سونی اندروید ۵/۱/۱ را برای Xperia Z1، Z1 Compact و Z Ultra منتشر کرد

سونی اندروید ۵/۱/۱ را برای Xperia Z1، Z1 Compact و Z Ultra منتشر کرد

سونی نسخه جدید اندروید ۵/۱/۱ را برای سه مدل از تلفن های هوشمند اندرویدی خود منتشر کرده می باشد که این سه مدل اکسپریا زد۱، اکسپریا زد ۱ آلترا و اکسپریا زد آلترا هستند. این بروزرسانی در حالی انجام شده که پیش از این و در هفته گذشته هم شاهد ارائه آن برای گوشی های هوشمندی چون Xperia Z, Xperia ZL, Xperia ZR و Xperia Tablet Z بودیم.

سه مدل جدیدی که در بالا به آنها اشاره نمودیم از جمله دستگاه‌های سر شناس شرکت سونی هستند و با وجود اینکه کمی قدیمی بنظر می آیند اما شرکت مورد اشاره همچنان از لحاظ نرم افزاری در حال بروزرسانی محصولات خود می باشد و همین عامل برای بسیاری از افراد واقعا خوشحال کننده گشته.

برای هر سه مدل یاد شده شناسه ساخت نرم افزاری بروزرسانی جدید ۱۴٫۶٫A.0.368 می باشد. در حال حاضر این آپدیت فقط در نواحی خاصی از جهان ارائه شده اما بر حسب سابقه سونی، انتظار داریم تا در طی روزها و یا نهایتا هفته‌های آینده شاهد ارائه آن به صورت سراسری در تمامی نواحی دنیا باشیم.

gsmarena_002

با این بروزرسانی جدید یکی از نواقص امنیتی موسوم به Stagefright که بسیار سر شناس می باشد کاملا برطرف می گردد. علاوه بر این گزینه های اضافه ای برای وای‌ فای و بلوتوث در نوار منوی نوتیفیکیشن‌ها افزوده شده. این آپدیت همچنین شامل تم های جدید و آیکون های جدید در بخش تنظیمات می باشد و به صورت پیشفرض نیز با شبکه اجتماعی LinkedIn یکپارچه سازی شده که از هماهنگی از طریق اپلیکیشن تقویم و مخاطبان صورت می پذیرد. ارتقا در عملکرد دوربین و فوکوس آن و نیز سرعت عکسبرداری از جمله موارد دیگری هستند که در بروزرسانی اندروید ۵/۱/۱ برای سه مدل دستگاه مورد بحث ارائه شده.

به تمامی مواردی که گفتیم افزایش قدرت کنترل بلندی صدا و حالت بی‌صدا را نیز در منوی امکانات تجاری دستگاه خواهید دید. رویدادهای خاص در تقویم که می توانید آنها را از طریق ایمیل نیز به اشتراک بگذارید هم از جمله دیگر ویژگی‌های جدید بروزرسانی مورد بحث می باشد. همچنین با دریافت آپدیت جدید امکان استفاده از ساعت هوشمند SmartWatch 3 به عنوان کلید راه دور شاتر دوربین برای افراد در دسترس خواهد بود.

اگر شما هم از جمله دارندگان این سه گوشی هستید لطفا بروزرسانی دستگاه خود را از طریق منوی تنظیمات و مراجعه به بخش درباره دستگاه بررسی کرده و نتیجه را در بخش نظرات با گویا آی تی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

سونی اندروید ۵/۱/۱ را برای Xperia Z1، Z1 Compact و Z Ultra منتشر کرد

تهیه و گردآوری:پورتال ۱

لطفا نظرات خود را درباره سونی اندروید ۵/۱/۱ را برای Xperia Z1، Z1 Compact و Z Ultra منتشر کرد با ما در میان بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا