طراحی ایربگ دوچرخه و موتورسیکلت

طراحی ایربگ دوچرخه و موتورسیکلت

طراحی ایربگ دوچرخه و موتورسیکلت این کلاه کیسه هوایی (ایربگ) با اسم کوچک Hövding مجهز به سنسورهایی هست که با تشخیص کوچکترین خطری فعال شده و کیسه هوای قدرتمندی باز شده و دور تا دور مغز و منطقه سر و گردن دوچرخه سوار را می پوشاند.

 

تاکنون کلاه های محافظ بسیاری برای نجات جان دوچرخه سواران ساخته شده اما هیچ کدام از آنها به دلایل زیادی موفق نبوده اند اما اکنون مخترعان سوئدی کلاهی طراحی کرده اند که دیگر گرم نیست، وزن زیادی ندارد و در مواقع خطر به خوبی منطقه سر و گردن دوچرخه‌سواران را حفظ می کند.

 

دوچرخه سواران و موتورسواران معمولا به دلایلی مانند گرم بودن بیش از حد فضای داخلی کلاه کاسکت، سنگینی آن بر روی سر یا عدم زیبایی از استفاده مکرر کلاه کاسکت اجتناب می کنند در صورتی که این کلاه می تواند تضمینی برای نجات جان دوچرخه سواران باشد. از سوی دیگر، با وجود اینکه موتورسواران از کلاه ایمنی استفاده می کنند اما در اثر حوادث مختلف از منطقه گردن دچار مشکل می شوند.

 

 
 اکنون مخترعان سوئدی کلاهی طراحی کرده اند که دارای مزیت های بسیاری هست. این کلاه جدید دیگر گرم نیست، وزن زیادی ندارد و منطقه سر و گردن دوچرخه‌سواران را از هرگونه خطری حفظ می کند.

 

مخترعان در بررسی های جدید خود دریافتند که جنس کلاه کاسکت های سنتی می تواند یکی از عواملی تشدید کننده مرگ و میر باشد اما این کلاه، یک کیسه هوای پوشیدنی هست که دور گردن پیچیده می شود و در زمان حادثه جادوی آن آغاز می شود.

 

طراحی ایربگ دوچرخه و موتورسیکلت

 

این کلاه کیسه هوایی (ایربگ) با اسم کوچک Hövding مجهز به سنسورهایی هست که با تشخیص کوچکترین خطری فعال شده و کیسه هوای قدرتمندی باز شده و دور تا دور مغز و منطقه سر و گردن دوچرخه سوار را می پوشاند. مخترعان سوئدی معتقدند، این کلاه کیسه هوا دار تنها برای دوچرخه سواران تولید و ساخته خواهد شد و برای موتورسواران، اسکیت بازان و کسانی که از اسکیت بورد استفاده می کنند مناسب نیست.

 

مخترعان این کلاه  تصمیم گرفتند تا فروش این کلاه ۳۰۰ یورویی (۴۰۰ دلار) در انگلیس و کشورهای اروپایی را تا تکمیل شدن نتایج تحقیقات به تعویق بیاندازند و هنوز اطلاعات بیشتری در این رابطه اعلام نشده هست.

 

 

 

طراحی ایربگ دوچرخه و موتورسیکلت

تهیه و گردآوری:پورتال ۱

لطفا نظرات خود را درباره طراحی ایربگ دوچرخه و موتورسیکلت با ما در میان بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا