شباهت همسر اول و دوم گلشیفته به یکدیگر! +تصاویر

شباهت همسر اول و دوم گلشیفته به یکدیگر! +تصاویر

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه شباهت همسر اول و دوم گلشیفته به یکدیگر! +تصاویر را ببینید.

شباهت همسر اول و دوم گلشیفته به یکدیگر!

 

مدتی پیش نقیب شنبه زاده موزیسین بوشهری سر شناس ، خبر ازدواج مجدد گلشیفته فراهانی را در صفحه اجتماعیش اعلام کرد.به گزارش پارس ناز این اطلاعرسانی وی بدون ذکر اسم داماد بود و همین باعث شد شایعاتی در مورد هویت داماد ایجاد شود.

 

از آن طرف گلشیفته فراهانی در تازه ترین پست صفحه اجتماعی اش بدون اشاره مستقیم به ازدواج و اسم همسر، فقط ویدیویی که یک آرتیست چیدمان در آن در حال گفتگو با گلشیفته می باشد را در صفحه اجتماعیش قرار داد.

شباهت همسر اول و دوم گلشیفته به یکدیگر! +تصاویر

همسر جدید گلشیفته فراهانی کیست؟

 

این آرتیست چیدمان یا هنرمند خیابانی که اغلب در منهتن نیویورک به اجرای برنامه می پردازد”متیو سیلور” اسم دارد که حین تک گویی خود به گلشیفته از عشق به او می گوید و از با هم بودن!این هنرمند خیابانی در کلیپی خطاب به گلشیفته میگوید:

 

look at me In the eyes golshifteh(r)… I’m here, Because you’re here… We’re mirrors of each other… So it’s important that: WE LOVE OURSELVES, ACCEPT OURSELVES, AND BE OURSELVES…. CAUSE LIFE IS SHORT !!!!!BKAWK,FART !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

در ویدیوی منتشرشده توسط گلشیفته، متیو سیلور خطاب به وی می گوید: به چشمام دیدن کن گلشیفته! من اینجام چون تو اینجایی…ما آینه همدیگه ایم… خب این خیلی مهمه: ما عاشق همدیگه ایم، همدیگه رو پذیرفتیم و با همیم…چون زندگی کوتاهه…

 

 

آیا همین “متیو سیلور” هنرمند چیدمانی که خود را زیر انبوهی از ریش، پنهان کرده همسر جدید گلشیفته می باشد؟آیا گلشیفته كه یك موزیسین ایرانی مقیم نیویورك از ازدواج مجدد او خبر داده می باشد،با این مرد ازدواج كرده می باشد؟

 

سانسور اسم و نشان داماد به چه خاطر می باشد؟جملات عاشقانه ای که برای گلشیفته گفته چه معنایی دارد؟قرائن حکایت از آن دارند این هنرمند خیابانی همسر دوم گلشیفته می باشد!

 

متیو سیلور کیست؟

شباهت همسر اول و دوم گلشیفته به یکدیگر! +تصاویر

متیو سیلور هنرمندی می باشد که چنان که خود در صفحه اجتماعیش نوشته هنرمند چیدمانی می باشد که هدفش را کمک به لبخند زدن مردم و خنداندن آنها می داند.سیلور در منهتن و بروکلین به اجرای برنامه می پردازد و البته به اندازه اجرا در خیابان تجربه اجرا در مترو، گالری و روی استیج را هم دارد.ادعای او کاستن از تنش های عصبی مخاطبان و باز کردن دریچه ای برای خیال پردازی، آفرینش و عشق می باشد.

 

شوهر اول شبیه شوهر دوم!!

شباهت همسر اول و دوم گلشیفته به یکدیگر! +تصاویر

بد نیست بدانید گلشیفته فراهانی به هنگام حضور در ایران با جوانی درویش مسلک و ظاهری درویش گونه به اسم امین مهدوی ازدواج کرده بود.امین که مترجم زبانهای انگلیسی و فرانسه بود و به عربی و اسپانیایی نیز تسلط داشت، به هنگام فعالیت در پروژه سینمایی “باباعزیز” با گلشیفته آشنا شده بود. “باباعزیز”(۱۳۸۲) ساخته یک کارگردان تونسی به اسم “ناصر خمیر” بود.

 

جالب اینجاست که امین مهدوی به لحاظ ظاهری شباهت هایی با “متیو سیلور” داشت!!! ازدواج اول گلشیفته دو سال بعد از مهاجرت به فرانسه به جدایی انجامید.

 

 

مطالب مرتبط:

 

 

شباهت همسر اول و دوم گلشیفته به یکدیگر! +تصاویر

لطفا نظر خود را درباره شباهت همسر اول و دوم گلشیفته به یکدیگر! +تصاویر با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا