شخصیت شناسی از روی غذا نوش جان کردن

شخصیت شناسی از روی غذا نوش جان کردن

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه شخصیت شناسی از روی غذا نوش جان کردن را ببینید.

نوش جان کردن eating

نوش جان کردن eating

یک متخصص علوم تغذیه‌ای و رفتارشناسی تغذیه‌ای به اسم خانم ژولیت BOGHOSSLAN در یک تحقیق منحصر به فرد بود در مورد خصوصیات اخلاقی و شخصیت روانی و خلقی آنها و انتخاب و نحوه نوش جان کردن مواد غذایی به نتایج جالبی دست یافته می باشد.

بررسی ها نشان می‌دهند، بر این اساس افرادی که مواد غذایی را آرام می‌خورند شخصیت روانی آرامی دارند، این افراد از شخصیت مختلفی برخوردار هستند. افرادی که غذاهای خود را مزه مزه می‌کنند و به طعم مواد غذایی اهمیت فراوان می‌دهند افرادی هستند که درزمان حال زندگی می‌کنند و از زندگی خود لذت می‌برند و روحیه شادی دارند.

افرادی که غذاها را بسیار سریع می‌جوند و تند غذا می‌خورند افرادی عصبی هستند و معمولا به دیگران اهمیت فراوان می‌دهند و ارزش کمتری برای خود قائل هستند.

افرادی که به بخش های مختلف مواد غذایی دربشقاب خود اهمیت می‌دهند و دوست دارند ترکیبات مختلف ازهم جدا در بشقاب آنها وجود داشته باشد افراد منظبط و دقیقی هستند و مسئولیت‌پذیری در آنها بیشتر می باشد و از انجام وظایف و مسئولیت‌های مختلف لذت می‌برند.

افرادی که تمایل دارند تنها غذا بخورند افراد به لحاظ روحی آسیب‌پذیر هستند و روحیه انزوا طلبی دارند و به جزئیات درهمه چیز اهمیت فراوان می‌دهند.

افرادی که غذای خود را با دیگران می‌خورند و از غذا نوش جان کردن در جمع لذت می‌برند افراد اجتماعی هستند و میزان محبت و علاقه در آنها نسبت به همنوعان خود بالا می باشد.

افرادی که به دنبال نوش جان کردن مواد غذایی جدیدی هستند و از نوش جان کردن غذاهای عجیب و غریب و تازه لذت می‌برند افرادی هستند ماجراجو، شجاع و با روحیه هستند.

افرادی که هنگام انتخاب غذا در رستوران ها بسیار دقت می‌کنند و منوی غذا را مورد مطالعه دقیق قرار می‌دهند افرادی باهوش اما با روحیه اجتماعی آسیب‌پذیر هستند.

این کارشناس در انتها این نتیجه را به دست آورده که از نوع و نحوه انتخاب مواد غذایی افراد می‌توانند روحیه و نوع شخصیت اجتماعی طرف مقابل را شناسایی کنند.

این امر به ویژه برای زوج های جوان و یا همکاران اداری می‌تواند بسیار مفید باشد.

The post شخصیت شناسی از روی غذا نوش جان کردن appeared first on آلامتو.

شخصیت شناسی از روی غذا نوش جان کردن

لطفا نظر خود را درباره شخصیت شناسی از روی غذا نوش جان کردن با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا