سیاست های جدید لینک بیلدینگ
- بهدست: Aryan
- دستهبندی: مطالب جدید
سیاست های جدید لینک بیلدینگ
در ادامه از سیاست های جدید لینک بیلدینگ تماشا نمایید.
در گذشته از پارامتر های مهمه گوگل برای سئو لینک و پیج رنک
بوده هست اما گوگل تصمیم گرفته هست رفته رفته پارامتر های دیگری را که بر
اساس تجربه ی کاربران بنا نهاده شده هست را جایگزین سازد.
هدفمان در این مقاله شرکت طرح و پردازش مبنا معرفی روش های مناسب برای اعتبار بخشی به محتویات پورتال به صورت طبیعی هست.در مقاله قبلی شرکت طراحی پورتال طرح و پردازش مبنا به بررسی تفاوت لینک طبیعی و غیرطبیعی پرداختیم.
- به جای ایجاد لینک مخاطب ایجاد کنید. بریا این کار مطالب را مخاطب محور قرار دهید.
- کاربران را درگیر کنید و دائما از آن ها بخواهید که در بحث ها شرکت کنند و نظرات و سوالات خود را مطرح کنند.
- محتویاتی که به هدف افزیش چگالی کلمات کلیدی و سئو تولید نکرده و از انتشار آن ها خوداری نمایید.
- به دیگران لینک بدهید و در این راه اصلا خسیس نباشید و یا در صورت کپی مطالب حتما ناام مرجع و منبع را ذکر نمایید.
- پورتال خود را انجن ها، تالار ها و پورتال ها معرفی کنید و مطالب خود را در آن ها منتشر کنید.
- در مطالب خود اضافه گو نباشید و به جای شاخ و برگ دادن به مطالب تکراری از ویدئو ها و تصاویری مانند اینفوگرافیک ها استفاده کنید تا مطالب را سریعتر و جذاب تر به کاربر منتقل کنید.
- سعی داشته باشید ترافیک پورتال خود را به صورت هدفمند افزایش دهید و فقط به دنبال ایجاد لینک نباشید، برند سازی کنید.
تهیه و گرد آوری : پورتال تفریحی و سرگرمی پورتال یک
لطفا نظرات خود را درباره مطالب سیاست های جدید لینک بیلدینگ با ما در میان بگذارید.
بدون دیدگاه