شخصیت شناسی ورزشی

شخصیت شناسی ورزشی

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه شخصیت شناسی ورزشی را ببینید.

ورزش sport

ورزش sport

آیا تا به‌حال فکر کرده‌اید دلیل این‌که از ورزش کردن خوش‌تان نمی‌آید این می باشد که ورزشی که تا به‌حال انجام می‌دادید با شخصیت‌تان سازگار نبوده می باشد؟

و اما شرح این قضیه:

شنا، دوچرخه‌سواری، بستکتبال یا تنیس، باید بفهمید طبق مزاج و طبع شما، کدام ورزش مناسب‌تان می باشد!

مزاج گرم و تر یا دموی

سرزنده، اجتماعی و متعادل، این افراد می‌توانند به هرکسی که دوروبرشان می باشد احساس بهتری بدهند، و برای همین همه دوست دارند با آنها باشند. این ویژگی‌ها گاهی می‌تواند موجب بیش از واقعیت جلوه دادن‌شان شود.

ورزش مناسب این افراد

اگر شما یک دموی هستید، توصیه می‌شود ورزش‌های تیمی را انتخاب کنید تا بتوانید با هم‌تیمی‌های خود در تعامل باشید. همچنین، ورزش‌های چالش‌برانگیز هم برای شما عالی هستند: کوه‌پیمایی، شیرجه و اسکی، ورزش‌هایی هستند که نیاز به شجاعت و کنترل زیادی دارند، و همزمان باعث احساس رضایت از زمان، اعتماد به‌نفس و حفظ تناسب اندام می‌شوند.

چون شما از یکنواختی و فعالیت‌هایی که چالش‌برانگیز نیستند بیزارید، پیاده‌روی، ایروبیک، یا ژیمناستیک برای شما ورزش‌هایی کسل‌کننده بوده و برای مدت طولانی به آنها پایبند نخواهید ماند.

مزاج گرم و خشک یا صفراوی

افرادی که طبیعت صفراوی دارند، پر شور و احساسند اما در مقایسه با دموی‌ها چندان متعادل نیستند.

مضطربند و همیشه در جستجوی چیزی جدید و چالش‌برانگیزند، این افراد اگر چیزی انتظارات آنها را برآورده نکند، ناگهان خواست و منش‌شان را عوض می‌دهند.

ورزش مناسب این افراد

اگر طبیعت شما صفراوی می باشد، به چیزی نیاز دارید که بدون نیاز به تلاش بدنی زیاد، همزمان فعال و پویا نگه‌تان دارد. فعالیت‌های بیرون از خانه به شما توصیه می‌شوند، مانند تنیس، رقص، اسکی یا پیاده‌روی‌های طولانی. این تحرک‌ها، فعال نگه‌تان داشته و تاثیری آرام‌بخش بر روح و روان‌تان دارند.

برای افراد صفراوی، تداوم تمرینات سخت در باشگاه یا ورزش‌هایی که نیاز به انظباط و اصول جدی دارند، دشوار می باشد.

مزاج سرد و تر یا بلغمی

آرام و صبور، افرادی که طبیعت بلغمی دارند، بیشتر احتمال دارد کاری را که شروع کرده‌اند، بدون تلاش چندانی به پایان برسانند. آنها سکوت و بی‌حرفی را به آشوب و فعالیت ترجیح می‌دهند.

ورزش مناسب این افراد

بلغمی‌ها معمولا ورزش‌هایی را دوست دارند که نیاز به صبر، دیسیپلین فردی و خودکنترلی دارد. ورزش‌هایی که به این افراد پیشنهاد می‌شود؛ شطرنج، بیلیارد، ماهیگیری یا فیتنس می باشد. اگر یک بلغمی، ورزشی را انجام دهد که با طبعش سازگار نباشد، کج‌خلق و نامتعادل شده و برایش ثبات‌قدم و پشتکار در این فعالیت دشوار خواهد بود.

مزاج سرد و خشک یا سوداوی

افراد سوداوی به‌خاطر حساسیت زیادشان، مایلند نسبت به هر اتفاقی که پیرامون‌شان روی می‌دهد، پورتال یک احساسی نشان دهند. آنها برای پیداکردن تعادل درونی، باید از چیزی که برای‌شان جذابیتی ندارد دور بمانند و چیزهایی را انتخاب کنند که برای‌شان سودمند می باشد.

ورزش مناسب این افراد

بهترین انتخاب برای این اشخاص، ورزش‌های دونفره می باشد مانند رقص یا اسکیت روی یخ. تعلیم سگ هم به این افراد توصیه می‌شود چون فعالیتی راضی‌کننده می باشد که هرگز ناامیدشان نمی‌کند.

البته، هیچ‌چیزی تحمیلی و قطعی نیست و شما می‌توانید هر ورزشی را که برای‌تان جاذبه دارد انتخاب کنید و هرکاری را که شادتان می‌کند انجام دهید و به سلامت‌تان کمک نمایید.

The post شخصیت شناسی ورزشی appeared first on آلامتو.

شخصیت شناسی ورزشی

لطفا نظر خود را درباره شخصیت شناسی ورزشی با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا