سند جامع پدافند غيرعامل استان تدوين شود

سند جامع پدافند غيرعامل استان تدوين شود

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه سند جامع پدافند غيرعامل استان تدوين شود را ببینید.

پورتال یک آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:

۳۰ مهر ۱۳۹۴ (۶:۱ق.ظ)
استاندار قم: سند جامع پدافند غيرعامل استان تدوين شود موج – قم – استاندار قم تدوين سند جامع پدافند غيرعامل استان را ضروري دانست و گفت: دستگاه‌هاي اجرايي استان بايد طرح و برنامه مشترکي را براي موضوع پدافند غير عامل داشته باشند.
به گزارش خبرگزاري موج از قم،‌ استاندار قم در جلسه شوراي پدافند غيرعامل استان قم که در سالن امام جواد (ع) استانداري قم برگزار شد، طي سخناني با اشاره به در پيش بودن هفته پدافند غيرعامل، بر ضرورت تلاش و مشاركت فعال دستگاه ها براي اجراي هرچه بهتر برنامه‌هاي اين هفته در استان تاكيد كرد.
وي با اشاره به منويات مقام معظم رهبري در بحث پدافند غيرعامل افزود: در ماده ۲۱۵ قانون اساسي نيز دستگاه هاي اجرايي مكلف به توجه ويژه‌ به بحث پدافند غير عامل شده اند.
سيد مهدي صادقي برنامه هاي هفته پدافند غيرعامل در راستاي آماده سازي دستگاه ها جهت پيشگيري از تهديدات را مورد توجه قرار داد و افزود: ارزيابي عملكرد دستگاه ها در اين هفته مي تواند موجب برنامه ريزي براي تقويت نقاط قوت و كاهش ضعف ها شود.
وي تدوين سند جامع پدافند غيرعامل استان را ضروري تلقي و تصريح كرد: دستگاه‌هاي اجرايي بايد يک طرح و برنامه مشترک براي پدافند غير عامل داشته باشند تا بتوانيم در مواقع تهديد هزينه‌ها و حوادث کمتري را شاهد باشيم.
صادقي همچنين فرا رسيدن فصل سرما را مورد توجه قرار داد و گفت: بايد دستگاه ها با آمادگي كامل، برنامه‌هاي لازم براي پيشگيري از حوادث و نيازهاي اين فصل در دستور كار خود قرار دهند.

سند جامع پدافند غيرعامل استان تدوين شود

منبع : وبسایت پورتال یک

لطفا نظر خود را درباره سند جامع پدافند غيرعامل استان تدوين شود با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا