شایعه سازی عجیب دلواپسان برای روحانی +عکس

شایعه سازی عجیب دلواپسان برای روحانی +عکس

پورتال یک آرشیو وب فارسی:سیمرغ: به تازگی تصاویر و عکس‌نوشت‌هایی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده می باشد که ادعا می‌کند حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان با نماینده عربستان در سازمان ملل مصافحه کرده می باشد.
 به منظور جلوگیری از گسترش شایعات مجازی در شبکه‌های اجتماعی، مهم‌ترین و جدیدترین شایعه منتشر شده در فضای مجازی که توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی نقل می‌شود بررسی شد. شایعه بتازگی تصاویر و عکس‌نوشت‌هایی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده می باشد که ادعا می‌کند حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در سازمان ملل با نماینده عربستان مصافحه کرده می باشد: «دولتمردان به عزا نشسته در سازمان ملل بخاطر کشتار زائران ایرانی و ابراز محبت و خاکساری به محضر نماینده عربستان سفاک جنایتکار».
655577_881.jpg

655578_126.jpg

واقعیت اما واقعیت ماجرا چه بوده می باشد؟ آیا فردی که در سازمان ملل مورد استقبال رئیس جمهور کشورمان قرار گرفته نماینده کشور عربستان بوده می باشد؟ مصافحه روحانی و نماینده عربستان صحت ندارد و تصویر فوق مربوط می باشد به دیدار رئیس جمهور و نماینده کشور کویت. تصاویری از دیدار رئیس جمهور کشورمان و نماینده کشور کویت در صحن سازمان ملل را دیدن می‌کنید:
655580_812.jpg

655579_391.jpg
  منبع: فارس  

فضای مجازی که توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی نقل می‌شود بررسی شد.
شایعه
بتازگی تصاویر و عکس‌نوشت‌هایی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده می باشد که ادعا می‌کند حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در سازمان ملل با نماینده عربستان مصافحه کرده می باشد: «دولتمردان به عزا نشسته در سازمان ملل بخاطر کشتار زائران ایرانی و ابراز محبت و خاکساری به محضر نماینده عربستان سفاک جنایتکار».

واقعیت
اما واقعیت ماجرا چه بوده می باشد؟ آیا فردی که در سازمان ملل مورد استقبال رئیس جمهور کشورمان قرار گرفته نماینده کشور عربستان بوده می باشد؟
مصافحه روحانی و نماینده عربستان صحت ندارد و تصویر فوق مربوط می باشد به دیدار رئیس جمهور و نماینده کشور کویت. تصاویری از دیدار رئیس جمهور کشورمان و نماینده کشور کویت در صحن سازمان ملل را دیدن می‌کنید:



منبع: فارس

مطالب خواندنی دیگر :






به تمام اعتقاداتتون قسم این تصویر را منتشر نکنید لطفا به کسی توهین نکنید… قطعا هرکسی هم این تصویر رو گذاشته ، از روی دلسوزی و دغدغه بوده










تبریک مجری صدا و سیما به آزاده نامداری برای ازدواج مجددش! احسان کرمی بخاطر ازدواج مجدد آزاده نامداری, عکس و متنی را منتشر کرد و به نامداری تبریک گفت.










حرکت عجیب آزاده نامداری بعد از اعلام ازدواجش!! آزاده نامداری، پس از اعلام ازدواجش جدیدش، صفحه شبکه اینستاگرام خود را بست.










خبرهای داغ و پربیننده هفته ای که گذشت+ عکس خبرهای داغ و پربیننده سیمرغ در هفته ای که گذشت از جنجال حضور shakira در سازمان ملل تا مقصر دانستن ایرانی ها در فاجعه منا…










خواستگاری عجیب ستاره فوتبال در پمپ بنزین! + عکس وین رونی در پمپ بنزین از همسرش خواستگاری کرده و مادر همسرش این موضوع را افشا کرده می باشد.





زیر مجموعه: خبر

دسته: سیاسی

بازدید: ۱۶۹

منتشر شده در ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
###۱۲##۱۲###

شایعه سازی عجیب دلواپسان برای روحانی +عکس

تهیه و گردآوری : پورتال ۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا