سخنرانی نتانیاهو در سازمان ملل برای کرسی های خالی/ نماینده آمریکا هم نبود

سخنرانی نتانیاهو در سازمان ملل برای کرسی های خالی/ نماینده آمریکا هم نبود

پورتال۱ آرشیو وب فارسی:پایگاه سرگرمی آفتاب: سخنرانی نتانیاهو در سازمان ملل برای کرسی های خالی/ نماینده آمریکا هم نبود
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی سخنرانی خود را در مجمع عمومی سازمان ملل ایراد می کرد که سالن تقریبا از نمایندگان کشورهای مختلف خالی و جان کری وزیر امور خارجه و سامانتا پاور نماینده آمریکا هم جزو غایبان این جلسه بودند.
آفتاب : خبرگزاری فلسطینی «سما» با اعلام این خبر ادامه داد: نتانیاهو روز پنجشنبه در حالی سخنرانی سرشار از عصبانیت خود را در سالن خالی از جمعیت و در غیاب بیشتر سران جهان و روسای هیات های نمایندگی کشورهای مختلف ایراد کرد که این سخنرانی هیچ نسخه درمانی هم برای مسائل طرح شده در جدول دستورکار هفتادمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل نداشت.

به گزارش آفتاب و به نقل از ایرنا، سخنرانی ضد ایرانی و خشم آلود نتانیاهو در حالی با صندلی های خالی نشست مجمع عمومی روبه رو شد که رسانه های آمریکایی حاضر برای پوشش نشست گزارش دادند: چند دقیقه پیش از آغاز سخنرانی نتانیاهو در سازمان ملل، باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا جلسه ای ویدئو کنفرانسی با جان کری وزیر خارجه و سامانتا پاور نماینده آمریکا در سازمان ملل برگزار کرد؛ امری که باعث غیبت این دو در مراسم سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی شد.

خبرگزاری سما افزود: کسانی که نتانیاهو را با دست زدن تشویق می کردند، ۲۰۰ نفر از مهمانان مدعو از سوی نمایندگی اسرائیل در نیویورک بودند که در میان آنها سران جمعیت های یهودی این منظقه نیز به چشم می خوردند.

نتانیاهو که در سال های گذشته نیز برای ترویج ایران هراسی با اقداماتی مانند نشان دادن نقاشی های مضحک مربوط به بمب هسته ای ایران موجب انبساط خاطر حاضران در مجمع عمومی سازمان ملل شده بود، در سخنان روز پنجشنبه خود در پورتال ۱ به آنچه «سکوت سازمان ملل در قبال تهدید ایران» نامید ، ۴۴ ثانیه سکوت کرد و با اطوارهای غریبی مشاهده خود را به حاضران در جلسه دوخت.

نتانیاهو گفت که توافق هسته ای ایران ایجاد صلح را محتمل تر نمی کند بلکه از طریق دادن میلیاردها دلار به ایران، احتمال جنگ را افزایش می دهد.

وی همچنین با بیان اینکه اسراییل امیدوار به ایجاد مشارکت با کشورهای عربی منطقه هست، افزود: اما ائتلاف بین اسراییل و آمریکا مهم ترین رابطه و اختلافات ما درباره توافق هسته ای یک اختلاف درون خانواده هست.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع فلسطین پرداخت و گفت: من آماده از سر گیری فوری مذاکرات مستقیم با حکومت خودگردان فلسطین بدون هرگونه پیش شرطی هستم.

نتانیاهو بدون اشاره به اشغالگری های این رژیم و ساخت شهرک های صهیونیستی در مناطق اشغالی، درصدد بر آمد تا فلسطینی ها را مقصر شکست مذاکرات قلمداد کند و با اشاره به سخنان روز چهارشنبه محمود عباس رئیس حکومت خودگردان در خصوص احتمال پایان تبعیت فلسطینی ها از توافق اسلو ، گفت: عباس روز چهارشنبه گفت که آماده این کار (مذاکره برای صلح) نیست.

وی با انتقاد از مواضع سازمان ملل گفت: راه حل های تحمیلی سازمان ملل یا تشویق مواضع فلسطینی ها موجب صلح نخواهد شد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی از سازمان ملل خواست که برای مسابقه علیه تحجر در کنار اسراییل قرار گیرد!

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ – ۰۱:۵۳

سخنرانی نتانیاهو در سازمان ملل برای کرسی های خالی/ نماینده آمریکا هم نبود

تهیه و گردآوری : پورتال ۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا