سفر به مریخ از ایستگاه ماه/برنامه سه مرحله‌ای ناسا برای رسیدن به سیاره سرخ

سفر به مریخ از ایستگاه ماه/برنامه سه مرحله‌ای ناسا برای رسیدن به سیاره سرخ

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه سفر به مریخ از ایستگاه ماه/برنامه سه مرحله‌ای ناسا برای رسیدن به سیاره سرخ را ببینید.

آژانس فضانوردی آمریکا در نظر دارد تا از سال ۲۰۳۰ به بعد پای نخستین فضانوردانش را به سیاره سرخ باز کند. اما تا آن زمان اطلاعات ارزشمند زیادی از بابت حضور فضانوردان در مدارهای پایین زمین جمع آوری کرده تا در ابتدا گامهای محکمی بر روی ماه گذاشته شده و سپس راهی مریخ شود.

از این رو می توان گفت ناسا پروژه سه مرحله ای را برای رسیدن به سیاره سرخ آغاز کرده هست. این طرح کلی به تازگی و در قالب گزارش ۳۶ صفحه ای و تحت عنوان «سفر به مریخ: گامهای بعدی پیشگامانه در اکتشافات فضایی» ارایه شده هست.

در بیانه جدید ناسا آمده هست: این استراتژی افق چشم انداز اهداف ما را نشان می دهد که در آن به فاکتورهای مختلفی از جمله بودجه، اولویت های سیاسی، دستاوردهای جدید علمی و فناورانه توجه خاصی می شود.

ناسا اعلام کرده که این برنامه سه مرحله ای عملا آغاز شده و هم اکنون در فاز نخست آن قرار دارد. حضور فضانوردان ناسا و سایر کشورهای جهان در ایستگاه فضایی بین المللی بخش مهمی از فاز اول این استراتژی محسوب می شود. بر اساس آنچه که پیشتر اعلام شده هست، این ایستگاه فضایی که در واقع یک آزمایشگاه گران قیمت (بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار) شناور در اطراف زمین به شمار می آید تا سال ۲۰۲۴ به کار خود ادامه خواهد داد.

ایستگاه فضایی بین المللی هم اکنون در ارتفاع ۴۰۰ کیلومتری زمین قرار داشته و به دور آن می چرخد. فضانوردانی که برای بازه های زمانی کوتاه و بلند در این آزمایشگاه حضور دارند مجموعه آزمایشاتی را انجام می دهند که در سیاستگذاری های ناسا جهت آغاز فاز دوم و در نهایت سوم این استراتژی نقش تعیین کننده ای دارد.

در چشم اندازی که ناسا برای توسعه اکتشافات فضایی خود تعریف کرده هست، تا سال ۲۰۲۵ فضانوردانی راهی ماه خواهند شد.

۵۴۵۴

نوشته شده توسط : kotoleha در موضوع : تکنولوژی

با فالو کردن ما در شبکه اینستاگرام و دیگر شبکه های مجازی، از جوایز و قرعه کشی های ما که فقط از طریق شبکه های اجتماعی اعلام میشود مطلع شوید.

http://www.khabaronline.ir/detail/466386

The post سفر به مریخ از ایستگاه ماه/برنامه سه مرحله‌ای ناسا برای رسیدن به سیاره سرخ appeared first on کوتوله ها|عکس،بازیگران،مدل مانتو جدید، فال روزانه ، فال حافظ.

سفر به مریخ از ایستگاه ماه/برنامه سه مرحله‌ای ناسا برای رسیدن به سیاره سرخ

لطفا نظر خود را درباره سفر به مریخ از ایستگاه ماه/برنامه سه مرحله‌ای ناسا برای رسیدن به سیاره سرخ با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا