طباطبایی: ملی‌پوش بوکس ۴ سال محروم هست ::

طباطبایی: ملی‌پوش بوکس ۴ سال محروم هست ::

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه طباطبایی: ملی‌پوش بوکس ۴ سال محروم هست :: را ببینید.

پورتال یک آرشیو وب فارسی:ورزش سه: طباطبایی: ملی‌پوش بوکس ۴ سال محروم هست
سخنگوی ستاد ملی مسابقه با دوپینگ گفت: اگر اسناد و مدارک شاهینی محکمه پسند باشد؛ احتمال کاهش محرومیت او وجود دارد، در غیر این صورت ۴ سال محروم خواهد شد.

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از فارس، رامین طباطبایی در مورد مثبت اعلام شدن تست دوپینگ حسن شاهینی در تیم ملی بوکس، اظهار داشت: پس از مثبت اعلام شدن تست دوپینگ حسن شاهینی ما بلافاصله با او جلسه‌ای را برگزار کردیم که این بوکسور مدعی شد از مکمل استفاده کرده و از هیچ گونه مواد نیروزا استفاده نکرده هست. البته ما در خواست نمونه B دادیم که او موافقت نکرد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مثبت اعلام شدن تست دوپینگ شاهینی مرتبط به استفاده کردن از داروی نیروزا هست یا خیر،‌ عنوان کرد: بله، طبق آزمایشاتی که ستاد مسابقه با دوپینگ روی نمونه شاهینی انجام شده، متأسفانه مشخص شده از داروی نیروزا استفاده کرده که این دارو جزو داروهای دوپینگی محسوب هست. این مواد جزو مواردی هست که باید به شکلی وارد بدن شود، اما او مدعی هست که احتمالاً‌ این مواد نیروزا در مکملی بوده که او برای اضافه‌ وزن استفاده کرده هست.

سخنگوی نادو در پاسخ به این سؤال که آیا محرومیتی برای او در نظر گرفته می‌شود یا خیر، گفت:‌ با اعلام مثبت بودن تست دوپینگ ۴ سال برای او محرومیت در نظر گرفته شده هست.البته او مدعی هست که از روی نا‌ آگاهی این کار را کرده و اگر اسنادی به ما ارائه کند و مشخص شود این اتفاق تعمدی نبوده تا دو سال نیز این محرومیت کاهش پیدا می‌کند.

وی در ادامه افزود: البته اگر شاهینی بتواند با ما همکاری کند و اسامی افرادی را که به او مکمل داده‌اند را به ما معرفی کند و ثابت کند که او بدون آگاهی چنین کاری را کرده ما می‌توانیم حتی کمتر از دو سال برای او محرومیت در نظر بگیریم. در واقع همه چیز بستگی به اسناد و مدارکی دارد که او قرار هست به ما ارائه دهد. اگر محکمه‌ پسند باشد حتی محرومیت او صفر هم می‌شود. ما نیاز به اسناد و مدارک داریم. اگر فردی که شاهینی به ما معرفی می‌کند قبول کند که او این داروها را به این بوکسور داده قطعاً ما می‌توانیم به او کمک کنیم.

طباطبایی در پاسخ به این سؤال که گویا طی ماه گذشته شاهینی در مسابقات قهرمانی آسیا مدال برنز کسب کرده هست و آیا در صورت اثبات شدن دوپینگ او فدراسیون جهانی مدال این ورزشکار را پس خواهد گرفت یا خیر،‌ گفت: بله احتمالا این اتفاق رخ خواهد داد. اگر محرومیت او ثابت شود و همه چیز قطعی شود بنده وظیفه دارم به فدراسیون جهانی گزارش تست دوپینگ را ارسال کنم و آنها در مورد این موضوع تصمیم‌گیری خواهند کرد. ما رأی را به آنها ارسال می‌کنیم آنها تصمیم‌گیرنده نهایی هستند.

۱۰:۵۴  ۱۳۹۴/۰۷/۱۸

طباطبایی: ملی‌پوش بوکس ۴ سال محروم هست ::

منبع : وبسایت پورتال یک

لطفا نظر خود را درباره طباطبایی: ملی‌پوش بوکس ۴ سال محروم هست :: با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا