شجاعی ادعاهای جلالی را رد کرد

شجاعی ادعاهای جلالی را رد کرد

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه شجاعی ادعاهای جلالی را رد کرد را ببینید.

پورتال۱ آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: شجاعی ادعاهای جلالی را رد کرد
سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان معتقد هست هواداران تنها به حمایت از تیم شهرشان پرداختند.


به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال ذوب آهن اصفهان و سایپا تهران روز گذشته در حالی به مصاف هم رفتند که شاگردان یحیی گل محمدی توانستند مقابل سایپا با نتیجه یک بر صفر به پیروزی دست پیدا کنند.
 
اما ممکن است حاشیه این دیدار اظهارات مجید  جلالی سرمربی نارنجی پوش تهران پس از این بازی بود که با منفور دانستن جو ورزشگاههای اصفهان بیان کرد: در این فوتبال یا باید فحش دادن بلد باشی یا باید فحش خورت خوب باشد.
 
متاسفانه فحش خور ما خوب هست، ما هر جا می‌رویم فحش می‌شنویم اما بدتر از همه جا ورزشگاه فولاد منظقه اصفهان هست. در آنجا آنقدر به ما توهین می‌شود که انگار به جهنم می‌رویم.
 
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که با تمهیداتی از حضور تماشاگرانش در بازی‌های خارج از خانه استفاده می‌کند بسیار تلاش کرده هست تا از هوادارانش به عنوان نمایندگان اصفهان بهره ببرد.
 
علی شجاعی سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در پورتال ۱ به اظهارات مجید جلالی  گفت: هواداران ذوب آهن در همه بازی‌ها یار دوازدهم تیم ما هستند و در این بازی نیز به حمایت از تیم‌شان پرداختند.
 
وی افزود: در جریان بازی و پس از آن نماینده فدراسیون هیچ گونه تذکری را به ما در خصوص شعارهای هواداران نداد. من نمی‌دانم مجید جلالی پس از بازی چرا این بحث‌ها را مطرح می‌کند. جلالی در بازی‌هایی که مقابل ذوب آهن قرار می‌گیرد حاشیه‌هایی را ایجاد می‌کند اما ما پس از قبول هر شکست به تیم حریف تبریک می‌گوییم.
 
سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان اضافه کرد: در این دیدار ذوب آهن بسیار منطقی عمل کرد و از ابتدا نبض بازی را در  اختیار گرفت و فکر  می‌کنم نیازی به هیچ حرکت غیر فوتبالی نبود.
 
شجاعی در خصوص شکایت از مجید جلالی خاطر نشان کرد: مجید  جلالی یک شخصیت محترم و  مربی برجسته‌ای هست و ما فعلا نیازی به طرح شکایت علیه وی نمی‌بینیم.
 
وی افزود: در تعطیلات لیگ ما ۸ تا از بازیکنانمان را نداشتیم و بازیکنان لبنانی و تیم امید یک روز قبل از بازی به تیم اضافه شدند اما خوشبختانه در بازی روز گذشته انسجام خوبی در تیم شاهد بودیم.
 
سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: این  بزای برای ما تمام شده هست و ما از اکنون به فکر دیدارهایمان مقابل دو نماینده تبریز هستیم.
 
انتهای پیام/

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

نژاد مهدی:تعطیلات لیگ برای ذوب‌اهن بی فایده بود
ملی پوش ذوب آهن زیر تیغ جراحان
یحیی در مسترز
تا زمانی که بارم بر دوش کسی نباشد به فوتبال ادامه خواهم داد

۲۵ مهر ۱۳۹۴ – ۱۲:۵۳

شجاعی ادعاهای جلالی را رد کرد

منبع : پورتال پورتال۱

لطفا نظر خود را درباره شجاعی ادعاهای جلالی را رد کرد با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا