شیک ترین مدل کت و دامن رنگ سال ۲۰۱۶ – ۱۳۹۵

شیک ترین مدل کت و دامن رنگ سال ۲۰۱۶ – ۱۳۹۵

شیک ترین مدل کت و دامن رنگ سال ۲۰۱۶ – 1395

مجموعه گالری عکس های مدل لباس جدید از مزون های ایرانی و خارجی

برای سال ۱۳۹۵ و ۲۰۱۶ برای شما به اشتراک گذاشته شده هست

پیشنهاد انواع مدل های لباس دخترانه و  زنانه  جدید و شیک

همراه با مدل های جدید سال برای شما مقاله زیبایی در ضمینه سبک زندگی و…   قرار میدهیم

شما هم دنبال اکسیر جوانی هستید؟

ستی مولایی: انسان از همان آغاز خلقت دنبال اکسیر جوانی هست تا هم عمر زیادتری داشته باشد و هم روی زیباتری. البته هنوز این فرمول و اکسیر جوانی را کسی پیدا نکرده اما متخصصان تغذیه راه چاره‌ای پیدا کرده‌اند تا خیلی هم ناامید نباشید. آنها معتقدند مصرف بعضی غذا‌ها در رژیم روزانه دست کمی از اکسیر جوانی ندارد. این یافته شگفتی‌آور همه را تحت تاثیر خود قرار داده هست.

شیک ترین مدل کت و دامن رنگ سال 2016 – 1395

مدل کت و دامن ۲۰۱۶ | مدل کت و دامن ۱۳۹۵

شیک ترین مدل کت و دامن رنگ سال 2016 – 1395

دکتر جاشوا زچنیر، عضو یک گروه تحقیقاتی می‌گوید: مواد غذایی مقوی، مواد معدنی و اسید‌های چرب به‌عنوان آنتی اکسیدان برای محافظت از بدن شما در مقابل تنش‌های محیطی هست. حالا آماده باشید تا معجزه‌های خوراکی را به شما معرفی کنیم.  این ۱۱ خوراکی نمونه‌ای از این اکسیر جوانی و سلامت هست.

شیک ترین مدل کت و دامن رنگ سال 2016 – 1395

هندوانه به جای ضدآفتاب
 هندوانه قرمز خوشمزه، منبعی قوی از آنتی‌‌اکسیدان کاروتن هست که لیکوپن نامیده می‌شود.
این آنتی‌اکسیدان‌ها در بدن حرکت کرده و رادیکال‌های آزاد را خنثی می‌کنند. رادیکال‌های آزاد مولکول‌هایی در بدن هستند که می‌توانند آسیب زیادی به ما وارد کنند. ترکیب هندوانه و گوجه‌فرنگی حاوی آنتی‌اکسیدان هست و رنگ قرمز در این دو میوه باعث می‌شود تا از آسیب اشعه UV روی پوست جلوگیری شود. محققان بر این باورند هندوانه حاوی فیتوکمیکال نیز هست. مقادیر فیتوکمیکال موجود در این میوه ۴۰درصد بیشتر از گوجه فرنگی خام هست که برابر می‌شود با SPF30 بنابراین استفاده روزانه از این میوه قرمزرنگ نقش کرم‌های ضدآفتاب را نیز ایفا می‌کند.

شیک ترین مدل کت و دامن رنگ سال 2016 – 1395

زندگی شیرین با لیموترش
ویتامین C مهم‌ترین ویتامین برای بانوان هست. اول اینکه این ویتامین آنتی‌اکسیدان هست، به همین دلیل مصرف آن خطر ابتلا به سرطان را تاحد زیادی کاهش می‌دهد و دوم اینکه این ویتامین باعث شادابی پوست می‌شود؛ میل کردن میوه‌های حاوی ویتامین C می‌تواند خستگی پوست را از بین ببرد و روند پیری سلول‌های پوست را به تعویق بیندازد.

شیک ترین مدل کت و دامن رنگ سال 2016 – 1395

انار دشمن چین و چروک
این میوه سرشار از آنتی‌اکسیدان‌هایی مانند ویتامین C هست که مصرف  آن در دوران میانسالی، خطر ابتلای پوست به خشکی یا چین و چروک را به‌شدت کاهش می‌دهد. از طرفی انارکمک‌کننده خوبی برای بازسازی کلاژن‌های پوست هست.

آب بنوشید
تعجب نکنید؛ آب بهترین نوشیدنی ممکن برای تنظیم عملکرد دستگاه‌های مختلف بدن هست؛ به این دلیل که تمام فعالیت‌های متابولیک بدن در محیط آبی انجام می‌شود. از طرفی نوشیدن آب به هضم بهتر غذا کمک می‌کند. با دریافت آب کافی، وزن متعادل شده و پوست لطافت و شادابی‌اش را از دست نمی‌دهد. بنابراین نوشیدن روزانه هشت لیوان آب یا میل کردن میوه‌های آبدار ضروری هست. بهتر هست میوه‌های آبداری که انتخاب می‌کنید شیرین باشند تا به این ترتیب میزان قند خون نیز کنترل شود؛ بنابراین در فصل گرما بهترین نوشیدنی آب و سپس میوه‌های آبدار هست.

شیک ترین مدل کت و دامن رنگ سال 2016 – 1395

آووکادو مرطوب‌کننده عالی
این میوه سرشار از اسید اولئیک، اسید لینولئیک و همچنین اسید چرب امگا۹ هست که به حفظ رطوبت پوست و نرم نگه داشتن آن کمک می‌کند. آووکادو، تقویت‌کننده بدن بوده و در درمان بی‌خوابی موثر هست.

قهوه برای پوست‌های شاد
صبح چشمان‌تان را با قهوه باز کنید. کافی هست یک فنجان قهوه را صبح به صبح نوش جان کنید تا پوستی شاد داشته باشید. نوشیدن ۴ فنجان قهوه در روز ۲۰درصد خطر ابتلا به سرطان را کم می‌کند. محققان دریافته‌اند قهوه تاثیر زیادی بر جوان‌سازی دارد، همچنین از ملانوم بدخیم نیز جلو‌گیری می‌کند.

شیک ترین مدل کت و دامن رنگ سال 2016 – 1395
تخم‌مرغ برای رشد ناخن‌ها
تخم‌مرغ منبع بسیار غنی پروتئین هست. ارزش بیولوژیکی پروتئین در تخم‌مرغ بسیار بالاست و نسبت به سایر منابع پروتئینی مثل لبنیات، گوشت‌ها و حبوبات غنی‌تر هست. پروتئین تخم‌مرغ دارای تمامی اسیدآمینه‌های ضروری برای سلامت بدن هست. تخم‌مرغ منبع خوبی از بیوتین هست که یک ویتامین پیچیده از خانواده ویتامین‌های B هست و بلوک‌های ساختمانی از پروتئین‌ها را شامل می‌شود. رشد ناخن‌ها بنا به مصرف پروتئین بستگی دارد و می‌توان گفت تخم‌مرغ عامل اصلی رشد آنهاست. بنابراین کمبود این ماده غذایی باعث می‌شود تا ناخن‌های نرم یا ترک‌خورده‌ای داشته باشید.

طالبی برای سلول‌های پوست
طالبی یکی از بهترین منابع ویتامینA و مملو از بتاکاروتن هست که در بدن تبدیل به ویتامینA می‌شود. طالبی شیرین، روی تنظیم رشد سلول‌های پوست و حتی لایه بیرون آن تاثیر زیادی دارد؛ همچنین این میوه سرشار از ویتامین A ، در بهبود بینایی موثر هست. برای اینکه پوست بدن شفافی داشته باشید طالبی را در برنامه روزانه‌تان قرار دهید.

رنگ و روی خوب با کلم‌پیچ
کلم، حاوی مواد مغذی و ویتامین k هست. این ویتامین کمک می‌کند خون لخته نشود؛ همچنین میل کردن کلم‌پیچ برای تیرگی دور چشم‌ها نیز مفید هست و سایه‌های مرده دور چشم را از بین می‌برد. سطح ناکافی از آهن در رژیم غذایی باعث می‌شود شما رنگ‌پریده به نظر برسید؛ پس اگر می‌خواهید همیشه رنگ و روی خوبی داشته باشید، کلم‌پیچ را فراموش نکنید.

آجیل‌ها دوست شما هستند
این خوراکی‌ها سرشار از چربی‌های تک غیراشباعی هستند؛ بنابراین مصرف آنها میزان چربی‌های چنداشباعی تجمع‌یافته در بدن را کاهش می‌دهد. به این ترتیب این چربی‌ها در دیواره رگ‌ها رسوب نکرده و باعث بروز سکته قلبی نمی‌شوند. از طرفی با از بین رفتن چربی‌های اضافی، مشکل اضافه وزن نیز برطرف می‌شود.


گردو؛ غذای مغز

دکتر لیپمن می‌گوید: اسیدهای چرب امگا ۳ و ویتامین E در گردو وجود دارد. گردو را به اسم کوچک «غذای مغز» نیز می‌نامند و این فقط به‌خاطر شباهت آن به مغز نیست، بلکه به خاطر وجود امگا ۳ فراوان در آن هست. برای درست عمل کردن مغز، به امگا ۳ نیاز داریم. گرچه فواید زیادی در آجیل پنهان هست، بعضی‌ها به گمان اینکه آجیل باعث افزایش وزن می‌شود، از میل کردن گردو و دیگر آجیل‌ها امتناع می‌کنند. ولی ثابت شده، افرادی که حداقل دو بار در هفته آجیل مصرف می‌کنند، احتمال افزایش وزن‌شان به‌مراتب کمتر از آنهایی هست که اصلا آجیل مصرف نمی‌کنند. گردو، بهترین منبع منگنز و مس هست. مطالعات نشان می‌دهد همه ما در روز به ۴/۱ فنجان گردو نیاز داریم.

مدل کت و دامن

The post شیک ترین مدل کت و دامن رنگ سال ۲۰۱۶ – ۱۳۹۵ appeared first on روزگار.

شیک ترین مدل کت و دامن رنگ سال ۲۰۱۶ – ۱۳۹۵

تهیه و گردآوری:پورتال ۱

لطفا نظرات خود را درباره شیک ترین مدل کت و دامن رنگ سال ۲۰۱۶ – ۱۳۹۵ با ما در میان بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا