شایعه اخراج مدیرعامل فولکس واگن در پی رسوایی تقلب

شایعه اخراج مدیرعامل فولکس واگن در پی رسوایی تقلب

پورتال۱ آرشیو وب فارسی:پایگاه تفریحی آفتاب: شایعه اخراج مدیرعامل فولکس واگن در پی رسوایی تقلب
یک نشریه آلمانی به نقل از منابع آگاه گزارش داد فولکس واگن در پی اقرار به تقلب در تست آلایندگی خودروهای آمریکایی و وجود نرم افزار مربوطه در ۱۱ میلیون خودرو در سطح جهان، مارتین وینترکورن مدیرعامل خود را اخراج خواهد کرد.
آفتاب : نشریه اشپیگل به نقل از منابع آگاه درهیات نظارت فولکس واگن گزارش داد ماتیاس مولر، رییس برند خودروی اسپورت پورشه جانشین مارتین وینترکورن خواهد شد.

به گزارش آفتاب، سخنگوی فولکس واگن این گزارش را مضحک خواند و سخنگوی پورشه اظهار کرد مولر در حال حاضر در نشست هیات مدیره فولکس واگن در مقر این شرکت در ولفسبورگ هست.

ارزش سهام فولکس واگن که بزرگترین خودروساز اروپاست، روز دوشنبه پس از اینکه اذعان کرد از این نرم‌افزار برای گمراه کردن رگولاتورهای آمریکایی درباره آلایندگی سمی بعضی از خودروهای دیزلی خود استفاده کرده هست، تقریبا ۲۰ درصد سقوط کرد.

سهام فولکس واگن روز سه شنبه پس از اینکه این شرکت اعلام کرد ۶٫۵ میلیارد یورو برای پوشش هزینه‌های بزرگترین رسوایی تاریخ ۷۸ ساله خود کنار گذاشته هست، ۲۰ درصد دیگر سقوط کرد و به کمترین سطح در چهار سال گذشته رسید.

فولکس واگن همچنین هشدار داد این رقم ممکن هست افزایش پیدا کند و خاطرنشان کرد که موتورهای Type EA 189 در حدود ۱۱ میلیون دستگاه خودروی این شرکت در سراسر جهان بکار رفته‌اند.

به گزارش ایسنا، این خودروساز آلمانی ۱۰٫۱ میلیون دستگاه خودرو در کل سال ۲۰۱۴ فروخت.

بر اساس گزارش رویترز، سازمان حفظ محیط زیست آمریکا اعلام کرد فولکس واگن به دلیل تقلب در تست‌های آلایندگی هوا حداکثر ۱۸ میلیارد دلار جریمه خواهد شد. این خودروساز همچنین با شکایاتی در این خصوص و خدشه تماشا شهرتش روبروست.

تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ – ۰۹:۰۹

شایعه اخراج مدیرعامل فولکس واگن در پی رسوایی تقلب

تهیه و گردآوری : پورتال ۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا