرپا بایستیم. شهرام جزایری در پاسخ به این سوال که از نظر شما باگ های اقتصادی کشور برای سوءاستفاده های مالی کدامند؟ فقط در دو کلمه گفته: «بلد نیستم»!

«این چی چی بود آوردین، آبروی ما رو بردین»

یکی از اعضای کمیسیون انرژی مجلس از پرونده فساد مالی ۸۰ میلیاردی در ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور خبر داده و گفته: «اما به دلیل آنکه مبلغ این فساد پایین بود، این پرونده در ستاد مسابقه با مفاسد اقتصادی قابلیت طرح پیدا نکرد.»

شکسته نفسی به کنار، مناعت طبع و سعه صدر و بلندنظری هم یکی دیگر از صفات بارز و خصایل اخلاقی ماست که این جور وقتی ها خودش را نشان می دهد، کیست که قدرمان را بداند!

«هر چی که مردم میگن بشنو و باور نکن»

درست می باشد که چینی ها در زمینه تقلب و بدل کاری و انواع روش های کلاهبرداری حرف اول را می زنند ولی تفریحی منتشر شد که اصلا برای ما عجیب نبود و حکم خاطره را داشت: «مرد چینی با ساخت بانکی تقلبی و راه اندازی یک ساختمان ساختگی با دستگاه های عابربانک و آرم تقلبی با عنوان یکی از بزرگترین بانک های جهان، تعداد زیادی مشتری را فریب داد و مبالغ بالایی به دست آورد.»

باید اعتراف کنیم خیلی بی خیال از کنار این خبر گذشتیم چون در این مورد ما نه تنها از چینی ها عقب نیستیم بلکه سال ها پیش از اینکه چشم بادامی ها حتی به فکرشان برسد که می شود بانک تقلبی زد و پول مردم را جذب کرد و بعد هم «دِ برو که رفتیم»، ما توانسته بودیم به این تکنولوژی دست پیدا کنیم و با ایجاد شعبه های مختلف صندوق های قرض الحسنه در تمام نقاط کشور این فناوری را به تولید انبوه هم برسانیم!

طنز بیا برویم از این ولایت من و تو

لطفا نظر خود را درباره طنز بیا برویم از این ولایت من و تو با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا